/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvor ll ?????????
Fra : Provsten1
Vist : 2259 gange
200 point
Dato : 02-01-13 09:19

Godt nytår til alle debatører og andre interesserede.
Jeg faldt over en ny tråd, som absolut er relevant:

Hvor ???
Fra : bb1 Vist : 34 gange
100 point
Dato : 02-01-13 02:18
--------------------------------------------------------------------------------
Hvilken myndighed skal man henvende sig til, når man har beviser på, at en schweishundefører ikke overholder bekendtgørelsen?
Ifølge den må han kun forlange kilometer penge efter statens takster. Den pågældende kræver straks, når der ringes til ham, et start gebyr.
Det er at udnytte folk i en nødsituation.

Da jeg synes emnet er absolut værd at høre flere forklaringer på, har jeg valgt at flytte spørgsmålet, således alle kan komme til orde.

Jeg vil som åbningsspørgsmål gerne spørge Bent Ballegaard Knudsen, om der er tale om statens A- eller B takster ? Men da du jo samtidig er bestyrelsesmedlem i kreds 3(?) hos DJ, kan man undre sig over spørgsmålet - med den viden du som fremtrædende medlem burde have, skulle det være basal viden eller hvorledes forholder det sig ??
Det er alvorlige anklager du fremsætter mod de dygtige hundeførere, som ofrer al deres fritid og for nogles vedkommende, også arbejdstid, for at hjælpe uheldige jægere.
Sluttelig vil jeg gerne have oplyst fra dig, hvor du finder dine påstande skrevet, altså beviser.

På forhånd tak for dine svar.

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-01-13 09:31

Citat
har jeg valgt at flytte spørgsmålet, således alle kan komme til

Ja, i er vist blaklistet hele bundtet i det lille jagtselskab.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 02-01-13 10:46

Også godt nytår herfra, -Ja vi er smidt på porten-, hvorfor så det?- jo for vi kunne aldrig finde på, grundløst uden nogen form for dokumentation, at begynde at svine og beklikke andre menneker, især ikke schweisshunde førene som yder et stort arbejde både for jægere og alle andre som er uheldige med skovens vilde dyr.

Ballerøven har jo aldrig har brug for deres hjælp, det er begrænset hvor langt en indhegnet tamged kan flytte sig, eller måske er det ham selv, der mangler hjælp og ikke har villet betale, for de andre mange gange, han har haft brug for deres hjælp, altså kørepengene

Det er sgu en kvalitets kredsbestyrelses medlem, som kan stille et sådant spørgsmål, ring til Julemandens Kandu, som den gang du førte dialog med dig selv under alias:- Julemandens Kandu, -her og andre steder, hvor du himmlede op om hvor dygtig skytten Ballegård var, og hvor dumme alle var, - som ikke var enige med dig i dine løgnehistorier og så er du såm betondum, at dit link lå ude på FB til Julemandens Kandu
Kom med de beviser, så skal jeg nok ringe for dig,- Gedeskytte, men pas på cenen er skrå, med den slags -Kratsdusker tendenser-
Mvh
BW MULTI-X

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 02-01-13 12:18

Tak i lige måde med det nye år, kære Provst.

Det er et virkeligt godt emne du der har taget fat på. Det er en skændsel med de beskyldninger, hvem de så end er tiltænkt, at Ballefjoget kører frem !! Det ligner sgu' et hævntogt, som formentlig stammer fra DJ's debatforum, hvor han efter sigende tumler hovedløst rundt med beskyldninger og løgnehistorier - men det kan andre, som er medlemmer af DJ, nok bekræfte.
Til betterwisser kan man kun udbryde - sidder lige i øjet

Det bliver sgu' spændende at følge med i, om skvattet tør svare på de stillede spørgsmål !!

ØV4
Multi-X³

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 02-01-13 16:12

Der er en Ræv inde på "Fort Ballehyler", gad vide hvor mange indlæg det går, inden han bliver nakket og han får nok ingen POINGS med sig derfra.
Mvh

BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-01-13 17:28

Man må håbe at "biviserne" holder i byretten.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-01-13 17:33

Her er en ny godbid til alle sproginteresserede:

Vi kan jo kalde den slags for "LEKSIKALT".

"debatører" : Se under strik- og elefanthuer

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 02-01-13 18:20

Tommy hør Ballehylleren om, det er rigtigt han er smidt ud af DJ, så han nu vil bruge Kandu som base igen, hils ham og ønsk godt nythår.. Pænt af ham, at en fætter til en svoger, har spurgt igennem en søsters onkel om det her
Mvh
BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 02-01-13 20:21

Tommy

Kan du ikke få Ballesvinet til at underskrive her på Kandu, det der svineri, med sin fulde adresse osv. , det kunne da blive meget seværdigt så, han har jo et råddent medlem af schweisshundeførerne lige på krogen.
Hvis han ikke vil, er det ligemeget, han står jo ved sit navn og ansvar og det kan han komme til, med nyt efternavn Blåballen på den her.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 02-01-13 23:52

Glimrende arbejde Tommy, du ryger snart ind på "Ballerøvens liste", den havde Ballemanden sgu ikke set komme, den genopstandelse, du overlever ikke det næste døgn, men du skal have alle POINGSmed dig derfra du har arbejdet for dem

"LEKSIKALT". , den slår vores tilbagevendte Superballe med denne her

---
Citat
Føler sig ikke forfuld eller hængt ud.
----Er det mon den hændelse som indtræffer 10 timer inden man bliverbagstiv og hængt ud til tørring :OD#@:-(

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-01-13 00:24

Faktisk en spændende "sag", og jeg glæder mig meget til at finde ud af, hvad der egentlig er sket - eller sker i sagen.

Ballemanden har tidligere haft riven ude efter en "synonymgiven" person her på hjemmesiden, en mand - som efter Ballemandens bedste viden skulle være forstmand og schweisshundefører. Så huit jeg husker det, kender vedkommende Balledrengen og kommer af og til på jagter hos Ballesnuseren.

Jeg ved faktisk, hvem vedkommende er - og hvor han bor. Uaaaarrrrhhhhhh!!!

Det kunne jo tænkes, at de to er røget uens og at Ballehyleren derfor digter på en historie - som han plejer at gøre.

Men alt dette er kun formodninger og kan ikke bruges til en skid.

Glæder mig til resten af historien. Tommy har vistnok fat i bollerne på Ballemanden.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-01-13 00:32

LEKSIKALT

Inu: Se under inuit jf. dværgvækst blandt disse.

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 03-01-13 07:58

Kære alle

Et rigtig glædeligt nytår.

Jeg kom desværre forsent til og se hvad bb1 skrev og beskyldte schweisshundeførekorpset for. Jeg erfare Kaptajn Tommy, du er den eneste som har adgang til bb1, kan du ikke komme med oplysninger her, for jeg har igennem en god ven, en rigtig god kontakt til Kalø og dermed schweisshundeudvalget.

TRD

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 03-01-13 09:05

I lige måde

Så får du lige noget her, hvis du kan hjælpe Ballemanden ud af hans vens problem

Mvh
BW

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-01-13 20:02

--------------------------------------------------------------------------------

De der overholder loven. Føler sig ikke forfuld eller hængt ud. Den ene, som jeg har kendskab til og navnet på gør nok, men det er rigtigt nok også meningen, for det kunne jo måske få ham til at holde op også er alle jo glade

Hvor ???
Fra : bb1 Vist : 166 gange
100 point
Dato : 02-01-13 02:18
Hvilken myndighed skal man henvende sig til, når man har beviser på, at en schweishundefører ikke overholder bekendtgørelsen?
Ifølge den må han kun forlange kilometer penge efter statens takster. Den pågældende kræver straks, når der ringes til ham, et start gebyr.
Det er at udnytte folk i en nødsituation.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-01-13 17:30
Tommy hvis du ikke forstår spørgsmålet er der ingen grund til, at svare.

Jeg har blot fået stillet spørgsmålet, som ovenfor skrevet, fra en person, som føler sig dårlig behandlet, af en navngiven schweisshunde føre.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 03-01-13 09:13

Hej TheRealDeal

Husk at spørge ham om, hvordan DJ ser på, hvorledes Balledrengen som kredsbestyrelsesmedlem , håndtere den slags rygter på, så han er bedre rustet til den slags en anden gang, han skal hjælpe andre
MVH
BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 03-01-13 09:36

Og når JulemandensKandu nægter enhver kendskab til det var ham, har du det her

Medlemsdato : 29-08-2003
Seneste login : 03-01-2013
Skriv til bb1 Blacklist bruger Favorit bruger
    Profil    Historik    Blackliste
   Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse
Mine fritids interesser er: Jagt og gamle motorer.
Har masser af begge dele, som efterlønsmodtager.
Har jeg også tiden. Har skrevet en bog om jagt,fiskeri og naturen. Den hedder:
KRATLUSKEREN og andre fortællinger. Du kan købe den ved at besøge min hjemmeside:www.bb-jagt.dk
Jeg afholder også forskellige kurser i praktisk jagt.
Ligesom jeg træner jagthunde og er riffelinstruktør.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 03-01-13 11:14

For fuldstændighedens skyld, må dette også tilføjes, da det er en meget vigtig del af Bendt Ballegård Knudsen - underligt, at det ikke har fundet plads på bb-jagt.dk ?

http://www.jensensafaris.com/Landsbytossen.htm

Jeg har hørt, at bb1 er blevet agent for en sydafrikansk safarikonge på det danske og philipinske marked !! Har nogen andre også hørt disse rygter ??

ØV4
Multi-X²

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 03-01-13 13:26

Hold da kæft! Fjolset blacklistede mig squ.
Jeg nåede desværre ikke at læse hans sidste svar til mig.
Nå, pyt med det. Der har sikkert ikke stået noget fornuftigt i "skrivelsen"

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 03-01-13 14:44

Du er ikke på hans liste så du kan da smutte forbi endnu Tommy.
En eller anden har også fået Poings, ellers ville indlægget ikke stå frit fremme, ved en anullering af spørgsmålet forsvinder indlægget fra siden
Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-01-13 14:57

Det er squ da nok Balledrengen selv som har ringet til en hundeføreren, som åbenbart ikke gad diskuterere prisen.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-01-13 15:24

Hej Tommy

Det er umuligt at debattere med denne sætning i baghovedet:

Tommy hvis du ikke forstår spørgsmålet er der ingen grund til, at svare.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 03-01-13 15:25

Aldrig har Ballerøven, haft sådan en fart på, med at få lukket ned, tju bang ckokolademand, han glæder sig nok ikke ,til diverse kammeratlige samtaler, hvad gjorde du ved ham, Tommy, han brød sig nok heller ikke om " Provstens" pang dang tråd´, nu varer det nok længe inden vi hører fra ham igen

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 03-01-13 17:33

Jeg forstår det heller ikke. Når jeg vil åbne hans tråd, fremkommer dette her:
Citat
Kaptajn-Tommy, du har følgende muligheder
Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af bb1, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.

Tommy hvis du ikke forstår spørgsmålet er der ingen grund til, at svare.
Jamen, manden er jo bindegal.

Er Kandu, bb1'ses.... eneste og sidste bastion..?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-01-13 17:40

Bastion er nok så meget sagt. Jeg vil nærmere betragte det som et et-mands skyttehul - uden sanitære installationer.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 03-01-13 17:43

BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-01-13 18:02

Mjaeh! Sådan et hul bliver hurtigt fyldt op.

Men - kære Kpt. Tommy. Hvad fandt du ud af? Jeg synes næsten de dygtige hundefører fortjener fuld oprejsning efter Balledrengens lumske angreb. Aldeles uhørt og tarveligt!!!!! Hvis jeg var hundefører -og blev kontaktet af Balledrengen, så ville jeg forlange bankgaranti for kørselspengene.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-01-13 18:06

Her er ellers det perfekte våben til Ballehoff - på Lauritz. En bajonet kan nok skaffes.

Dansk M/1889 ingenørkarabin. Kal. 8x58RD. . Sjælden model af Dansk M/1889 ingenørkarabin. Kal. 8x58RD. Våbennr: 2109. FL. 111 cm. PL. ca. 55 cm. Fremstiller: Hærens tøjhus 1917. Fremstår med få brugsspor. Samlertilladelse til skydevåben påkrævet. Varenr: 2817584

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 03-01-13 19:23

Jo, for nu ikke at hænge nogen ud, er det jeg skriver rent gætteværk. - Og nu kan Ballefjoget heller få smarte idéer med advokat og politidirektør - og hvem han ellers plejer at ulejlige, når hans nosser er kommet i klemme.
- Og omvendt kan man vel sige; Der er sjælden røg uden der er en brand.

Det er muligt, at Ballefjoget har fat i et eller andet - men han render alligevel med en halv vind - og den vind stinker af hans eget lort.

Det er nok rigtigt, at Ballefjoget er blevet kontaktet af "en person", som har rekvireret en sweisshundefører, fordi han havde anskudt et dyr. Omtalte hjælp har kostet kørepengene.
2., 3., 4., gang har også kostet kørepengene, samt lidt mobning over "den perfekte skydning"

5. gang har sweisshundeføreren været så pissetræt af "denne person", at han - sweisshundeøreren - har sagt; Nu vil jeg fandme ha et gebyr oveni.

Hvad gør "denne person" så..? Jo det dummeste af alt her i verden, han ringer til Ballefjoget..
som straks øjner en chance for at profilere sig lidt Og vi ved alle, når Ballefjoget skal forelægge en sag - bliver det straks til en taber sag.

Men som sagt, ovenstående er gætteri og jeg kender intet til sagen.

Men, er Ballefjoget det mandfolk han har bildt Hæ ind han er, skynder han sig ind på siden her, og beskriver de faktiske omstændigheder der er omkring sagen, vedr. ekstra gebyr.

Men det gør Ballefjoget nunte - og hvorfor mon ikke...?

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-01-13 20:06

Lyder plausibelt, men det hele kan også være ren og skær - fiktion, for blot at komme i kontakt med KANDUbrugerne.
Sådan er det jo - med Bent. Vil han noget, så kan det kun ske ved at svine andre til. Han kan ikke andet, og nu er han blevet for gammel til at lære nyt.

Kunne han for Fanden da bare kaste sig over akvariefisk.
Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 03-01-13 20:25

[CITAT]Kunne han for Fanden da bare kaste sig over akvariefisk[/CITAT Manden ville være perfekt i rollen som klumpfisk

Tommy.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-01-13 21:57

Var der ikke en eller anden formandskandidat i DJ som hed Gubi??

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 03-01-13 22:17

Tillykke Tommy - det er virkelig et kvalitets-stempel Balledoof har givet dig
Nu deler du skæbne med et par håndfulde, kvalitetsbevidste jægere, som har fået nok af løgn og latin fra bajut-elskeren
Gad vide hvor længe DJ-medlemmerne vil blive ved med at lægge ryg til de uhyrligheder som psykopaten udsætter dem for

ØV4
Multi-Multi X³

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-01-13 22:21

Hørt!!!!

Mvh.
Tonganeseren

Havde engang et akvarium - også med gubier.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 03-01-13 22:34

Gubi?? Jo, Han Ejenede sig ikke til det, så det gik i fisk for ham.

Nu er der et kreds-bestyrelses medlem, som arbejder under navnet, den kuldede Kvabso, han er ikke en gang god nok på bunden

Mvh
BW
MULTI-X

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 03-01-13 22:51

Sjovt nok er Tommy ikke på Ballemandens Black Power liste, men den 03.03.2013 har jeg hængt uden for, i 3 år fra dette forjættede land. Tænker lidt på Oswald Helmuth- " Ølhunden Glammer", bliver man mon be-nået for god opførsel, og kommer ind i hegningen igen

Mvh
BW

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-01-13 23:06

Ok så skal I få noget mere. Så I rigtig kan spekulere, formode og fantasere.
Er lige kommet hjem fra et møde i ejer foreningen for skoven hvor jeg har jagt. Da vi udover at tale om sæsonen forløbet af juletræ og pynte grønt salget også debattere andre ting er en af skovfogederne fra Silkeborg statsskovdistrikt også altid inviteret med til mødet.
Han spurgte mig om muligheden for, at Statsskovdistriktet, kunne få lov til at benytte en del af min jagt til efterårets invitations og personale jagt. Fordi golfbanen og nye hegninger især har fået kronvildtet til at skifte adfærdsmynster.
Jeg spurgte ind til hvem de ville bruge, som schweiss hundeføre ( statsskovvæsenet har altid en regel om, at der skal være schweiss hund til stede ved alle deres riffel tryk jagter) og fik oplyst navnet Pxxxxxxx fra Silkeborg.
Undrende spurgte hvorfor bruger I ikke Jeres egen, som jo er ansat hos Jer?
Hvis du undlader, at nævne mit navn, så skal jeg fortælle dig hvorfor vi ikke bruger ham og hvorfor han slet ikke er inviteret med den dag, selvom han er ansat. Han er simpelthen så uomgængelig, så jeg ikke vil være sammen med ham i fritiden også.
Jeg fortalte skovfogeden om det med at den pågældende schweeis hundeføre forlangte penge udover kørepengene og aftalte, at jeg fik den person, som jeg vidste det var gået udover til, at sende skovfogeden en mail om hændelsesforløbet, for aftalen om ud kaldelse i arbejdstiden og løn kompensionen var måske også overtrådt og det ville han så se nærmere på.
Så får I ikke mere I kan godt spare på krudtet. Men vær også sikker på, at sagen bliver fulgt op.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 03-01-13 23:31

bb1, fortæl mig lige en ting. Hvordan kan du blackliste mig ?
Jeg står heller ikke opført i listen over blacket "persionager"

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-01-13 02:45

Ballehoff`s første udmelding gik på telefonopkald fra en eller flere jægere, som følte sig taget i røven af en hundefører.
Nu følger så en helt anden historie, og spørgsmålet er så, om man i det hele taget kan fæste lid til fantastens forklaringer.

I region 4 - Silkeborg råder man over følgende hundeførere, som Ballehoff nu mistænkeliggør:

Find Petersen
Jørgen Olsen
Jan Buch Jacobsen
Christian Christiansen
Erwin Frederik Hagen
Thomas Nielsen
Jan Kærsgaard

Der er altså frit valg på alle hylder, og jeg håber edermageme Balllehoff bliver klynget op på bagvaskelsen.

Men jeg tror det hele hænger sammen på en helt anden måde. Ballehoff har i åresvis chikaneret en hundefører fra Silkeborg. Vedkommende arbejder i statsskoven, er blevet hånet derfor af Ballehoff og han har initialerne SPJ. Så vidt vides er han medlem af DLS, og han har tidligere været dybt engageret i Schweisshundearbejdet.

Det vil herefter være den letteste sag i verden at tjekke Ballehoff`s historie ved hjælp af et par telefonopringninger med henvisning til indlæggene på KANDU.

Men!!!!
Hvis der er noget om snakken, så vil en henvendelse til registret øjebklikkeligt kunne rette op på tingenes tilstand.

Personligt tror jeg ikke en bønne på det Ballehoff skriver. Han har altid været fuld af løgn, så hvorfor skulle han tale sandt nu?

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-01-13 09:47

Hvor er det sødt af dig Tombeneser.
Det er lige før jeg bliver helt glad for dig igen, når du sådan bringer, det jeg skriver videre
til din ven S.P.J., som ødelagde alt hunde arbejde i D.L.S. og nu har fået kolde fødder og gerne vil skifte til DJ.

For det er netop formålet, at han får det at vide. Om historien er rigtig. Ja det kan du bide dig selv i tungen på. Ligesom historien om lille Nold var det. Du kontrolerede den jo selv ved, at ringe til enken, næsten inden låget var lagt på

At din ven S.P.J. ikke står i registret lige PT. viser kun, at han ikke er dygtig nok, hans hund kan sagtens være det og som du ved må egnet hund bruges på egne arialer.

Kaptain Du må da gerne komme ind i varmen igen H.H. - men så skal du så sandelig også love mig at stoppe med dit personfnidder og blive mere saglig.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 04-01-13 10:31

Normalt sover jeg godt om natten, men denne nat havde jeg en forfærdelig brændende smerte fra skuldrene til lænden - meget ubehageligt ! Man spekulerer naturligvis over hvad der er galt, indtil jeg pludselig kom i tanke om, at jeg var blevet brændt !!
bb1 har jo travelt med at gemme og dermed brænde cd'ere til senere brug, så det var grunden! Så glad var jeg, for det holdt da heldigvis op igen.
Nu vi er ved bb1: Det er nogle voldsomme påstande han udgyder om andre mennesker! Derfor kunne det være interessant at få klarlagt, om Søhøjlandet (tidl. Silkeborg Statsskovdistrikt) nogetsteds grænser op til den jagt i Salten, som bb1 har lejet ?? Mig bekendt, endsige rører statens arialer
ikke det pågældende område, men ligger langt derfra - bevis vil gerne oplyses !

Må jeg høre fra dig, Ballegård ?

ØV4

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-01-13 11:29

Man bør nok forholde øverste chef for Silkeborgs Statskovvæsen det her. Hvor der spørges indtil, om det er almen praksis, at man diskutere personforhold f.eks. her på Kandu, om de ansatte´s forhold, arbejdsevne og jagtlige interesser og ikke mindst deres omgængelighed, i Silkeborg Statskovvæsen.

Jeg håber sandelig, at formanden for schweisshunde foreningen, og de andre mistænkelig gjorte hundefører, får fuld oprejsning og kompensation for svinestregen.

Manden er jo ikke reg. schweiss hundefører dit luskede personage, hvor står han henne i registeret ?????? .

Du og Silkeborg Statsskovdistrikt tilsviner et korps som gør mere, end mange andre for jagten og dyre velfærd. Din trumf i din egen simple hjerne var- er jo-, at tilsvine en person som du udelukkende har et personligt horn i siden på. Jeg vil nødig være bemeldte skovfoged, men heldigvis er det løgn og latrin med det ordgylle, du lukker ud innu engang.
Kom med biviserne på tryk din løgnhals, du har dem jo.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 04-01-13 11:36

Citat
Kaptain Du må da gerne komme ind i varmen igen H.H. - men så skal du så sandelig også love mig at stoppe med dit personfnidder og blive mere saglig.
Det var ikke det, jeg spurgte om, din knold.

Jeg spurgte om, hvordan du kunne blackliste mig UDEN JEG STOD PÅ LISTEN OVER BLACKLISTEDE PERSONER

Tommy

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-01-13 11:55

Citat
Jeg spurgte ind til hvem de ville bruge, som schweiss hundeføre ( statsskovvæsenet har altid en regel om, at der skal være schweiss hund til stede ved alle deres riffel tryk jagter) og fik oplyst navnet Pxxxxxxx fra Silkeborg.

Der er ingen i bemeldte område, som starter med PXXXXX. Nu er du vel ikke ude i noget ulovligt igen Ballerøv. For,- der må ikke bruges ikke registerede schweisshunde på statens jagter, så hvem er manden, som måske skal have vagten den dag, ingen i lokal området starter med P.

Find Petersen
Jørgen Olsen
Jan Buch Jacobsen
Christian Christiansen
Erwin Frederik Hagen
Thomas Nielsen
Jan Kærsgaar
d

Pænt af ejerlauget at tage dig med, som forvalter af jagten, på dit fremlejede jagt, må man sige og den fortroelighed, som du har med statskovs disktrikert, hatten af.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-01-13 12:03

h
Citat
vor ???
Fra : bb1 Vist : 166 gange
100 point
Dato : 02-01-13 02:18
Hvilken myndighed skal man henvende sig til, når man har beviser på, at en schweishundefører ikke overholder bekendtgørelsen?
Ifølge den må han kun forlange kilometer penge efter statens takster. Den pågældende kræver straks, når der ringes til ham, et start gebyr.
Det er at udnytte folk i en nødsituation.

Bent Ballegård er vi enige om, at det er begyndelsen på det hele, altså udgangspunktet.

Gælder bekendtgørelser også for "fritids schweisshunde på egen jord"

JA eller NEJ

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 04-01-13 13:09

Til Bent Ballegaard Knudsen.

Det er en køn historie du her fremfører !!

Hvorfor stiller du ikke de samme spørgsmål på DJ's hjemmeside ? Er du bange for at få svar på tiltale fra et langt større "publikum" eller hvad er grunden ?

Mvh
Provsten1
Multi-X

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 04-01-13 13:46

Vi husker alle Knudsens til svining af min gode jagtkammerat og hundemand som han mistænkte for at skrive her på Kandu Efter min gode vens død, blev han stadig svinet til.
En mand som havde gjort er fremragende stykke hunde og avls arbejde for DMK
Det er de bedste hunde jeg har haft i mellem hænderne, de kunne virkelig gå på jagt, sikken et søg og stand, fantastisk. godt de blodlinier stadig er til rådighed.
Han hvade også krydset Knudsens veje og så blev der fundet på ting og sager fra bajutjægeren.
Knudsen skriv på schweisshjemmesiden, der er der sikkert mange der vil støtte dig.

SHV, er ved at lære den nye au-pair at pudse vinduer, jeg holder stigen

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 04-01-13 14:50

PS: Knudsen har du været ude at fiske i put and taken, husk at betale
SHV. har ondt i nakken af at holde stigen

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 04-01-13 17:20

Hej Tonganeser.

Tillykke med din nye bil - håber den lever op til forventningerne !

I aftes så jeg på ét af BBC programmerne en testkørsel af din nye bil, 4wd og 1,8 ltr. maskine - jeg mener den har 160 hk og et fremragende moment - svinet til med udstyr - de var fulde af lovord og begejstring og kunne anbefale den til interesserede - pris i GB ca. £ 17.000,-

Dette blot til info.

ØV4

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-01-13 17:50

Ballerøv, hvor bliver svaret af, inden du ryger igennem nåleøjet. Hvorfor spurgte du ikke skovfogeden fra Silkeborg Statskovdistikt, når i havde denne fortroelige samtale, dit møjdyr, omkring din elendige viden omkring klage instanserne, er din løgnagtige Ballerøv blevet iskold??, den bliver dybfrossen vær sikker på det.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-01-13 18:24

Jeg foreslår, at vi sender en henvendelse til Skovrider Niels J. B. Jensen. Hvis ikke andre gør det, påtager jeg mig gerne opgaven.

Silkeborg Statsskovdistrikt/
Landsdelscenter Midtjylland
Skovrider Niels Juhl Bundgaard Jensen
Vejlbo, Vejlsøvej 12
8600 Silkeborg
Tlf 86 82 08 44 Fax 86 80 47 30
e-mail silkeborg@sns.dk

Ballehoff har jo servert det hele på et stålfad.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-01-13 18:33

Glimrende at du tager den på dig.
Så ser jeg om han stadigvæk er og forbliver "valgbar"
Mvh
BW

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-01-13 19:11

Ja,ja - du har jo prøvet det før Tombe og med hvilket held - de andre gange????

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-01-13 19:19

Citat
Kaptain Du må da gerne komme ind i varmen igen H.H. - men så skal du så sandelig også love mig at stoppe med dit personfnidder og blive mere saglig.

Han arbejder tættere på varmeværket end han selv aner, med han sidste amatøragtige svinestreg, det rådne æble!!

http://www.jensensafaris.com/Landsbytossen.htm

Mærkeligt at en mand i Afrika kender Røvballen så godt, at han kan give en så fuldendt beskrivelse af hans gøren og laden, måske er de halvbrødere uden at vide det, Ballerøven er jo internationalt orienteret, når det gælder slægtens videre forplantning på deltid, indavl er jo ikke at foretrække, kan næppe forekomme i området Bottrup og nærmeste rundkørseler, det kræver jo at tyren er viril og aktiv og det siger rygterne jo ikke ligefrem, at historiefortælleren og løgnhalsen, kan eller har kunnet levet op til, måske er det årsagen til hans indestængte trang til løgnagtighed, og lyst til at skade andre mennesker og deres kræ.
Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-01-13 19:33

OK! Jeg laver et sammenklip fra signaltrafikken på KANDU og motiverer min henvendelse.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-01-13 20:55

Ja og Ballrøven går i flyverskjul, sammen med en vilkårlig ged fra skovbørnehaven, bag et par big baller og en nysmurt Bajut.
Han er skidt kørende for tiden han er smidt ud af DJ´s samtalekøkken er der en del som mener, derfor er svineren vendt tilbage hertil, på et et-mandsridt, fordi han er kørt ud over kanten igen derinde, men denne gang har Web masteren lukket ham ned, for ingen kan komme i kontakt med tåben, han har vist fået et Phillipiner gokkedrom ude i garagen af bare glæde, for at undgå at skulle finde på flere løgnehistorier.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-01-13 21:14

Tonga....... Ikke som en belæring,----- men,--- husk at det er et fremtrædende medlem af DJ, med tillidsposter og egen hjemmeside, som han stolt beretter om, forfatterskrav og ikke mindst kommende udlejer, af jagt til Silkeborgs Statskovdistrikt,((hvor schweisshundefører PXXXX er foretrukket)), hvor jeg og andre skatteydere yder vores, hvad Ballerøven næppe gør.
For nemheds skyld vil jeg linke både til hans udlandske hjemmeside, og deres syn på ham, og hans egen opdaterede danske udgave selvfølgelig.
Hans position i DJ gør jo, at hans ord har vægt i dette sammenhæng, omkring de tyvagtige schweisshundefolk, og deres uomgængelighed, også selv om han ikke engang kan tørre sin egen r...

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-01-13 21:51

Johda - det er en af de helt store profiler - sådan i fysisk henseende, og min henvendelse til skovrideren er da også ment som ren og skær service til profilen. Jeg har den færdig i løbet af weekenden. Hvordan kommer man i kontakt med schweissregistret? Deres hjemmeside ser lidt krytisk ud, men jeg synes de skal have en kopi af min henvendelse til skovrideren - nu, hvor Ballehoff har udskreget en hundefører for plattenslageri.

Kan nogen hjælpe?

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 04-01-13 22:06

Koordinator for sweisshunderegisteret
Henrik Korsholm
Skovgade 14
7300 Jelling
Telefon:

Tænkte du på dette her..?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-01-13 22:21

Mange tak. Den prøver jeg.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 05-01-13 00:27

Hej Tonganeser

Her er er forsiden:

http://www.schweisshunden.dk/Forside/

Her er formanden

http://www.schweisshunden.dk/default.asp?page_id=12

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 05-01-13 08:48

Dejligt at se, at Tonganeseren vil påtage sig arbejdet med kontakter til Søhøjlandet (tidl. Silkeborg Statsskovdistrikt) og Schweiss.dk, som også bør orienteres. Så er tingene i de bedste hænder !
Schweisshundeforeningen er en interesseorganisation, som ikke direkte har nogen "magt", men helt ok at orientere dem.
Lad os alle støtte op om dette projekt, så Ballesylten kan få én over næsen der kan mærkes - man burde sætte et af hans egne strømhalsbånd på svinet og så bare trykke rigeligt på remoten - blot det at se fedlingen danse spjæt-mazurka, hylende som de hunde han har belemret med disse modbydelige tingester, villle kunne glæde undertegnede !!
DJ burde vel også orienteres, så løgneren bliver klædt helt af - han nægter nok, at han nogensinde har skrevet som han har, det er jo set før !!

ØV4
Multi-X²

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 05-01-13 09:07

Kære alle

En sørgelig måde et bestyrelsesmedlem opfører sig på. Kan denne § ikke bruges?

TRD.

Citat
§ 37 Eksklusion af Jægerforbundet

Stk. 1. Såfremt en forening, et direkte medlem eller et medlem har gjort sig skyldig i grovere eller gentagen overtrædelse af disse vedtægter eller af forbud eller påbud givet af Jægerforbundets valgte organer med hjemmel i disse vedtægter eller i væsentlig grad har optrådt eller handlet til skade for Jægerforbundet, kan hovedbestyrelsen ekskludere foreningen eller det direkte medlem, henholdsvis pålægge vedkommende forening på en generalforsamling at ekskludere det pågældende medlem.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-01-13 09:45

Hvor er jeg dog glad i dag. Tombe gør hele det beskidte arbejdet for mig og det var jo lige hvad jeg ønskede, men hvad man kender jo vel også sine svin i stalden.
Tombe har hjulpet mig før til at få rodet op i en sag, nemlig den om, rengøringskonen fra det helligeland, som havde en søn, hvis fader man ikke rigtig vidste hvem var. Selvom Tombe var lære på den samme skole
Fandt han ikke det rigtige svar.
Nu håber jeg så blot ikke, at du får rodet så meget smuds op, så det denne gang, går, som sidst, men fortsæt du nu blot, jo mere jo bedre.
Husk også ALLE SAMMEN, at det er, ikke mig, der udlevere navne og adresser på folk uden, at have fået deres samtykke.
Så Tombe henvend dig endelig til alle skovfolk i hele landet, samt tag politimestre og postmestre med.
Hvad vil du egentlig fortælle dem: At der er en forfatter, der har lagt et uddrag af sin nye bog ud på nettet?
God fornøjelse – jeg ved hvem, der bliver mest til grin…

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 05-01-13 11:05

Som sædvanligt, er der hverken hoved eller hale i de skriverier storskryderen og narren Bendt Ballegård Knudsen begår !
Nu kender vi ham igen, godt presset og tror han med den seneste svada kan retfærdiggøre nogetsomhelst - det kan han imidlertid ikke, men et kluntet forsøg på at undskylde og sige, at han har forløbet sig !!
Desværre for ham tror jeg, at han denne gang har gjort regning uden vært og han må imødese en alvorlig afklapsning fra både DJ, Statsskoven, hvor han også tager en skovfoged med sig i faldet og sidst, men ikke mindst på godset ved Salten, som ikke længere stiltiende kan have en utilregnelig person "gående løs" - han ødelægger simpelthen også deres renomé !
Lad mig følge Provstens idé om, at alt dette også bliver kendt på DJ's debatforum - jeg tror det vil åbne manges øjne for, hvad en mildest talt løgnagtig person kan ødelægge for jagtsagen, med den opførsel han lægger for dagen.

ØV4
Multi-X

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-01-13 11:46

Ærmerne er smøjet op kom bare an........

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 05-01-13 12:25

Nu løber han igen med halen imellem benene, atter en gang.

Citat
Så Tombe henvend dig endelig til alle skovfolk i hele landet, samt tag politimestre og postmestre med.
Hvad vil du egentlig fortælle dem: At der er en forfatter, der har lagt et uddrag af sin nye bog ud på nettet?
God fornøjelse – jeg ved hvem, der bliver mest til grin…

Han kan da ikke finde en mere useriøs begrundelse, for svineriet forfatter

Det må være ret så ubehageligt, at besøge LØVENHOLT GODS, når man kan være sikker på, at blive beskyldt for den slags.
Schweisshunde førerene må sørge for, at få Bent Ballegård Knudsen, til skriftligt at tilkendegive, at Bent Ballegård Knudsen kun har betalt kørerpenge, inden de forlader området, ellers kan I grundløst blive hængt ud offentligt som her, eller komme med i hans nye forfatterskab, i fremtiden.
En mærkelig beskrivelse af de danske schweisshundefører og deres moralkodeks, det er ikke sådan, vi andre opfatter eller ser på dem, som uhæderlige, stjæler med arme og ben, man kunne næsten anfægte deres ret til at færdes frit, uden man selv er tilstede, hvis Bent Ballegårds beskyldninger ikke bliver fulgt helt til dørs, men det gør de.

Jeg er noget betænkelig ved, at Søhøjlandet vil samarbejde, (bruge hans fremlejede jagt på grund af golfbanen, til arbejdsjagterne, nu er der vel ikke nogen form for betaling til stede, til LØVEN HOLT JAGT VÆSEN, eller er der?) med personer med den karakterbrist, ikke mindst bør DJ nok tage en snak med kredsmedlemmet, det har de også gjort, derfor er han igang igen her på Kandu, med nye rygtesmederier og bagvaskelser, hans sidste enmandsskyttehul.

Citat
Undrende spurgte hvorfor bruger I ikke Jeres egen, som jo er ansat hos Jer?
Hvis du undlader, at nævne mit navn, så skal jeg fortælle dig hvorfor vi ikke bruger ham og hvorfor han slet ikke er inviteret med den dag, selvom han er ansat. Han er simpelthen så uomgængelig, så jeg ikke vil være sammen med ham i fritiden også.
Jeg fortalte skovfogeden om det med at den pågældende schweeis hundeføre forlangte penge udover kørepengene og aftalte, at jeg fik den person, som jeg vidste det var gået udover til, at sende skovfogeden en mail om hændelsesforløbet, for aftalen om ud kaldelse i arbejdstiden og løn kompensionen var måske også overtrådt og det ville han så se nærmere på.
Så får I ikke mere I kan godt spare på krudtet. Men vær også sikker på, at sagen bliver fulgt op.

Vi hjælper dig med ovenstående med den opfølgning.

Hvorfor står en statsansat skovfoged mon ikke ved, hvad han mener i det her tilfælde, der er jo efter Ballegårds ref., tale om svindel med statens midler og hermed også mine, som statsansat embedsmand og arbejdsgiver har han da pligt til det, men det kan hans chef nok udrede for os og dig.

Måske kan en journalist få aktindsigt her. Ophavsmanden kan de som nævnt finde på: http://www.bb-jagt.dk/, hvor han gør reklame for sig selv, på denne hjemmeside.

Bliver statsskovens folk nu trukket i løn, når de jager i arbejdstiden Ballegård, snakkede skovfogeden også om denne omlægning.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-01-13 12:25

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 05-01-13 12:53

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-01-13 13:38

I er lige frem morsomme.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 05-01-13 13:49

Citat
Indsæt dit citat her

Ja, men du er en slimet fej skidderik.

Accepteret svar
Fra : Tonganeseren

Modtaget 200 point
Dato : 05-01-13 13:59

Så skal der lige frimærker på - og off they go. Sidstnævnte engelske ord er anvendt, så Ballehoff også kan være med.

Ved I hvad! Jeg synes edermageme det er sørgeligt, at niveauet i visse kredse under DJ er blevet så lavt, at man kan bruge en klaptorsk som Ballehoff. Jeg fatter det ganske enkelt ikke. Men - OK -nogen gør meget for at komme med på jagt.

Jeg har skrevet det før, men gentager: Ballehoff har tilført ordet "dum" en helt ny dimension, og hvor er han dog ynkelig.

Øvelsen her går alene ud på at plante "sagen" hos så mange som muligt, og det kunne være rart, hvis medlemmer af DJ ligeledes ville fyre den af i medlemsbladet, med henvisning til trafikken her på KANDU.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-01-13 15:01

Nej, Tombe, men jeg sender dit indlæg til skovfogeden, så kan han vise det til de andre...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-01-13 15:48

So what? Jeg har kopieret og sender hele tråden.

Du har åbenbart allerede fortrængt, at du starter hele svineriet med et angreb på schweisshundeførernes hæderlighed.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-01-13 16:09

Hold da helt ferie.
Portoudgifter 2 x 25,- kroner for forsendelser til skovrideren og schweisshundekoordinatoren.
Men det sker i en god sags tjeneste. Ingen skal tilsvine hundeførerne.
Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-01-13 16:47

Du glemmer hvem, der har sat navne på!

Så mig skader dit brev ikke, men helt sikker din ven og ikke mindst dig selv, vent nu, at se hvilket svar du får. Hvis du overhovedet får noget.

De mennesker er jo ikke helt så dumme, som dine små elever herinde.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 05-01-13 17:49

Glimrende Tonganeser, og ja det er dyrt med det danske postvæsen, men godt du vil gøre, og ikke mindst er villig til, at smide mønt efter sagen.

Bent Ballegård Knudsen i panik og fuldt bakgear, har jo glemt en lille ting, enhver kan jo logge sig på Kandu, og gå ind og se hans oplæg og mistænkeliggørelsen, af en embedsmand og statsansatte og ikke mindst Schweisshunde førerene i hele Silkeborg området.
Nu sidder Bent Ballegård Knudsen nok allerede og forsøger på, at få fjernet hans svinestreg, ligesom han fjernede hans samtalepartner Julemandens Kandu, som også var ham selv, men det kan pjokket ikke denne gang.

Normalt hænger hans tråde her i månedsvis, denne gang gik der ikke engang et døgn, inden han som en tyv om natten fik stoppet tråden, men det var forsent denne gang Ballerøv.

Så Skovridderen og formanden eller enhver anden schweisshundemand kan bare logge ind og få "jomfru aftapningen" af hans svinerier, uden vi andre har været inde og kommentere på den.

Alle MULTI-X´r glæder os igen til den kvartårlige trænings-lejr hos Tonganeseren, hvor temaet næste gang er, hvorledes afsløres en løgnhals med væsentligt større IQ end de lette omgaver I har løst hidtil,- samt tag ej fejl af en importeret Ballemand´s, Bajut til juleballet, og en solid bondepige med slør, med muhhlighed for 100 HA gratis jagt efterfølgende, hvis I klarer skærene.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 05-01-13 18:04

Kære Tonganeser

Det er langt bedre du sender et brev til Jægerforbundet, det er dem der administrerer registeret.

TRD

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 05-01-13 18:37

Citat
Du glemmer hvem, der har sat navne på!

Så mig skader dit brev ikke, men helt sikker din ven og ikke mindst dig selv, vent nu, at se hvilket svar du får. Hvis du overhovedet får noget.

De mennesker er jo ikke helt så dumme, som dine små elever herinde.

Læs kvajets attitude
Aner man, en lille dum snottet unge med korte bukser, der er blevet taget i at stjæle mors nybagte klejner, og nu står hylende med klør fem i klejnekassen, og siger; "Det er de andres skyld"

Citat
Du glemmer hvem, der har sat navne på!
Ballefrands, denne sætning....
din IQ er lavere end jeg havde regnet med.

Tommy

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 05-01-13 19:35

Citat
Aner man, en lille dum snottet unge med korte bukser, der er blevet taget i at stjæle mors nybagte klejner, og nu står hylende med klør fem i klejnekassen, og siger; "Det er de andres skyld"

Absolut ikke, det ville være at nedgøre snotungen.
Nej,- nærmere en skabning som er blottet total for empati, som kun besidder evner til, at lade sin fantasi løbe løbsk, over for de som går i rette med ham, enten når han svindler eller hans minder værd komplekser slår ud i lys lue, ved at lyve sig til stillings betegnelser, jagtlig moral, omgangskreds med afdøde personer fra kunster miljøet, ja også som forfatter og hundemand ikke at forglemme, hans lyst til at lave flere alias, så han kan rose sig selv og fortælle, kvaliteten ved BB1, denne gang brugte han Julemandens Kandu som dæk , det er sgu sygeligt.

Ballerøven har nok allerede afsendt kroner 50,00 til Tonganeseren, til en start, for han gør da noget for at belyse og hjælpe Ballerøven for at løse hans spørgsmål, må man sige.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-01-13 22:17

Hej TRD

Ved du noget om hvem man bedst stiler henvendelsen til? En afdeling - måske. DJ får squ også en udgave.

Mvh.
Tonganeseren
Sådan en Skoda Yeti er altså en lækker sag. Den kører forrygende og komforten er helt i top. Masser af plads og lækre detaljer.
Muligvis kan den klare en masse terræn, men skal man bruge en arbejdshest, så er der stadig kun Landroveren tilbage. Det må jeg modstræbende erkende.
Men Yetien kan bruges til det meste. Glimrende til motorvejen, hvis man er vågen, idet akselafstanden nok kan bringe den lidt ud af kurs, hvis det blæser en halv pelikan. På snoet vej er den direkte spændende og samlekvaliteten er direkte smuk.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-01-13 00:28

Kommentar
Fra : bb1
Dato : 05-01-13 16:47
--------------------------------------------------------------------------------
Du glemmer hvem, der har sat navne på!

Så mig skader dit brev ikke, men helt sikker din ven og ikke mindst dig selv, vent nu, at se hvilket svar du får. Hvis du overhovedet får noget.

De mennesker er jo ikke helt så dumme, som dine små elever herinde.

Ballehoff - for Fanden da.
Jeg har ikke udbedt mig noget svar fra skovrideren eller schweissregistret. Jeg vil blot drage omsorg for, at så mange som muligt får indblik i din syge hjernes produkter.

Din intelligenskvotient er som Tommy beskriver den, meget lav og knapt eksisterende..

Mvh.

Din gode ven
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-01-13 00:57

Nå nu kender jeg dig igen. Skal du over og besøge tantens gravsted. Og mindes rengøringskonen. Så kig bare ind, men tag lige pengene med for bøgerne.
Du ved intægten for os pensionister er jo ikke så stor...

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 06-01-13 09:00

Nævnede nogle noget om bb1's IQ ? Intægten

Invalidepensionen findes vistnok ikke mere, men havde den stadig eksisteret, ville Bendt være selvskreven, blot p.g.a. sit udseende !!! Med eller uden opsmøjede skjorteærmer - det er tilladt at tænke sit !

ØV4
Multi-X

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 06-01-13 09:48

Nu har ordblindhed, intet sammenhæng med en normal eller stor IQ. Men denne tilstand kan bare ikke på nogen måde, retfærdig gøre Ballerøvens menneskesyn og omgangsform.

Ikke mindst den feje luskede facon som er hans varemærke, blot for at sætte tingene i rette perspektiv, og fastholde hvad sagen drejer sig om atter igen, når han vil spille stærk mand, selv afdøde personer står han og hopper på.
Vi må have DJ til at give om skriveretten tilbage, så vi kan blive fri for typen.

Mvh
BW Multi-X

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 06-01-13 10:12

Citat
Du ved intægten for os pensionister er jo ikke så stor...

Vi ved da godt du er på pension. Og vi ved også, når du skriver på DJ-debatten; "Jeg er på nattevagt", så er du i vanens tro, fyldt med løgen

Tommy

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-01-13 10:57

Se, her tror jeg helt bestemt på Ballehoff. Han er ofte på nattevagt. Han sidder trofast og venter ved hønsenes røvhuller, for om muligt at kunne bistå ved "fødslerne", som han jo kalder den slags.

De små hvide elipseformerede sataner smider han ud. Det er jo aborter. og han kan ikke få ind i knolden, at der stadig ikke kommer kyllinger ud af agerhønerne. Bop, bop.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 06-01-13 11:19

Humor i topklasse - og desværre, så sandt så sandt.

Mvh.
smilende Tommy

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-01-13 13:39

Hvad kom først I to kloge aber????

Hønen eller æget??????

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 06-01-13 13:58

Citat
Hønen eller æget??????
Spørgsmålet ikke forstået. Jeg aner ikke hvad æget er for en fætter...
Men hvem er dummest, bb1 eller en høne..?

Tommy
Endnu mere smilende

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-01-13 14:03

- hov hov Tommy, det er sgu synd for hønsene! De kan idet mindste altid finde et korn...

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 06-01-13 14:33

Rigtigt Stouenberg. Endda selvom de er blinde.

Hmmm..Jeg omformulerer mit spørgsmål. Hvem er dummest, bb1 eller en fladbuk..?

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-01-13 15:51

HAR DU HAFT FLADBUKKE KÆRE TOMMY ?
-Siden du kender den så godt

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 06-01-13 16:15

Rigtige mænd har haft fladbukke. Du har kun haft hønselopper

ymmoT

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 06-01-13 18:40

En venlig sjæl var så elskværdig at sende mig en kopi af det svar, som Bajutfjolset havde accepteret.

Citat
Du kontakter dem her da det er dem der står for registeret http://www.schweiss.dk/page23.aspx

Ellers kan du henvende dig til natur styrelsen http://www.naturstyrelsen.dk/ og udbede svar

Atter et bivispå at bb1 har en lav IQ

hvM
ymmoT

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 06-01-13 18:43

PS... det er ikke svaret, der er noget galt med - men hele bb1's løgnekampagne

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-01-13 20:18

"Sådan er det bare" citat: Vestager - med nogle mennesker. Hvis hverdagen er for trist, så pynter man squda bare på den.
Havde Ballehoff leveret følgende indlæg, så havde tingene udviklet sig ganske anderledes:

Kære alle på KANDU!!
Jeg vil indlede dette indlæg med at ønske alle et lykkebringende nyt år. Dernæst vil jeg undskylde for alle de svinestreger, jeg i årenes løb har begået mod så mange på JAGT"siden".
Jeg har tænkt mig at rette op på forholdene, og derfor håber jeg, at dem med [B]DEBATØRERNE [/B] fremover vil møde mig med et åbent sind - selv om jeg egentlig ikke fortjener det.
Hvad siger I til det? Håber også, at jeg med tiden kan blive udnævnt til MULTI-X`er.

Jeg er ikke et øjeblik i tivl om, at Ballehoff ville blive modtaget med åbne arme. Men Ballehoff har en eller anden opfattelse af, hvordan et budskab skal ud. Hans humoristiske sans stinker, og derfor er eneste mulighed at bimle op med et eller andet fantastisk, løgnagtigt postulat om andre - i håbet om selv at kunne profitere af andres forargelse.
Sådan agerer umodne børn og kvinder, når deres hverdag er som en vandring i ørkenen på vej mod Babelstårnet.

Desværre kan Ballehoff ikke hjælpes. Han sidder fast i det mudder, som tidligere tiders bonderøve i og omkring Løsning har vadet rundt i. Hellige Guds moder, hvor er det synd for ham - og vi andre.

Mvh.
Tonganeseren.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-01-13 20:34

Hvem tror I vil blive lyttet til, og som eks. snupper vi en anonym teenager i Ølsted.

Pigen har i ugevis forsøgt at få forældrenes tilladelse til at besøge en kæreste i naboflækken Bottrup. Hver gang hun går i gang, bliver hun bedt om at klappe kaje.

Pludselig står hun endnu engang i døråbningen - og skriger mod forældrene:

"Jeg har set præsten tage en spiller bag alteret efter en barnedåb".

Pigen bliver i den grad hørt og starter efterfølgende en lavine af had og forbitrelse i lokalsamfundet. Hun er nummer 1 i offentlighedens søgelys og får naturligvis lov til at besøge sin kæreste hver søndag mellem klokken 10 og 12, fordi hun med sin handling har foræret lokalsamfundet noget at hade. Da hun har udvist høj moral, slipper hun også for at gå i kirke om søndagen, indtil præsten er blevet fyret.

Ovenstående er helt og aldeles en fiktion, men metoden er den samme - selv for såkaldt "voksne" mænd og kvinder - og Ballehoff.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 06-01-13 21:07

Bravo Tonga, præcis - du rammer den Ballegaardske attitude 100%

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-01-13 22:03

Nu er monsterbrevene afsendt, men jeg har ikke udbedt mig noget svar på henvendelserne, idet formålet alene er at henlede skovrideren og schweisshunderegistrets opmærksomhed på Ballehoff`s frække og nederdrægtige optræden på KANDU. Og mon ikke sagen finder vej til DJ??
Får jeg svar fra parterne, vil det omgående blive formidlet til Jer.

Henvendelserne omfatter min motivering samt kopi af hele tråden - indtil lørdag aften.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 07-01-13 08:42

Jeg vil gerne opfordre Provsten til at give poing til Tonganeseren for hans resolutte handling i Balle-sagen - det bliver spændende at følge udfaldet af henvendelserne ! Lad os håbe fornuften sejrer og at den lille fnatmide Ballegård får sådan én over snotten, og samtidig bliver nægtet adgang til alle jagt-sites på nettet !!
Mon ikke også DJ tager skridt til at ekskludere ham - alle de svinestreger han har været årsag til igennem mange år, må have en konsekvens - jo før jo bedre !

ØV4
Multi-X³

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-01-13 10:29

Det er ikke jul mere, vi er langt inde i det nye år??

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 07-01-13 17:08

Noget tyder på, at kandu' er det eneste sted Balledoof kan udgyde sine "venligheder" ??
Så mon ikke forstandige mennesker i DJ har sat ham stolen for døren ? Det er sgu' heller ikke for tidligt, at nogen tager action omkring uvæsenet Bendt Ballegård Knudsen.

ØV4
Multi-X²

Ej bosat i Egebjerg ved Horsens
Ej pedelmedhjælper - arbejdsløs
Men født og bosat på Sjælland !!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-01-13 19:49

Det er helt tydeligt, at Ballehoff erkender at have begået en enorm brøler. Hvad angår reaktioner stiller jeg mig lidt tøvende, idet formålet med henvendelserne til skovrideren og hunderegistret mere var tænkt som en orientering.
Det er såmænd slemt nok for Ballehoff at se sig eksponeret som en plabrende kælling, hvorimod jeg bestemt regner med en vis reaktion fra Schweisshunderegistret.
Jeg har endnu ikke afsendt mit oplæg til Danmarks Jægerforbund, idet jeg ganske enkelt ikke kan hitte den rigtige modtager. Forbundets hjemmeside er ikke til at finde ud af, og hvis nogen kan oplyse om en egnet modtager i DJ, vil jeg være taknemmelig. Sagen skal nemlig ikke ende hos en eller anden oprydder.
Jeg kunne jo sende materialet til den nye formand. Hvad hedder han? Har nogen en bedre ide, idet oplysningerne meget gerne skal havne i afdelingen for schweisshundefolk. Tidligere sad rodehovedet som formand for udvalget - men er det stadig sådan? Jeg er jo ikke længere medlem, og for "uvedkommende" er forbundet lukket land.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 07-01-13 22:20

Hej Tonga.
Du får lige adressen + tlf. på DJ-formanden.
Jeg sender det via Kandus mailsystem.

Tommy.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-01-13 23:21

Hej Tommy.
Har modtaget oplysningerne.

Sagen er kuverteret og "frimærketeret" og afgår i morgen.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 08-01-13 00:33

Og så er det forhåbentligt nat nat med Ballefjoget.

Tommy

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-01-13 08:47

Han vil givetvis få svært ved at krybe uset op af midtergangen til "de bonede gulve" når formanden har studeret kalamiteterne i tråden her.
Derudover sker der nok ikke så meget, idet vi trods alt lever i et land, hvor "kunstnerisk frihed" betyder mere end straffelovens bestemmelser.
Spøg til side. Ballehoff skal lære det - skal han. Han skal forhindres i - fremover - altid at forholde sig negativt til sine omgivelser.
Han skal såmænd nok modtage en vis støtte fra de andre "mørkemænd" i Kreds 3, selv om det ikke siger så meget.
Men vi får se.
Hans fis er i hvert fald blevet lidt køligere.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-01-13 09:55

Nå nu kan guroen fra Humlebæk også måle temperaturen i mine underbukser - hvad bliver mon det næste??

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-01-13 10:08

Det næste?
Det bestemmer du sådan set selv. Ellers rart at se, at du er blevet mere ydmyg.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-01-13 10:10

Det vil nok blive sværere at måle din intelligens.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 08-01-13 10:17

Citat
Spøg til side. Ballehoff skal lære det - skal han. Han skal forhindres i - fremover - altid at forholde sig negativt til sine omgivelser.

Hvis det så bare var det, men det er det langt fra. Han bruger sin ensrettede evige løgnagtige maniske sorte evner til at finde på historier, som bevidst skal skade andre mennesker eller grupper. Nu er platuglen vendt tilbage hertil, med en gang bagvaskelse af schweisshunde førerne, hvor det slet ikke kan være tale om, nogen form for gram af sandhed i hans pladder atter igen.

Bare det at Tumben tror, at han har lagt en snedig fælde for Tonganeseren, når hans bagvaskelser herfra, bliver bragt videre til de personer, som det berører, siger jo alt.
Ballerøven galer som en kok i et sandbad, at det var et bevist set up, for at skade en 3. mand og at Tonganeseren har slugt helle hans udlagte madding. Det ender lige i smasken på Ballerøven atter igen.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-01-13 10:36

Og her berører du - kære BW - min kæphest. Hver for sig tror vi, at vi selv udgør det absolut ypperste udviklingstrin på menneskeheden. En ganske naturlig og forsåelig tanke. Men da vi ikke alle er lige godt begavede, så opstår tumulterne.
Ballegaard er såmænd overbevist om, at han er normalt begavet, og han anskuer omverdenen udfra den forestilling. Han kan ikke indse, at de fleste er bedre begavet end han er, og derfor sidder han endnu engang i lort til halsen - i sit enmandsskyttehul, og stanken breder sig - nu også til formanden.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-01-13 10:38

Og ved du havd - BW. Ballegaard forstår ikke en hujende fis af det, jeg lige har skrevet.
Jeg har mødt en del mindre begavede i mit liv, men Ballegaard snupper squ førsteprisen. Hans dumhed er grænseoverskridende.
Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 08-01-13 11:10

Vi er ikke enige med hvad ordet " dum - dumhed" indebærer Tonganeser, helt så
Ballegård er beregnende i hans forsøg på, at skade eller genere andre grupperinger eller enkelt personer.
En dumhed eller noget dumt, kan begribes og måske forstås og hermed går tingene videre, efter de er udredt som før, og tingene gentages så ikke bevidst.

Så Ballerøven er ikke DUM, men lavstammet ondskabsfuld i sine handlemåder, og beregnende for egen vindnings skyld, at hans IQ er minimal taler sit tydelige sprog i hans setup´s

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 08-01-13 11:31

Ballegaard må være ugens "hæmorist"

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-01-13 12:00

Jeg har sendt en SMS til DJ`s formand.
At han slet ikke er forpligtet til, at åbne brevet far Tumbe guroen fra Humlebæk, for han er slet ikke medlem af DJ - men af >DLS!

Svar: Jeg vidre senden til DLS...

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 08-01-13 13:14

Citat
Jeg har sendt en SMS til DJ`s formand.
At han slet ikke er forpligtet til, at åbne brevet far Tumbe guroen fra Humlebæk, for han er slet ikke medlem af DJ - men af >DLS!

Du bliver dummere og dummere, bb1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-01-13 13:25

Mon.
Det er hvis andre, der får stigende temperatur i underbukserne.

Det er ikke spor svært, at få dette her til, at være en gang plat i mellem små drenge...

Husk dig selv incl.......

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 08-01-13 14:05

Citat
Jeg har sendt en SMS til DJ`s formand.
At han slet ikke er forpligtet til, at åbne brevet far Tumbe guroen fra Humlebæk, for han er slet ikke medlem af DJ - men af >DLS!
Prøv dog at læse hvad du selv skriver.

Tror du virkelig selv på, at Claus undlader at åbne brevet, blot fordi en gammel kværulant som dig befaler det ?

Claus vil da skide på, om Toganeseren er medlem af DLS. Men han vil sikker ikke skide på, at du, Ballegaard, er igang med at sætte schweisshundeførerne i dårligt lys, i form af de beskyldninger, du her på siden er fremkommet med.

Tommy

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-01-13 14:56

Det skriger jo til Himlen af dumhed. Ballehyleren forstår ikke, at han med sin SMS netop skærper formandens interesse.
Jesus Kristus for tåbelighed. Jamen, det er squ ikke til at fatte.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-01-13 14:59

Tåben Ballegaard indser heller ikke, at en stor del af DLS-folkene også er medlem af DJ.

Hvad Fanden skal man gøre? Skrige sig bevidstløs af grin eller falde sammen i tårer over den måde hvorpå Ballegaard sænker den globale gennemsnitlige intelligens.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-01-13 15:02

Ellers et godt initiativ af Ballegaard at sende en SMS med uforståeligt indhold til DLS. Så får de squ da noget at grine af.
De skal også have en forsendelse fra mig. Den vinkel havde jeg ikke set. Tak Bent.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-01-13 15:09

. . . . og Bent! Jeg har også sendt hele tråden til en hundekoordinator i Jylland. Kan du gætte, hvem det er??

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-01-13 15:36

Det skriger jo til Himlen af dumhed. Ballehyleren forstår ikke, at han med sin SMS netop skærper formandens interesse.
Jesus Kristus for tåbelighed. Jamen, det er squ ikke til at fatte.
------------------------sådan skrev guruen fra Humlebæk -----------------------------------------------

Han glemmer blot:
Hvad var det lige formanden selv svarede på sms`en Tumpe!!!?????????????????

Der er fire hundekoordinatore i Jylland plus en hundeudvalgsformand, så det var sku` en svær en du gamle, men hvad når man nu som dig ikke ved bedre,så dummer man sig.

Jo flere du sender til. Jo mere useriøs opfatter de dig, så klø blot på, mig kan du ikke skade på nogen måde. Det har du slet ikke viden nok til. Den troede jeg var feset ind på lystavlen, men altså nej - mod dumhed kæmper selv guderne forgæves....

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 08-01-13 15:58

Nej nej nej nej Endda skrevet med sekretær hjælp.
Post flere indlæg Balle, jo dummere kan vi se du er.

Tommy.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 08-01-13 18:11

Jeg har sendt en SMS til DJ`s formand.
jeg sladre til formanden, ja, jeg gør så

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-01-13 21:00

Sjovt - meget sjovt - moral er godt, men dobbelt moral er ikke dobbelt så godt...

Tumbe guruen fra Humlebæk, må godt sladre til formanden - den slemme bb1 - skriver:
Det er ikke. at sladre - hvad er de da så..

Man bliver en tumbe af at kende Guruen..

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-01-13 21:45

Altså Bent! Det bliver sværere og sværere at kommentere på dit bavl. Alle forsøg på at forklare dig tingenes rette sammenhæng, har været ganske forgæves.

Men!!!

Hvem var det egentlig som startede denne ballade? Begyndte det hele ikke med ondsindet sladder og bagvaskelse fra din side??

Kan du måske formulere et svar på dette enkle spørgsmål??

Det kan du nok ikke.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 08-01-13 22:50

Det er ikke den eneste henvendelse, der tikker ind hos formanden af DJ og til HB. Vi må forlange en hvis for for lødighed, af dem som tegner DJ, selv om du ikke er direkte vaLgt, men røget ind med opvaskervandet, bør du da kunne beherske din løgnagtighed lidt Ballegård og bare turnere hjemme på din fremlejede jagt.
Nu knalder dig og HÆen sgu rundt i Kampletten igen har jeg fået at vide, har I mere knald i låget eller skider i højt og flot på lovene, at du gør det er vi klar over, men er det hele det overflødigheds horn af tumber I kører rundt med ikke lidt klogere, eller må de så ikke komme med på jagt, hvis de ikke sætter en 1000, kr. seddel på spil til bøderne

Kære MULTI-X besøg den sidste foto session fra HÆ her: http://www.bb-jagt.dk/ , knaldet med et AGFA 2050850. De bliver sgu da aldrig klogere nærmere den anden vej

Mvh
BW

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-01-13 23:08

Meld det til politiet det er dem det sotere under, men husk kun offentligvej!!!

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 08-01-13 23:11

Svar: Jeg vidre senden til DLS...

Det er da klart at han videre sender en copi, her er det schweisshundefolket, en skovfoged og aflønings systemet af statansatte på jagt i arbejdstiden du har bragt i spil Dallerrøv.
Så når et medlem af DJ, også af kredsbestyrelsen er så fuld af løgn, er man da en god jagtlig kollega, længere er den da ikke. Det var det han mente med din fantasi SMS
Bottruphäusen

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 08-01-13 23:20

Er det ikke nok din pande!!!!, kun offentlig vej !!!, de billeder er der da nok af dit fæhoved

Lav nu en Julemandens Kandu som du plejer, når du bliver stegt i dit eget fedt ( det er nok derfor det tager så lang tid ). Ole har lovet at tage sagen sammen med rejseholdet, de kommer i en nedbygget Hobby 360 med slingerbremser. sammen med lillebror

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-01-13 23:39

Omkring billederne:
Edermageme intelligenzaen der er forsamlet.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 08-01-13 23:42

Vi bør nok, på foranledning af Bent Ballegård Knudsens graverende afsløringer som ligger ham meget på sinde, at alt går regelret til, bede om en orientering fra Søhøjlandet m.fl. , om der er forskel på hvilken lønramme man tilhører, altså om der er ens regler for betalte jagtdage, når man arbejder for statsskovvæsnet.

Ballegård har jo klart udtalt, at den pågældende, som arbejder for statsskoven have begået svindel med løn kronerne, som Ballegård citere skovfoged for, "at han ville hjem og kontrollere medarbejderen for ulovligheder omkring hans løn" eller kompensation for samme.

Er der nogen som har kendskab til afløningen af Søhøjlandet´s statsansatte, når de går på gratis jagt på statens (vores) områder, ellers har vi selvfølgelig også krav på de oplysninger, bliver lagt frem i fuld offentlighed, på foranledning af Bent Ballegård Knudsend glimrende arbejde for redelig og lovmedholdighed i enhver situation.??"

Mvh
BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 08-01-13 23:56

Svar: Jeg vidre senden til DLS...

Der er sgu noget Pikkel Hue" i ham Ballerøv, det er sgu næsten tysk. Nu er det nok også ham som skød " Tykke Bertha" ind, for germanerne og brugte det i hans CW, da han filede lidt på sigtekornet, på de amerikanske Stinger Missiler og herved reddede et hangar skib med sin indsats. som lå ved Due Odde.

Jeg men for h.... Tonganeser, med et af de få skarpe billeder, i dette megaflip i voldtægt med et digitalt camera fra Hæén, bliver den trækkende bil´s chauffør´s kørekort klippet godt og grundigt, hvis der sker noget, de kæver jo godt i saftevandet, du milde moses, Selv Ole R. og Bent B. i samme patruljevogn ville kunne se problemet, men lillebror sidder vist i Kampletten, så de kigger nok den anden vej.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-01-13 00:13

Ja, og hvis de monterede yderlige 5 hjul med forankring på siderne af campletten, så kunne de squda bruges som tromle ved det amtslige vejvæsenet. Ballehoff kunne samtidig kontrollere, om der er brugt korrekt stavemåde på vejskiltene.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 09-01-13 00:18

De har ligesom givet udtrykket " akseltryk" en hel ny dimension, ikke at forglemme " køretøjet belæsning", prøv at forestille dig, at en eller anden snuppede udløseren på tilkoblingen, Så er der sgu fedtafgift for alle børnepengene

Mvh
BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 09-01-13 00:25

Det vogn er da så lav, at selv en agerhøne og en vagtel, ikke behøver at løfte benene, for at gå "ind" i den, mon det er en såkaldt Lowrider for Ballerøve med slæng

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 09-01-13 08:31

Citat fra betterwisser: bliver den trækkende bil´s chauffør´s kørekort klippet godt og grundigt, hvis der sker noget, de kæver jo godt i saftevandet, du milde moses
Ikke alene dette forhold kan bringe chaufførens pung i voldsommme problemer, men har hans gulpladebil betalt de rigtige afgifter, privatkørsel - privat/erhverv - erhverv ???? Det var måske en opgave for told/skat - nemt at finde ud af, da nummeret på bilen er tydeligt at aflæse !!
Joh, Ballen og hans tro væbner HÆ, er forstandige mennesker, som ved hvad det drejer sig om !!

Forresten hørte jeg i aftes, at alle deltagere på Ballens jagter skriver under på, at deres billeder må offentliggøres på den ubehjælpsomme hjemmeside, som der hverken er hoved eller hale i - måske Balledoof kan bekræfte dette ??

ØV4
Multi-X²

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-01-13 08:58

Jeg har også hørt, at HÆ har et castingfirma og at han også lover at skaffe jagtdeltagerne roller i reklame- og ydmyge B-film. Måske stammer billederne fra en castingsituation, hvor hovedrollen til en nyindspilning af Fy og Bi filmen "To mænd på skideren" er i støbeskeen. Så vidt vides har det været vanskeligt at finde et egnet emne til andenelsker rollen (også kaldet andenviolinen). Da filmen skal forestille at foregå på Manhattan, har en eller anden foreslået tidligere malkemasinemontør Ballehoff udklædt som Frihedsgudinden. Han er jo god til flaskegas og trykbærende anlæg.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 09-01-13 09:38

Balledrønet er som født til at kunne spille Kaptajn Vom

Hvad fanden skulle vi gøre uden de gratis glæder Balledoof og Co. forærer os - det er sgu' næsten en fornærmelse at kalde ham en kyllingehjerne - altså for kyllingen - vagtel eller agerhønse... !!!

ØV4
Multi-X

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 09-01-13 14:40

Vedr. transport af jægere og vildt på "campletter"

Ballegård forlanger klare nu regler.

Se selv hans indlæg i Dj-debatten.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bent Ballegaard, Løsning - 09-01-2013 10:09 - (0 svar) Skriv svar

Skilning ved jagt i Statsskovene.

Det problem rejste jeg for over 25 år siden! Ingen anden reaktion end at statsskovvæsnets folk begyndte, at stille deres køretøjer med skilte i forruden.

I private skove er der intet til hindre for at man anvender skilte (gerne DJ`s).

Har selv gjort det i over 30 år og aldrig mødt en sur skovgæst af den grund.

Transport af vildt og jægere under jagt.

Er et andet problem, som må tages op igen, for det er der heller ikke kommet klare retningslinjer omkring.

P. Aa. Har godt nok gjort opmærksom på problemet igen i en anden tråd, men samtidigt udelukket sig selv, som saglig deltager i en saglig debat, for hans ønske er kun, at personfnidre og det er jo ikke det det handler om.

NB: Personligt svare jeg ikke på spørgsmål fra denne person.

______________________________________________________________
Det er altså ikke mig, der laver sor linjeafstand - det er Ballebumsens værk...

;vh.
Tommy

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 09-01-13 15:05

Undsklyd for alle tyrkfejlene

hvM
YmmoT

Jeg må hellere ansætte en ny korrekturlæser

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 09-01-13 15:44

Skilning ved jagt i Statsskovene. øhhhhhhhhhhhhhhhh Knudsen, mener du skidning ved jagt i statsskoven

SHV: har fået et nyt instrument

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 09-01-13 16:43

Citat
Har selv gjort det i over 30 år og aldrig mødt en sur skovgæst af den grund.
Arrrrh, er det nu helt rigtigt..? Af hvilken grund blev skovgæsten så sur..?

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 09-01-13 17:07

Balle von klugeScheiße skriver; NB: Personligt svare jeg ikke på spørgsmål fra denne person.Hvem vil han så sætte til det..?

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 09-01-13 21:16

Der er squ ingen på DJ-debatten, der ønsker at gå i dialog med Balleskvattet.

Svarboksen er ligeså tom, som det indvendige af Balles hoved....
Nøøøøj, hvor er det tomt

ymmoT
(Min nye underskrift.) Så ved Balle nemlig ikke, hvem der har skrevet det...

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 09-01-13 21:39

Tommy !!

Det er eddersmart med din nye underskrift - tænke sig, at der ikke skal mere til at snyde der Klugscheißer Balledoof !!

ØV4
Multi-X

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-01-13 00:08

Hver eneste gang man ser indlæg tikl DJ og Kandu fra Ballegaard, er der nye fantastiske ordstillinger og andet guf for en tidligere dansklærer med hang til Kryds og Tværs opgaver.

Hvad sker der egentlig på Bottrupvej, altså der hvor ballagaard har til huse? Har han fået stablet en "hjælpeorganisation" på benene som tilkaldes, når der skal skrives noget?? Der er ganske enkelt så store forskelle på det skrevne, at det umuligt kan være samme menneske. Ganske enklet umuligt - med mindre der er tale om en dybt skizofren mand med utallige personlighedsspaltninger.

Der kan også være en anden mulig årsag.: Skiftende hjemmehjælpere, som en anden MULTI-X tidligere har foreslået!!!

Der kan også være tale om 3-holds skift, hvor der er gået ged i mødetidspunkterne.

Mærkeligt!!!!

Mvh.

Agnot Neresen

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-01-13 00:44

Jamen det er squda mærkeligt og yderst påfaldende.

Sådan var det jo også med den "bog", hvor han selv måtte betale for udgivelsen. Under stort spetakel på Jagtformidlingen var hans "forlægger" citeret med en forklaring på, hvordan "bogen" kom til verden.

Ballehoff afleverede et "manus" - hvorefter en skriverkarl gik i gang med at sætte tingene sammen. Det er godt nok en meget brugt metode, og det forlyder, at bokseren - Brian, har afleveret et "manus" lige i fjæset på en forlægger m/ skriverkarle. Det kostede Ballehoff omkring 36.000 kroner at få udgivet pamfletten - og tilsyneladende har forrentningen af satsningen ikke ligefrem forgyldt ham. Årligt modtager han 2,31 kroner fra bibliotekerne, og det tyder ikke på den helt store interesse fra læsernes side.

Der var også lidt kludder med illustrationerne, hvor det egentlig var Leif Ragn Jensen, som skulle have været illustrator. Ballehoff fortalte engang undertegnede, at han gik i klasse med Leif`s søn - Kjeld Ragn Jensen, men det skabte en del postyr, da undertegnede kunne fortælle, at min ringhed og Kjeld faktisk gik i skole sammen på Th. Langs Skoler i Silkeborg. Skolen har også en "kostafdeling", hvor børn af mere eller mindre forvirrede forældre blev anbragt.

Og ved I hvad????? Vi havde squ en dreng i klassen - som hed Bent. Han boede ikke på kostafdelingen - det var hundedyrt at bo der, men han boede hos noget familie i Virklund, og dagligt asede den tungt begavede dreng til og fra Virklund. Han opførte sig som en mishandlet hund, kunne ikke se andre i øjnene og var en tumpe til gymnastik. Han kunne ganske enkelt ikke komme over hest eller buk og indkasserede masser af piskeslag fra vores psykotiske gymnastiklærer.

Bent klarede sig ikke forbi prøverne til 1. mellem og forsvandt uden at nogen savnede ham. Ja, der gik faktisk adskillige måneder før nogen bemærkede hans fravær.

Men om Bent og Bent er den samme, aner jeg ikke. Vi er lige gamle, men måske kunne Ballehoff selv be- eller afkræfte mine formodninger. Den Bent jeg gik i klasse med, blev direkte mobbet af dansk- og klasselærer Fru Holm, en megafed og ondskabsfuld kælling, som dagligt baskede Bent i skallen, når hun kom forbi ham.

Hvis Bent og Bent er samme person, må han kunne huske dengang, i femte klasse, da Carl Aage Knap, søn af grosser Knap i Silkeborg, satte en hugkrog fast i en af Fru Holms smækfede baller. Carl Aage og jeg var perlevenner, og jeg fik da også en stribe øretæver i forbindelse med hændelsen - fordi jeg sad ved siden af ham.

Altså en helt fantastisk situation, vi nu står i. Gik Bent og jeg i samme klasse - eller ej. Det må han squ da kunne huske - eller hyr??????? Hvis det er tilfældet, har jeg masser af mere eller mindre sjove ting at berette. Egentlig havde jeg lidt ondt af Bent (altså ham, jeg gik i klasse med) - fordi han var en særlig - som sladrede til lærererne, når vi andre friske drenge havde lavet noget, vi ikke måtte.

Min hukommelse kan spille mig et puds, men for 20 minutter slog det mig pludseligt.

Th. Langs Skoler var dybt præget af Indre Mission, og vi ved jo alle, at i særdeleshed Øster Snede - Kragelund og Løsning ofte beskrives som "Det Hellige Land" eller Midtjyllands mentale plørehul.

Nøj, hvor er jeg spændt på resten.

Mvh.

Agnot Neresen

Og nu er det fantsiske sket. Undertegnede har tidligere ikke ku

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-01-13 00:47

Rettelse: Der skal stå . .
Egentlig havde jeg lidt ondt af Bent (altså ham, jeg gik i klasse med) - fordi han var en særling - som sladrede til lærererne, når vi andre friske drenge havde lavet noget, vi ikke måtte.

Mvh.
AN

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-01-13 00:55

Altså Bent!!!!

Skolestart i august 1949 - med dengang klasselærer Frik. Rømstrøm???????? Undertegnede, Carl Aage iog Bent sad på bagerste række - til at starte med, og der blev Bent.

Mvh.
Agnot von Neresen

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-01-13 01:49

Nu kan jeg ikke sove - for Fanden da. Minderne om dengang ankommer med fornyet styrke. Den Bent jeg gik i klasse med, stjal engang næsten halvanden krone fra en frakkelomme uden for klasselokalet. Den tilhørte en lækker lille pige, hvis far var GM forhandler på Søndergade. Hun hed Veronica og var bedårende køn. Gnistrende sort hår og lange stærke ben. På en kanotur ind i "Brillerne" 1959 fik jeg syn for "sawn".
Mens vi - i femte klasse, havde dansk hos Fru Holm, kom pedellen og Rekor Karen Lang stæsende ind i klassen.
"Hvem har stjålet halvanden krone fra Veronicas`s frakke - tordnede Frk. Lang. De, Fru Holm, pedellen og Frk Karen Lang kiggede alle direkte på mig, og da jeg benægtede, blev jeg hevet op af stolen, fik en serie øretæver og blev slæbt over på skolens kontor, hvor rektoren fortsatte med at hamre sin knyttede næve ned på min isse. Jeg fik at vide, at Bent havde sladret.
Til alt held tilstod Bent dagen efter - og blev efterfølgende ugleset af alle. Det viste sig nemlig, at vores formningslærer, den pragtfulde Folmer Rasmussen - en mand som kom til at betyde enormt meget for mig som voksen, havde set Bent stå med hånden i lommen på frakken udenfor klassen.

Vi hævnede os ikke direkte på Bent, men han var efterfølgende udelukket fra alt socialt samvær. Egentlig lidt synd for ham.

Nu skal jeg have fundet klassebilledet fra første klasse frem. Det må kunne lade sig gøre at drage de nødvendige konklusioner udfra sådan et fotografi. Så meget forandrer vi os nok ikke.

På den ene side kunne det forklare mange ting, hvis Bent har genkendt mig - her i voksenlivet, men normale mennesker bærer ikke nag i så mange år.

Så endnu engang - Bent Ballegaard Knudsen. Startede du i første klasse på Th. Langs Skoler i august 1949???????? Mit navn dengang: Bjarne Danielsen, uægte søn af Bagermester Holger Kjeldsen Rasmussen, som havde bageri og forretning ved siden af Silkeborg Avis i Vestergade. Jeg boede dengang hos min bedstefar på Elme Allei Søholt - ikke langt fra Carl Aage, som boede på Ansvej - lige ved bredden af Silkeborg langsø. Carl Aage må du kunne huske, hvis du er den Bent, jeg her nævner. Carl Aage var en satans knægt og var altid efter dig. Han var en væver lyslokket fræk knægt - og hurtigt til bens, men Bent var en klodset småfed dreng.
Når han skulle have bank, nåede han aldrig langt væk, før han var indhentet.

Spørgsmålet kan besvares ganske enkelt: Ja eller nej!!!

Der er efterhånden så mange punkter som idikerer, at vi tidligere har kendt hinanden særdeles grundigt. I din "bog" er der også mange mere eller mindre ting, som fortæller mig et og andet.

Mvh.

Agnot von Neresen

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-01-13 01:59

Hæ, hæ!

En dag havde Bent sladret om noget skriveri på døren ind til vores klasse. Det var naturligvis Bent som havde sladret til pedellen. Vi fik hug i spandevis.

Det blev frikvarter og Bent gik ned på lokummerne, som lå i skolens kælderetage. Han turde aldrig pisse sammen med vi andre og gik altid ind i et aflukke, hvor dørens højseste kant var cirka 1,60 høj.

Carl Aage, undertegnede og Hugo stillede os ved siden af hinanden, tog fat vores pjoverter og klemte fast omkrind forhuden - hvorefter vi oparbejdede det fornødne tryk. Vi slap grebet om pjoverten og overpissede Bent - på den anden side af døren. Dengang kunne man pisse højt!

Åh ja, åh ja!! Det var de dage.

Mvh.
Agnot von Neresen

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-01-13 02:10

Vores gymnastiklærer var en satan. Vi fik tærsk efter noder, og han var især efter Bent, som aldrig kunne finde ud af noget.
Engang stod jeg i rækken efter Bent - og foran stod bukken (ikke tamgeden) men et monstrum i næstøverste hul. Læreren stod ved hesten - med sin korte læderpisk og befalede Bent at springe.
Bent skarbte i gulvet, og pludselig så jeg pisset flyde ned langs hans venstre ben og løbe ud over gulvet. Så tog han afsæt og hamrede lige ind i bukken, mens læreren gav ham en omgang med pisken.
Jeg følte en nærmest ubændig vrede mod læreren. og vi besluttede os til at tage hævn. Den kom da vi kom op i 1. mellemskoleklasse og fik klasselokale i hovedbygningen - altså den gamle hvide statelige bygning, hvor gymnasiet også lå. I skolegården stod der fem store pærestræer, som vi måtte plukke af. Vi kastede boldstræ op i grenene - og åd løs af de lækre gråpærer.
En sådan dag kom læreren gående over skolegården. Pludselig så jeg Carl Aage kaste et rundboldsbat i en bue op mod træets krone. Jeg så battet beskrive en halvbue, hvorefter den baldrede lige ned i kraniet på læreren.
Han kom på sygebhuset med kraniebrud - og blev senere ansat på deltid som historie- og geografilærer - og blev aldrig den samme. Gudskelov for det - selv om han da nåede at banke mig et par gange i 2. mellem.

Det var squ dage, som aldrig kommer igen.

Mvh.
og godnat

Agnot von Neresen

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-01-13 03:06

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 10-01-13 08:50

Kære Tongan øh jeg mener Agnot von Neresen

Hold da kæft hvor dine historier ligner brudstykker fra "Det forsømte forår" !! Du vil kunne opnå berømmelse på at skrive en bog fra dit liv i Silkeborg - selv Balledoof har læst dine brudstykker og er ... faldet i søvn !! Han kan ganske enkelt ikke holde koncentrationen så længe - dét vidste vi andre sgu' godt, og derfor tumler han jo rundt som en elefant i en glasbutik med stødtænderne forrest !!!

Andreas C. Studer
Fremtidigt Multi-X medlem ??

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-01-13 10:07

Det ville være den letteste sag af verden at stille med et ja - eller nej. Det ville også gøre det lettere for mig, hvis Ballehoff svarede ja til mit spørgsmål.
Nu har jeg fundet klassebilledet fra første skoledag, og Gud i himlen, hvor Bent ligner Bent. Nu ændrer vi os jo. Nogle beholder det smukke ydre, mens andre efterhånden kommer til at ligne noget, der er løgn.
Jeg håber Bent er Bent, idet jeg efterfølgende kan gøre det gjorte om, altså være lidt venligere mod ham. Vi var nogle sataner, men sådan er det vel i dyreriget, svage individer bliver jagtet og nedlagt.
AK ja! På billedet sidder den kønne Veronica og smiler til fotografen. Jeg husker hende endnu, 17 år gammel, siddende på en træstamme med det lange sorte hår blødt svøbende sig om hendes skuldre, mens månen sendte nogle drilske pile ned i hendes store smukke øjne. Nøj - manner, hvor var hun smuk.
Men jeg afventer Ballehoff`s svar på mit spørgsmål, når han hen af dagen bliver disponibel.

Mvh.
Agnot von neresen

Liderlig hankat

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-01-13 10:15

Og ved du hva - kære Andreas C. Studer, tavshed kan faktisk betyde samtykke i nogle situationer.
Gud fader i skuret, hvis Bent er Bent.

Mvh.
Agnot von Neresen

Motto:
Hvor der er hul er der glæde, og hvor der er glæde, er jeg. Jeg er helt opp på skaglerne over at have fundet billedet med Veronica.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 10-01-13 11:44

Kære Agnot von Neresen.

Her er en stor hilsen til dig:http://www.youtube.com/watch?v=Odu7HPHhA6w

Håber den vil give dig yderligere gode drømme !!

Du har helt ret med "den tavse mand" - det betyder sgu' at Ballesjoveren samtykker, ingen tvivl om det !! Så er han han også åh så fri for at tage stilling, den lille ondskabsfulde satan, som efter eget udsagn som barn lod en gås angribe andre børn, blot for at kunne hævde sig - ynkeligt !!

Andreas C. Studer

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 10-01-13 11:50

http://www.youtube.com/watch?v=Cjo1PZ4UIwg

Undskyld, det var den forkerte jeg sendte før. Denne skulle være Veronica !!!

ACS

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-01-13 12:03

Ja, og den melodi sad lige i skabet, da jeg hørte den første gang. Jeg smuttede omgående ud og købte noderne.

Mvh.
Agnot von Neresen

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 10-01-13 13:09

Kære Angot. Skide gode fortællinger - og velkommen til sitet.
Nøøøj, hvor ligheden er slående mellem Bent Gededræber og Pisse Bent fra dine fortællinger.
Tror du, der er tale om samme person..?

Kære Andreas C. Studer, også et velkommen til dig. Rart at se nye mennesker.

Mvh.
YmmoT

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-01-13 15:17

Tusinde tak for den venlige modtagelse på sitet.
Om Bent er Bent hersker der endnu tvivl. Da Bent Ballehoff engang fortalte mig, at han havde gået i klasse med Kjeld Ragn Jensen, fik jeg mistanke om urent trav. Jeg havde squ glemt, at vi faktisk havde en Bent i klassen. Bent fra Virklund. Der er også andre ligheder mellem Bent og Bent, og på klassebilledet er ligheden nærmest uhyggelig. Men sikker i min sag er jeg først, når Ballehoff be- eller afkræfter. Nu er Ballehoff generelt fuld af løgn, og selv om han afkræfter, kan man så fæste lid til et "nej" - nej vel?

Men svarer han ja, så ser situationen anderledes ud. Så vil jeg forsøge at få et bedre forhold til ham - som afbigt for de mange røvfulde jeg engang gav ham. Han vil endda fremover modtage julekort fra mig. Mjaeh, der vil ikke være grænser for min venlighed.

Mvh.
Agnot von Neresen

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 10-01-13 16:02

Det er squ da underligt, at Bent bliver ved med at ligge på den sofa

Jeg lagde mærke til en af dine beskrivelser:
Citat
Bent skarbte i gulvet, og pludselig så jeg pisset flyde ned langs hans venstre ben og løbe ud over gulvet. Så tog han afsæt og hamrede lige ind i bukken, mens læreren gav ham en omgang med pisken.

Knægten var jo en kryster. Ja, man begynder at se visse lighedstegn.
Hmmm....Kan der være visse traumer... siden "jagtcampletten" er bygget så lav..? Hmmmmmm....? Neeej, det er næsten for let...

ymmoT

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 10-01-13 16:41

ymmoT

Tænk sig, hvis det viser sig at Bent er Bent !!! Så bliver mange ting vendt op og ned, men det ændrer sgu' ikke ved det faktum, at han har været et dumt og løgnagtigt svin, som har fortjent den behandling han har fået, ikke alene her på kandu, men overalt han har vist sit hæslige fjæs.
Men om han siger ja til Agnot von Neresen er eddermugme spændende - det er sgu' en gyser af format !!!
Iøvrigt tak for din hjertelige hilsen og velkomst på kandu - det skyldes ene og alene mit gode venskab med Øjenvidnet4 - en herlig gut !!

Med venlig hilsen
Andreas C. Studer

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 10-01-13 18:29

Hej Andreas C. Studer.

Ja, det bliver spændende om Bent er Bent.
Såvidt jeg har forstået, vil Angot undersøge sagen lidt nærmere. Men det kan være, at Bent får husmoderafløseren til at skrive et dikteret indlæg, hvori der står; "Jo, jeg er skam den Bent, som Angot beskriver så levende. Forstår I mig så nu"

Meeeeen, hånden på hjertet, Bent har alle dage været en løgenhals såååee, der kommer ingen indrømmelser fra hans side.

Hils endelig Øjenvidnet.

Mvh
ymmoT

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 11-01-13 00:31

Kære ymmot

Dir spørgsmål:
"Kære Angot. Skide gode fortællinger - og velkommen til sitet.
Nøøøj, hvor ligheden er slående mellem Bent Gededræber og Pisse Bent fra dine fortællinger.
Tror du, der er tale om samme person.."?

Ud fra et gammelt klassebillede kan jeg ikke uddrage nogen endelig konklusion. Der er ligheder - men kæbepartiet sår en smule tvivl. Derfor er det udelukkende Bent som kan løse gåden - altså om Bent er Bent.

Derfor kan jeg anbefale ham at stille sig foran et spejl, gennemtænke situationen og derpå spørge sig selv - er jeg virkelig Bent????

Jeg håber inderligt, at Bent er Bent, idet jeg efterfølgende vil aflægge ham et besøg medbringende en kasse med rugeæg fra vagtler. Det ved jeg, han vil værdsætte.

Mvh.

Agnot von Neresen

Godkendelse af svar
Fra : Provsten1

Dato : 11-01-13 09:21

Tak for svaret Tonganeseren.
Som tak for dit engagement, samt den kendsgerning, at vi ikke kan betale dig for de udgifter du har haft med porto m.v., får du POINGS - håber du hermed er blevet tilgodeset på den, i situationen, bedste måde.
Til alle andre deltagere skal også lyde en tak. Desværre er det kun muligt at belønne én, men flere gode indlæg blandt de øvrige ville også have været rigtige.
Mon ikke der vil blive lavet en ny tråd, når der foreligger nyt i sagen ?

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 11-01-13 10:05

Jeg bukker og takker - kære Provsten. Der er den dybeste tavshed hos Ballehoff. Mon jeg har sagt/skrevet noget forkert??? Havde ellers håbet på at kunne være lidt rar ved ham - her på det sidste.

Nu finder vi aldrig ud af om Bent er Bent. Suk!!

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-01-13 00:41

Jeg søger stadig efter oplysninger - og se så, hvad jeg fandt fra engang i 2010. Her giver Ballehoff udtryk for at kende til min skolemæssige baggrund.
Hvordan mon det?

Fra : bb1

Dato : 12-11-10 19:36

________________________________________
Tombaneser. Nej ved du hvad du er? Igen igen fyldt med løgn, som en hver kan se og forstå!!!

Læs min hjemmeside læs min bog. Mon ikke jeg har haft jagttegn længere end, drengen der blev smidt ud af den fornemme skole i Silkeborg og flyttet til stenbroen i København, der er sku` ikke meget vildt at jage i mellem brostenene...

Forsøg du også blot på at trække dine dumme ord i dig igen, men det er forsent klovn - du har jo allerrede fyret din løgne af - alle har læst dem fatter du det ikke