/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Godt nytår derude
Fra : Tonganeseren
Vist : 645 gange
100 point
Dato : 31-12-12 16:56

Alle deltagere på Danmarks bedste jagthjemmeside (KANDU) ønskes et godt og lykkebringende nytår.
Gå aldrig tilbage til en fuser og drik med måde.

Mvh.
Tonganeseren
Forhenværende passivt medlem af Blå Kors.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 31-12-12 17:02

Rigtig godt nytår, allesammen - ser frem til hyggelige Kandu-stunder i 2013 også

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 31-12-12 17:49

Det samme ønskes herfra .
Igen har du Tonganser smadret en fin aften for Ballemanden, han sidder nu mutter´s alene på en trebenet traburet, med favnen fuld af "Kratduskere" og burde være afhentet af bliblioteksforeningen´s bogbus " Det Gyldne Kolon", men de råbte ned til ham, -"vi går altså ikke tilbage til en fuser" så,! du må klare dig selv din lille fusentaster, vi var lige på Kandu
Er du nu blevet " Kongelig Hofp..... nu, efter dit møde med vino fatale´ a la´Prince Del Amondo Pontiac.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 31-12-12 20:11

Tak - og i lige måde..!

Mens selskabet er gået ud for at pis.....øøøøh tisse, er min svigerfar og jeg, sneget os hen til computeren med en flaske sjampuuuha for en tæske lækker drik. Jeg ville lige introducere ham for cyberspace-kammesjukkerne Sku' hilse, og ønske alle et godt nytår.

ALLE ØNSKES ET RIGTIGT GODT NYTÅR.

mVH.

Tommy & Svigermekanikken.
Hobækvejen 87,
Roskilde.

Heyyyyyy for sørensen da - jeg glemte helt, har I hørt, at der er obs. en "ny" ulvebasser..?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-12-12 20:26

Ka`ikk`klare at spise mere. Jeg får klaustrofobiske fornemmelser - og må ud.

Hele familien har hist på, og efter laks, laks og endnu mere laks forsvandt jeg ind på mit arbejdsværelse, for at ryge en cigar.
Jeg tror jeg døde, hvis en eller anden bød mig på et glas rødvin. Må ud og hente en kold pils og lidt samarin.
Fred hvile over land og by . . . etc.

Nogle slipper mink løs i naturen, andre planter maller i Silkeborgsøerne og nogle slipper ulve løs i naturen.

Det er min opfattelse. Har lige læst anvisningen på, hvordan man skal tackle en ulv, som ikke stikker af. Enten på Ekstrabladet eller BT`s internetside.

Der står squ, at man ikke skal spille død men i stedet kæmpe med alt, hvad man har. Nøjjj, hvor er man kloge.

Fortsat god fest. Nu skal jeg have klemt en bajer ned - med samarin.

Mvh.
Tonganeseren

Spærreballon

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 31-12-12 20:32

Også herfra skal lyde en hilsen til alle positive kræfter på kandu' - med et fromt ønske om et lykkebringende nytår.
Tak for mange morsomme oplevelser - blev endelig ved med det ind i det nye år 2013.

En helt speciel hilsen skal lyde til min gode og trofaste ven, Bendt Ballegård Knudsen, som efter sigende inu engang har beriget vort sprog med nye stavemåder på DJ's hjemmeside - tak for din udviklende og belærende fason !!

ØV4
Multi-X über alles

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-12-12 22:55

Og et godt nytår til alle her på kandu

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 01-01-13 02:30

Godt nytår til jer allesammen.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-01-13 02:31

Så er vi alene igen. Konen er crashlandet på sofaneseren og svigermor er sendt i seng på gæsteværelset. Socialt set en rigtig god aften.

Åh ja, åh ja! Der var masser af raketter og bomber, og vi fik også talt med naboerne - og ønsket hinanden godt nytår.
Dejlige naboer vi har, og jeg håber inderligt, at de ikke flytter, som vores vidunderlige genboer gjorde. Vi ses dog stadig, og lillejuleaften var de også inviteret til dyrekølle med hele svineriet.

Jeg har et nytårsforsæt - eller nogle stykker.

Næste jul spiser jeg vandgrød frem til juleaften, og på selve aftenen spiser jeg kun en trediedel af, hvad jeg ellers plejer at nedsvælge.
Nytårsaften skal den stå på selvfanget torsk med en Alsacvin, og jeg nægter simpelthed at skåle i champagne og spise kransekage, figner, chokolade etc. . . Jeg er simpelthen så træt, så træt af at æde. Jeg var ved at brække mig ved det sidste glas hundedyr champagne.

Hunden fik sin nattetur - og var glad for det. Vi masede afsted - hunden for at finde et godt sted - og undertegnede for at komme til hægterne.

Cigarerne bliver også lagt på hylden, men jeg fortsætter med piberygningen. Der må ske noget - her på de yderste par meter af planken.

Jeg starter ikke som superbas i kirkekoret, men jeg vil tænke mere over hvor meget jeg konsumerer. Det kan ikke være rigtigt, at et normalt begavet menneske æder sig vind og skæv på en uge. Føj for den lede. Man er jo helt flov.

Men man er svag som et spinkelt græsstrå på en tør savanne i Namibia. Rygraden er som en regnorms. Konen lavede en masse ris a la mande, og der var en hel skål tilbage. Selv om jeg vidste, at jeg ville få det dårligt, stod jeg op hver nat i fem dage og snuppede en portion med kirsebærsauce. I Guder hvor er man svag.

Nu har jeg lækket meget personlige oplysninger her på sitet, og I ved alle, at jeg fik bortopereret en hæmoride. Det går sådan set meget godt, men når jeg slipper en orkan, så gør det dælme stadig ondt. Jeg kan levende forestille mig hvordan det går i nat og i morgen, med alt det jeg har ædt. Jeg må have gang i magnesiaen - for Helvede da.

Men fremadrettet har jeg en aftale med en hundefører (gravhund) og nu skal vi have bortskudt i hvert fald 5 ræve. Så hjælper det nok på kvalmen, når man tonser rundt på reviret.

Første nytårsdag faster jeg. Kun vand - ikke andet. Kun vand.

Endnu engang ønskes I alle et lykkebringende nyt år - hvis skattefar kan lade Jer i fred.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-01-13 03:20

Godt nytår

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 01-01-13 09:04

Kære Tonganeser !

Du får sgu' også brug for en hilsen med ønsket om et godt nyt år, med de forsætter du har offentliggjort !
Pas nu på med alt for dristige ceneskift - det slår sgu' maven i stykker og det er jo ikke dét du har brug for ? Eller et liv som spærreballong
Jeg tror vi skal indrette vor tilværelse lissom en forfatter jeg har en god dialog med - det lykkes ham at fornærme en hel masse mennesker, som i al væsentlighed er ganske sagesløse !!
Han forstår den umuliges kunst - at være alle steder på én gang, ogilligevel komme derfra uden en skramme - det beundrer jeg ham for Men han er jo osse bestyrelsesmedlem i en jysk jagtforening, hvorom der i øjeblikket er en del røre !! Egentlig skulle han være talsmand for foreningen, men efter sigende har formanden overtaget hvervet, da man var bange for krigserklæringer o.lign. i kølvandet på "meningsudvekslingerne", eller som moderne sprogbrug siger: Udfordringerne !!! - Jeg hader dette ord, som bliver brugt i alverdens sammenhænge i stedet for at bruge det forståelige "problem" - der findes ingen problemer, men kun udfordringer - så glider det hele ned, let og elegant - vorherre bevares for en slap holdning til virkeligheden. - Eller også er man blot ved at blive for gammel til at forstå verden af i dag - det er jo også en mulighed!!

ØV4
Multi-X³

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-01-13 16:29

Kære Øjenvidnet4

Nu skal man selvfølgelig ikke lægge mere i en træt gammel mands ordskvalder om nytårsfortsætter - end godt er.
Jeg befandt mig i dybeste nød; stoppet med mad og vine og kunne næsten ikke trække vejret.
I sådanne situationer kan man let forløbe sig . Jeg håber dog at kunne opnå et passende kompromis. Jeg har kun spist havregrød, da jeg vågnede klokken 15:30.

Også jeg er forundret over Ballehoff`s krumspring i det jyske. Beundringen kan ligge på et meget lille sted, måske fordi jeg i det daglige, rent professionelt, ofte beskæftiger mig med psykopater og andre afvigere.

Ballehoff har dog et meget stort aktiv. Han kan invitere folk med på sin lejede jagt, og sådan noget skaber rygklappere; også fordi man er 100% sikker på at få mindst 44 HÆ HÆ fotografier af en selv lagt ud til offentlig beskuelse. Den slags betyder meget for ydmyge sjæle på egnen mellem Horsens og Vejle.

Bortset fra det, så synes jeg nok Ballehoff har fået sine skrammer - i tidens løb. Må jeg blandt andet nævne flere eksklusioner, mistet arbejde på kalø, udsmidninger fra flere hjemmesider og endelig den kommende afslutning på balladen i Kreds 3.

Jeg vil mere beskrive ham som et ringvrag der ikke kan forstå dommerens råd om at blive liggende.

Argument: Nu har manden stadig ikke at stave til ballon eller endnu - efter talrige henstillinger, så hvordan skulle han efterfølgende kunne fatte, at han de sidste leveår skal opføre sig ordentligt?

Næh! Han burde mure sig et alter på matriklen og tænde et vokslys for alle de personer han har svinet til i årenes løb. Han har squ nok en liste over dem. NASA ville omgående observere den enorme energiudvikling på stedet og iværksætte noget radikalt mod en tilsyneladende trussel mod menneskeheden.

Mvh.
Tonganeseren

Multi-X og stadig levende.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-01-13 16:31

Rettelse!!! Der skal stå følgende . . . . .
Argument: Nu har manden stadig ikke lært at stave til ballon eller endnu - efter talrige henstillinger, så hvordan skulle han efterfølgende kunne fatte, at han de sidste leveår skal opføre sig ordentligt?

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 01-01-13 16:45

Hejsa hejsa og glædelig nytår har savnet jer meeeeeeget, kom hjem i går fra udlandet med en ny au-pair
Nu spørger i selvfølgelig jer selv om, hvorfor rejser han ned for at hente en au-pair hjem, meeeeeeeeeeeen jeg vil sku se hende i sine hjemmelige omgivelser, i en let aftenkjole og bikini og meget mere
Jeg må smutte, hun er ved at gøre spa badet rent, må lige se om det bliver gjort ordentlig

SHV

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-01-13 17:24

HubaHuba

Mvh.
Tonganeseren

Accepteret svar
Fra : betterwisser

Modtaget 100 point
Dato : 01-01-13 18:03

Hvis du gør tingene så seriøst, at bugskindet har lyd af en pauke ved en let berøring, Tonganeser ! har du rådet her:
En half and half bestående af, et middelstort uvasket ølkrus, herefter overføres tvekulsurt natron, så glasset er halvfyldt, der adderes med iskoldt vand til øverste kant, hele herligheden kastet ind vortes, og reaktion afventes fjernt fra hjem, hund, Skoda, viv, børn og husdyr, hvis kat haves, kan den godt gå med ud til reaktionsfeltet
Når du kommer vaklende hjem efter denne kur, har du ingen brug de fremsatte nytårsforsættere, men måske en ny kat og dette kan ej mis-forståes
Som sådan er Ballemanden intet ringvrag, men nok den sandsæk, som har fået fleste "rene hug", uppercut kan ej praktiseret, da fyren´s statur forhinder en sådan, og som bekendt kræver det også en form for hjerne, for et knock-out kan få ham af cenen
Sidste gang han ville skyggebokse, var Borris skydeterræn nødt til at lægge lyng til, stakkels hugorme

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-01-13 19:52

Nu var man lige ved at komme over ædegilderne - sådan fysisk set, og så dukke statsministeren op på TV.
Forud havde S-baglandet bimlet op om noget helt fanastisk - nemlig at skirvebordet nu var et andet og mere folkeligt.
Hvad skal vi dog gøre? Landet stander i våde og statsminsieteren stiller op med en ordflom af intetsigende bavl.
Alt det værste kommer op i en. Det er squ ikke til at bære. Et andet skrivebord.

Mvh.
Tonganeseren

Gå ind på EB`s hjemmside og se den himstergims som kvinder kan bruge for at forhindre "ulovlig indtrængen". Edermageme uhyggeligt.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-01-13 19:54

Neeeeeejjjj! Det på www.bt.dk.

Godkendelse af svar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-01-13 20:49

Tak for svaret betterwisser. Tak for svarene - BW.

Landet stander i våde.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 01-01-13 21:11

Tak for poings innu engang, jeg glæder mig som en lille gasbalong
Ja det eneste røde der er, ved de røde, er deres påklædning.
Genitalt, hvad sådan en A8 gør ved alle de kaglende skolepiger, og statsmandsinden.

Mvh
BW