/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Hardiskbox til tv.
Fra : Nul7
Vist : 460 gange
100 point
Dato : 28-12-12 14:21

Har I god idé?
Jeg bruger en stofaboks med 8o Gb. til mit Tv. den bliver desværre hurtigt fyldt op, man kan hverken redigere reklamer fra eller kopieret over på en anden hardisk. Hvad gør jeg så?
Hvad vil I anbefale at jeg køber som exstra box eller lignende som jeg kan opbevare nogle udsendelser på.?
Jeg håbede på, at jeg kunne kopiere til en af mine externe hardiske til Pc,en, da der var usb på boksen.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-12-12 14:27

Citat
man kan hverken redigere reklamer fra eller kopieret over på en anden hardisk.

Intet, hvis den tilhører Stofa så får du helt sikkert en regning eller værre, ellers er det rimeligt nemt at rippe/omkode det du har optaget, men ikke når du ikke kan smide det over på en pc

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-12-12 14:32

Citat
Jeg bruger en stofaboks med 8o Gb

Hvor kommer den dog fra ?????

Zaptorboksen er da med 320 Gb.....

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 28-12-12 16:01

refi, det skal nok være rigtigt, - så nu kan du nok komme videre med din så ofte fornuftigt hjælp.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-12-12 16:35

nemlig

Stofa har INGEN harddiskoptagere på 80 Gb

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 29-12-12 11:05

Hvad vil I anbefale at jeg køber som Extra box eller lignende som jeg kan opbevare nogle udsendelser på.?

Kommentar
Fra : kj

Dato : 30-12-12 11:54

Det burde kunne klares med alm. USB disk, men måske er det et spørgsmål om hvilken formatering af disken FAT 32 eller NFTS,
Jeg ved det ikke, men gætter !

Annuller spørgsmålet
Fra : Nul7

Dato : 04-01-13 08:56

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål