/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Skift af blinklys på Opel Astra F 96
Fra : axelbjarne
Vist : 646 gange
100 point
Dato : 29-12-12 19:47

Er der noget specielt ved at skifte højre blinklys foran på en Opel Astra F 96 - eller det er lige ud ad landevejen...

mvh.
axelbjarne

Accepteret svar
Fra : thulin

Modtaget 110 point
Dato : 29-12-12 19:57

Der er flere forkellige modeller. Hvis det er den som sidder sammen med forlygten, er det bare at gå igang.
Er det den som sidder på siden af forskærmen, skal du passe på at du ikke ødelægger den tynde lak omkring hullet til blinkeren. Opel har desværre altid haft lidt "sart" lak.

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 29-12-12 19:59

Tak for svaret thulin.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 30-12-12 11:48

Jeg vil tro det er samme "system",som på Ascona og Vectra.

Isåfald,er det "bare" at løsne hele forlygtehus.Der er blinklyset fastgjort med nogle plastik klemmer.

Her er en god side: http://www.opelpower.dk/

Vh. M.