/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Backup af billeder
Fra : susss
Vist : 410 gange
100 point
Dato : 27-12-12 22:37

Når man laver back up af sine billeder læser dem ind hos Adrive , Er det så ikke muligt at hente flere billeder ned på en gang i stedet for at trække kun 1 billede af gangen ??? det tager jo en krig hvis man har 1000 billeder man skal igennem ...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-12-12 22:43

Hvis billederne vises som i en mappe på computeren så kan du markere alle og trække dem hjem på en gang, jeg kender ikke Adrive men Skydrive som jeg bruger er der den mulighed

Kommentar
Fra : susss

Dato : 28-12-12 12:08

Jeg prøvede at trække en helt fil med billeder men det ville den ikke acceptere..så måske kan det bare ikke lade sig gøre..så kommer det godt nok til at tage lang tid at trække et billede af gangen..må lige se om der ikke er nogen muligheder..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-12-12 12:51

Har du prøvet at klikke på Rediger i browseren og klikke på Marker alt?
Eller bare højre klikke på siden og Marker alt for at markere alle billeder?
Er der ikke en funktion i menuen hvor du kan vælge Hent, når du har markeret flere billeder?
Der må være et eller andet du har overset

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-12-12 12:52

Pak billederne i ZIP (eller 7Zip), så er der kun en fil.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 28-12-12 13:23

Hvordan pakker man dem ind i en zip ??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-12-12 13:46

Citat
Hvordan pakker man dem ind i en zip ?
det kan du ikke medmindre Adrive tilbyder den mulighed

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-12-12 14:54

Citat
Hvordan pakker man dem ind i en zip ??

OK: det skal så gøres før du lægger det på nettet, og hvis din ´vært´ tillader pakkede filer

har du overvejet at prøve denne side 15gb kvit og frit, der kan du også dele dine billeder og filer med andre eller bare som ren backup, der følger et program med (på siden) så du kan synkronisere mellem pc og 4shared.
Jeg har et par stykker hos dem og har aldrig haft problemer med dem
http://www.4shared.com

Kommentar
Fra : susss

Dato : 28-12-12 14:57

Den godkender zip men hvordan pakker man dem ind i en zip ???

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-12-12 15:21

Hent programmet 7Zip
http://www.7-zip.org/

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-12-12 15:23

Marker samtlige billeder eller bare mappen de ligger i og klik ADD TO

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-12-12 15:24

Citat
Marker samtlige billeder eller bare mappen de ligger i og klik ADD TO

Glemte
Marker samtlige billeder eller bare mappen de ligger i højreklik og klik ADD TO

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 28-12-12 15:49

Du behøver ikke et ekstra program for at pakke billeder eller andet, åben en mappe med filer på computeren marker de filer som skal pakkes og højre klik på en af filerne og klik på Send til zip komprimeret mappe, så zipper Windows filerne, dokumenter, billeder eller andre filer alt kan zippes, hvis billederne ligger i forskellige mapper på dit Adrive så kan du vel hente mapperne en efter en i stedet enkelte billeder en efter en

Kommentar
Fra : susss

Dato : 28-12-12 16:36

Jeg har lige prøvet at højre klikke og send til zip der stod at det ville tage 4 ½ time og nu er det gået flere timer så kom den frem med at zip var beskadiget..så har droppet det igen..så prøvede jeg at sende kun meget gå til zip det virkede at de billeder blev pakket ind..men så ville jeg prøve at trække dem ind i Adrive..men det vil den ikke godkende forstår det ikke helt ..for i adrive står der download fra zip...men den siger bare der er ikke fundet nogen zip fil lyder lidt mærkeligt..der er sikkert kun en lille finger fejl på spil her..for side med kun et billede af gangen det tager da hele 2013

Godkendelse af svar
Fra : susss

Dato : 28-12-12 19:19

Tak for svaret o.v.n..Takker for hjælpen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-12-12 01:15

Citat
i adrive står der download fra zip...men den siger bare der er ikke fundet nogen zip fil
jeg tror faktisk at Adrive tilbyder at pakke filer for dig, men ved det ikke med sikkerhed hvad sker der hvis du markerer nogle billeder og klikker på Download fra zip?
Tak for point men det er vist for tidligt at du har afsluttet, du har jo ikke helt fundet en løsning