/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Adobe Reader PDF. Udskrift
Fra : cccf
Vist : 751 gange
100 point
Dato : 29-12-12 11:01

Jeg har en PDF fil som jeg gerne vi have printet.
Jeg har den åbnet i Adobe Reader og vil have den printet ud derfra men,
Den fylder 18 sider (a4), har jeg mulighed for at formindske så jeg kan printe den ud på 9 sider.??

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 29-12-12 11:07

Ja, det er ikke noget problem.

Under udskriv er der flere muligheder for at minimere siderne.

Kommentar
Fra : Chirkeline

Dato : 29-12-12 11:09

Du kan få det printet på begge sider af papiret;)

Når du er i printe vinduet er der i højre hjørne en knap der hedder egenskaber, hvis du trykker der kommer der et andet vindue frem, her skulle der gerne være en drop down poks med valg mulighederne none, long edge, short egde. Hvis dokumentet er stående vælg da long edge, og short egde til liggende dokument.

Håber det kan bruges

Accepteret svar
Fra : bevi54

Modtaget 100 point
Dato : 29-12-12 12:26

Lidt afhængigt af hvilken printer der bruges kan der vælges 2 sidet udskrift findes muligvis under egenskab for printer udskrift den vil printe alle de sider som 1 side og vente på at du får vent papiret rigtigt og printe på den anden side eller du selv skal vælge side 1,3,5,7 osv. og derefter vende papiret og vælge 2,4,6,8 osv.
Godt Nytår og held og lykke med dit pint.

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 29-12-12 13:50

JA print på begge sider af papiret. Så enkelt og let er det.

vic200

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-12-12 14:33

Hvad hedder din printer.....................navn og type.
Ikke alle printere kan det samme.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 29-12-12 23:48

Citat
Ikke alle printere kan det samme.

De fleste kan skrive ud... Det er det printere er beregnet til!

Ellers er det faneme surt show!

Godkendelse af svar
Fra : cccf

Dato : 13-01-13 11:06

Tak for svaret bevi54.

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 13-01-13 13:06

godt du fandt ud af det.
Mvh Bevi54