/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Gyldigt svar ????
Fra : Tonganeseren
Vist : 873 gange
100 point
Dato : 27-12-12 17:21

Nådada! Her krænger vi sjælen ud af underbukserne i forsøget på at hjælpe "ejeren" af en et-benet fasan, og så takker han af uden videre.
Det var ligegodt som bare F. . . . .!

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-12-12 17:24

Læs her, hvad Balledrengen har beriget DJ-debatten med

Citat
Året er ved at rende ud. Tid til at tænke og se lidt tilbage på debatten her. Den var til tider "høj og skinger" var i alle tilfælde masiv og godt besøgt lige indtil kongressen og "formandsvalget". Derefter røg gassen af ballongen. Enkelte debattører smækkede endda med døren og meddelte, at de aldrig ville vende tilbage, at de så alle på nær en er kommet listende tilbage fortæller jo blot hvor seriøse de er.

Eller skal vi anskue fænomenet på en helt anden måde?

Tordensskjolds soldater. Det er hvad der er tale om. De selv samme mennesker, som vi altid ser på møderne rundt omkring, så man næsten skulle tro, at de holder mere af foreningslivet end at gå på jagt. Fint nok, hvis de så blot var ildsjæle, som virkelig brændte for sagen, men det kan man bestemt ikke se ud af de sager de har rejst her i debatten.

Allerede da jeg sagde ja til en tillidspost i Danmarks Jægerforbund.

Startede jeg med, at stille spørgsmålet: Hvor demokratisk er Danmarks Jægerforbund egentlig? Jo flere gange jeg har stillet spørgsmålet. Jo mere har jeg oplevet hvor udemokratisk foreningen i grunden er. Det er der en god forklaring på: Dengang da nepotismen var fremherskende. Det der blev kaldt forbundskrisen. Var det især det økonomiske aspekt, som hurtig blev det fremherskende. Skuden skulle først og fremmes rettes op økonomisk og det kan man sige at O.R.J. virkelig formåede, men man glemte det demokratiske, selv om det var oppe og vende allerede i 2007.

En forening kan ikke være demokratisk, hvis medlemmerne har mulighed for at afgive mere end EN stemme! Sådan er det i dag.

Tordensskjoldssoldater kan rejse rundt i hele landet og få indflydelse, blot de har et ekstra medlemskab, som typisk koster 60 kr. - men det er der da ingen, der vil benytte sig af?

Jo desværre. Det så vi et eksempel på i det forgangene år. at de der så benyttede sig af det, så ikke tænkte så langt eller forudså, at det "kunstige" flertal, som de havde skabt også skulle være rodfæstet i den JKF, som de tog magten over for at kunne fungerer, det glemte de og det har virkelig været en "hemsko" for samarbejdet i den pågældende JKF og det er brænd ærgeligt.

Derfor er min bøn til C.L.C. og den nye hovedbestyrelse. Få nu rettet love og vedtægter, så de bliver tidsvarende og demokratiske:

EN MAND EN STEMME. Økonomien er der jo styr på!

Vi ønsker vel alle, jeg gør bestemt, at "dit skib" C.L.C. må sejle støt og roligt. Få derfor styr på love og mandskab så alle ved hvad de har at rette sig efter og hvor skibet skal sejle hen - for der er altså forskel på, at sejle!

Undskyld KH - men nogle har altså nattevagt ind imellem.

Glædelig Jul og godt nytår.

Bent Ballegaard.

Hold da kæft, idioten er jo en skændsel for samtlige jægere i danmark.

Mvh.
Tommy.

Godt nytår til alle

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-12-12 17:30

Her er Bilstrup`s afsluttende kommentar:

Annuller spørgsmålet
Fra : BilstrupV

Dato : 27-12-12 17:02

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Kære BilstrupV

Man kan squ da ikke bruge ordet "et gyldigt svar". Kan være, at du betragter vore konstruktive svar som uegnede - men aldrig "ikke-gyldige".

Mvh.
Tonganeseren

Hermed et sidste forslag.
Ned til byggemarkedet og køb en 10 x 10 planke på 5,10 meter. Den stiller du på højkant, og udregner stedet, hvor planken vil ramme jorden. Læg derpå noget korn ud på stedet - og stil dig ved stolpen. Når fasanen får kæmpet sig hen til foderet - så slip stolpen.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-12-12 17:36

Nøøøøjjj - Manner for en svada fra Ballegaards sekretær.

Hvis man sådan kan svindle sig til ekstra stemmer, så forstår jeg bedre, hvorfor Ole Roed blev valgt som formand efter Kristian Raunkjær.

Mvh.
Tonganeseren

Den der BALLONG slår mig squ i hjel - af grin.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-12-12 17:37

Det der i hjel skal altså udtales med tydeligt tryk på hj. .

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-12-12 17:40

Hermed et sidste forslag - BilstrupV.

Ned til byggemarkedet og køb en 10 x 10 planke på 5,10 meter. Den stiller du på højkant, og udregner stedet, hvor planken vil ramme jorden. Læg derpå noget korn ud på stedet - og stil dig ved stolpen. Når fasanen får kæmpet sig hen til foderet - så slip stolpen.

Derudover kan du søge Roadrunner på You Tube. Her finder du et hav af muligheder.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 27-12-12 17:59

Ingen absolut ingen, har fået tildelt mere tid for råd og dåd, omkring nedkæmpning/indfangning af etbens-fasaner, end Blisstuppen, ikke engang et lille vingeklap, kan der uddeles til de konstruktive forslag, som der er bidraget med, ja verden er uretfærdig.
De anvendte planker bør ikke være høvlede eller helt fine i kanterna

Også en dybt BlisSkuffet

Mvh

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 27-12-12 18:24

En ting er sikkert, som eftermæle til denne tråd, at alle mine velfungerende råd vil virke, jeg ved at nede hos Bottrupmanden, bliver disse metoder brugt i rigt mål, da "Flæskeholdet" er stor-leverandør i mere eller mindre stangskudte plutfasaner, så det er ikke uprøvede ting der bliver disket op med.
De glidende taklinger foregår dog altid ned af bakke, af hensyn til tyngde loven, en såkaldt effektforstærker.
Mvh

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 27-12-12 19:16

Hvad er nu det her for noget..? Gyldigt svar..!? Der findes kun gyldige svar når man er til eksamen - og det var vi ikke. Vi ville hjælpe dig, ville vi, således, at fasanen kunne komme afsted på en værdig måde - enten i jorden - eller, hvor fasaner vitterligt hører hjemme - nemlig, i en stor stegegryde, barderet med det fineste bacon.

Bilstrup, du kunne evt. ha' skrevet; Jeg kunne ikke bruge nogen af Jeres svar, for så skulle jeg slå den stakkels fasan "i hjæl" Jeg synes det er bedre fasanen omkommer af kulde, sult eller ender som ræveføde.

Bilstrup, gamle Jas - du skuffer mig squ.

Mvh.
Tommy.
Med gyldigt......rejsehjemmel

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 27-12-12 19:28

Som bubse skrev:
Citat
Året er ved at rende ud.
Er der nogen der ved, hvor året kan rende hen..?

Jeg vil ha' en blå ballong
En af dem med sjov facon
en der lugter lidt af bæ
og ligner Robert Hæ

Mvh.
Tommy.
Med gyldigt.........Pas

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 27-12-12 20:05

Har I hørt.....Har I ellers hørt, at ballongskipper Ballegaard har fået julekort fra selveste Kim Larsen..!!!!!

Læs blot hvad ballongskipperen skriver;
Citat
- der er jo også noget, der hedder ballonskipper og K.L ( som jeg har fået julekort fra.) har skrevet en sang om et bannanskib, men hvad kender en skovløber til det!

"bannanskib"

Mvh.
Tommy
Med gyldigt.......kørekort til automobil

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 27-12-12 20:43

Han tror også ,at en "Bannasplit" er en afrikaner i spagat , av min arm!!!!!!!, siger jeg bare

Julemanden Kandu, har været med julekort fra Kim Larsen til hans medtekst-forfatter kollega. Ballemanden mener nok det er den " Når der kommer en båd med bananer" han har været med til sætte op, sammen Kim Larsen

Mvh

Accepteret svar
Fra : BilstrupV

Modtaget 100 point
Dato : 27-12-12 21:45

Hallo så da!!!!
Kom med noget som kan bruges, så reagerer verden anderledes.
Men tak for humor i indslagene.
Hvis man ikke får stoppet i tide, udvikler svarene sig ret organiskt og til sidst kan man slet ikke spore, hvad det i sin tid startede med.
Jeg blev spurgt om min oplevelse her i dette forum.
Jeg har oplevet, at mange har nogle kæpheste, som de rider galop på. Så har jeg oplevet humor. Så har jeg oplevet gode svar.
Hvis man forsøger sig med et seriøst problem (for en selv), falder ikke altid alle besvarelser indefor spørgsmålet.
Jeg kunne ikke give point for et af svarene på "Den et-benede fasan".
Iøvrigt lever fasanen endnu, og den forbedrer sin gangteknik. Den lever på min kærestes grund, og efter længere tids indkredsning om kræet faldt bemærkningen, at jeg godt må forsøge at indfange den. Jeg ønsker kun "Wanted alive".
Hvis en af debattørerne ønsker sig pointene, skal vedkommende bare lade mig det vide, så får du dem gerne.
Mvh og på gensyn 2013

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-12-12 21:58

Når jeg sådan sidder her - og betragter Bent Ballegaard Knudsens indlæg, så har jeg samme fornemmelse som i 1951, da jeg sad på en bakkekam udenfor et smadret Neumünster i Tyskland. Hverken mere eller mindre. Følelsen af meningsløshed er nærmest overvældende. Ak ja.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-12-12 22:06

Man er squ deprimeret over den måde sproget mishandles på, og man burde gennemrette makværket - for sprogets skyld, men det nytter nok ikke noget.

Lige nu betyder det ikke meget, at Bent Ballegaard Knudsen stadig sviner alt og alle til. Det er sproget som lider; vores nationale klenodie, sjælen fra Dybbøl og Skamlingsbanken skamrides af det største kvaj nord for Alperne.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-12-12 22:25

Hej BilstrupV.
Personligt sporer jeg opblødning i din kommentar, og det glæder mig oprigtigt, at du stadig agter at bruge løs af den enorme viden, som lægges for dagen - her på jagttråden. Det er også glædeligt, at du ikke helt har opgivet at få indfanget kokken. Den kunne jo anvendes til avl - under ordnede forhold. Så længe den har et ben, er livet ikke forbi for en liderlig fasankok. Det kommer nok til at se sjovt ud, men sådan skal sex være. Jeg så engang et billede af en dværg, hvis lem næsten var af samme længde som hans ben. På et kunstnenrisk plan gav billedet vistnok anledning til en sang: "Mit navn er Steen - med det ekstra ben " etc. etc. . .

Nu er en ægte MULTI-X ikke til fals og kan aldrig bestikkes, og POINGENE betyder ikke meget på KANDU siden - kun for Bb1. Det er engagementet, humoren og summen af faktuel viden som gør nærværende jagttråd til noget ganske særligt.

Håber ikke jeg har smurt for tykt på. Meningen er i hvert fald god nok.

Mvh.
Tonganeseren

Godt Nytår

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 28-12-12 00:03

Citat
Jeg så engang et billede af en dværg, hvis lem næsten var af samme længde som hans ben.

Hvor lange var dværgens ben da....
Var det ham de kaldte, taburetten..?

Bilstrup, skid pointene et stykke, det var mere måden.

Mvh.
Tommy.

Gyldigt..........forsikringsbevis til en grøn Puch Maxi, med grå Arla kasse.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 28-12-12 00:22

Held med etben´s kokkemanden fremover- Jeg mener nu afgjort at du kan "Spore" en rød tråd i samtlige besvarelser
Kokkedrengen kan udemærket leve videre, og være skyld i mange gode stunder for diverse høner.
I og for sig, kan den leve videre uden de helt store problemer, med et ben, hvis I sørger en gang fodring. Jeg kender skam også mennesker som, efter deres egen mening, har et fuldkomment liv, men afgjort køre på en halvhjerne sådan e der så meget.

Pænt af dig lige at smide et par ord ind, vi er altid klar på hjælpene hånd, men det var lige før du fik stødt os lidt på manchetterne,---- Ikke besvaret min gode mand, det var superløsninger både med opskrifter på barderet fasan hvis den havde fået sit bane sår, spark, lægte i hovedet osv.
Poing´s, kan du ikke smide dem over til piaskov, hun er lidt halvmuggen

Godt nytår til dig

Mvh
BW MULTI-X

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 28-12-12 10:02

Nu skal vi nok passe på med at gøre alt for voldsomt grin med Ballefjoget - man kan også kalde ham fornyeren i det moderne danske sprog, præget af dummernikker og fremmed-artede kulturer ! Med den internationale status vor fælles ven har, er han om nogen eksponenten for fremskridtet og det gode i mennesker !
Når man så dertil lægger hans store menneskelige kvaliteter med en udpræget grad af forståelse for andre menneskers gøren og laden, ja så er vi, undskyld mig, noget nær det perfekte menneske.

Man kan jo også konstatere, at han oftere og oftere er lokket ind på kandu, men desværre ikke tør svare eller kommentere de fantastiske indlæg de fleste skribenter har - det er ærgerligt, da en dialog med ham er absolut ønskelig fra alle her på siden !

Jeg vil derfor gerne ønske ham og familien et rigtigt godt nytår med tak for det gamle - jeg håber inderligt vi får en bedre dialog i 2013.

ØV4
Multi-X³

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 28-12-12 11:48

BilstrupV

Hvorfor i fasankokkens navn, vil I egentlig opbringe den et-benede kok, når den ikke skal have nærkontakt, med en teflon belagt gryde med spruttende smør, og liflig duft af varm bacon hængende lavt under emhætten, både den på kokken og den anden som larmer, måske skulle den forbi en dyrdoctor?
Når den stadigvæk er frisk og kry, vil den nok have bedst af, at leve livet uden den traumatiske oplevelse, den kunne jo få pip af det..
Der er ingen infektion tilstede på karlen, og hvis det er brækket, er bruddet ved at gro sammen igen.
Gad vide, hvordan Bottrupmanden vil forklare, hvad en fuglekøje er for en indretning, og hvor mange agerhøns der kan sove i den, sådan lidt verso vores kokke-opgave

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 28-12-12 12:30

M.h.t. til det sexuelle, kan den arme kok få et problem !!

Når den forsøger at holde fast i hønen med det raske ben, mangler den det andet ben med fod til at åbne lynlåsen - det bliver sgu' ikke nemt !! (Frit efter en Dirch Passer monolog)

God fornøjelse.

NB Når man barderer vildt, skal man ikke bruge bacon som er saltet og røget, men derimod fersk spæk !!

ØV4
Multi-X

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 28-12-12 14:14

Nu mener jeg ikke, at jeg er dummere end gennemsnittet - og for god ordens skyld udtaler jeg mig ikke om modsætningen hertil, altså om hvor genial min ringhed er.

Det er med risiko for total grinenedsmeltning hos mine med- Multi-X`ere, når jeg efterlyser en holdning til Ballehoff`s indlæg på DJ-siden, altså om de såkaldte Tordenskjolds Soldater.

Er der noget om snakken - eller hyr??? Jeg smuttede jo ud af DJ i forbindelse med skandalerne, og jeg har ikke fulgt med i om hvorvidt afstemningsreglerne er blevet ændret under Ole Roed. Hvad går det her egentlig ud på??

Jeg skriver dette her på foranledning af Øjenvidnets bemærkning - Citat:" Når man så dertil lægger hans store menneskelige kvaliteter med en udpræget grad af forståelse for andre menneskers gøren og laden, ja så er han, undskyld mig, noget nær det perfekte menneske". Citat slut.

Har Ballehoff fat i noget rigtigt, er vi på vej mod en ny skandale i DJ regi og er Ballehoff på vej mod rehabilitering, genvækkelse og oprejsning?????

Jeg er en af dem som inderligt savner Ballehoff, og herfra skal der også lyde et henrykt ønske om et rigtigt godt nyt år. Har i øvrigt hørt, at han pusler med en nytårsraket. Nu skal folk og fæ på Bottrupvej ikke blive nervøse, idet Ballehoff tidligere har arbejdet som raketekspert i Namibia - eller var det i Sydafrika???

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 28-12-12 14:29

Hej Tonga
Jeg kan da varmt anbefale dig at melde dig ind igen, Bottrups skabingen`s udflåd er ikke blevet mindre sjovt at læse, men han får nogle drøje sømandshug ind imellem, så bliver han tavs igen for en lille stund, og smutter ned i sin U251, men propper op igen som et stingermissil, dog helt uden sprængkraft, en såkaldt blinfgænger.

Vedrørende stemmeret, er han ude på at indfører berufs-verbot for B-medlems skaber, i diverse foreninger, han og få andre mener, at Roden blev krybbet til formandsvalget, rent sludder.
Man må sige, at tonen er blevet en kende humoristisk hos DJ for tiden med tumlingen, så join them.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 28-12-12 16:24

Balledrengen er Balledrengen -og det vil sige - som et skib uden ror. Balledrengen har ikke fat i en skid. Han roder rundt i håbet om, at finde et eller andet halmstrå han kan klynge sig fast i - på nuværende er det B-medllemmer. I morgen noget helt femte
Fjolset glemmer helt, at B-medlemmerne er en pisse godt forretning for den lokale forening - så alene af denne grund, er Bimmelimballe på gale veje.

Men jeg giver Balle ret i, at formandsvalget skal afgøres som et kommunevalg/folketingsvalg - altså - et medlem = 1 stemme. Det kan nemt praktiseres i disse IT-tider.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 28-12-12 16:53

Så gerne ur-afstemning til den post, sidste gang det blev nævnt, hang Ballemanden oppe i Bornholmeren med en lettere slidt stegegaffel, for at få tingene til at stemme

Mvh

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 28-12-12 17:16

Citat
Så gerne ur-afstemning til den post
Lige netop.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 28-12-12 17:57

Knudsen er lige blevet slæbt væk fra et hul i isen øst fra Barrit Skov.
Han sad med 3 pandelamper på, og med haglbøssen i anslag og pegede ned i sit ishul.
På utallige opfordringen fik de hans forklaring: Jeg skal have nytårstorsken med hjem,- og jeg skyder den lige på stedet, når den skal op og ånde

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 28-12-12 19:01

Man skyder vel ikke artsfæller.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 28-12-12 19:53

Nej,- men nogen er jo torskedumme

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 29-12-12 17:28

Efter sigende, er Bendt Ballegård Knudsen nu i clinch med nogle andre medlemmer af DJ på deres hjemmeside, og det siges, at han er fuldstændig på hælene og hverken kan finde ud af det ene eller det andet ?? Men ret vil han sgu' ha'
Det er der sgu' da ikke noget nyt i - skvattet er et paradoks af helt uoverstielige dimensioner - at han gider lade sig tørre godt og grundigt - helt frivilligt, for uret har han i det meste af dét han siger !!!
Hvornår mon han skriver et par ord på kandu' ? For han er lokket ind igen i dag - er det for at samle beviser på noget ??
Mon ikke han pønser på at udgive en bog om alle de dumme svin, specielt de anonyme på kandu', som ikke vil give ham ret i noget som helst ? Måske denne bog kunne blive en bestseller, så han ikke er afhængig af bioliotekspengene som tilflyder hans konto hvert år - alle 2,14 kr. !!!

ØV4
Multi-X²

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 29-12-12 17:30

Jerg savner Bent !!!!!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 29-12-12 17:33

De fleste deltagere her på siden leverer fortræffelig humor - og jævnligt bliver lattermusklerne motioneret - men med al den mad man har ædt her i julen - skal der mere til.

Derfor . . . . .

Kom hjem, kom hjem - så koooooom dooooooooooog hjeeeemmmm - Bent

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 29-12-12 17:43

Godkendelse af svar
Fra : Tonganeseren

Dato : 29-12-12 17:43

Tak for svaret BilstrupV og fordi du var ophavsmanden til denne tråd. Pas nu på dig selv på nytårsaften. Husk nu at tjekke samtlige østers for fejl og defekter. Livet er for kort til at sidde for længe på tønden.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 29-12-12 18:21

Bent kommer tilbage i 2013, denne gang som " Påskelammet" , den kan også forståe´s på to måder
3 foldig leve til Blistrup V med kæreste, for deres indsats for de letbenede etbenede fasankokke, I indstilles til "Cavling´s" ((kan sgu også opfattes snavvendt)) naturpris, og vi for Kandu sender et halvt sæt benvarmere som sympati tilkendegivelse.
Velkommen i klubben for one shot and no kill, hvor >Balledrengen er æresmedlem, men ej af egen fri vilje

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 29-12-12 18:24

Citat
Bent Ballegaard, Løsning - 28-12-2012 23:48 - (5 svar) Skriv svar

I dag modtog jeg det "Lille blad" som holder medlemmerne orienteret om, hvad der foregår eller skal foregå i min lokale jagtforening.

Heri læste jeg følgende: Foreningen og her menes flere af foreningens tillidsmænd, har gennem længere tid været i miskredit i DJ kreds 3. Efter den ekstraordinære generalforsamling, har sagen nu taget en lidt anden drejning end tidligere. Nu er hele foreningen sat i miskredit og hovedbestyrelsesmedlem i kreds 3 Jens Bjørn Andersen har varslet Horsens og Omegns Jagtforening en eksklusion af Danmarks Jægerforbund.

Som kredsbestyrelses medlem har jeg ikke følt mig miskrediteret, nok har der været uenigheder, men det er vel naturligt nok.

Jeg har derimod følt mig topstyret. Mit forslag: En mand en stemme. Blev syltet og på intet tidspunkt taget op til debat. En så vigtig sag, som en eksklusion af en hel jagtforening er heller ikke blevet debatteret i kredsbestyrelsen. Før hovedbestyrelsesmedlemmet Jens Bjørn Andersen varsler det.

Jeg må vel have lov til at spørge: Er det demokrati?

(Yderligere orientering, samt hvordan sagen udvikler sig kan følges på Horsens og Omegens hjemmeside).

Hvordan fanden i fænghullet skal denne svada fortolkes..?

Bents sekretær har åbenbart haft overarbejde........i julen!!

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 29-12-12 18:35

Tonga

Er du klar over, hvad jeg måtte bløde for de 510 meter planke til den fælde , hvorfor skulede ham XL manden sådan efter mig, da jeg nævnte dit navn?

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 29-12-12 19:24

Jamen kære BW. Du skrev selv at man nurde undgå for billigt tømmer - og hvis du har købt U/S kvalitet, så har det været dyrt. Du skulle bare have købt quinta (kvinta) eller som afskær. Så havde den kun kostet en hund.

Man kommer ofte galt afsted, når man refererer til mit navn - skulle jeg lige bemærke. Dog mest blandt medlemmer af DJ Kreds 3, hvor en navnkundig riffelinstruktør og godsejer nu har lavet den maksimale ballade.

Hvor enten Ballehoff eller en flok rabiate muslimer opholder sig - er der ballade!!!

Et lækkert indlæg af Kpt. Tommy, som her åbner omverdenes øjne for en kommende nedsmeltning af DJ - et tiltag startende i Kreds 3. Ballehoff har ellers opført sig som en ægte KULAK under 2. Verdenskrig - men som sædvanlig har han misfortået alt! Manden er dummere end snot.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 29-12-12 19:27

Fjolset fra Bottrup skrev blandt andet følgende: "Jeg har derimod følt mig topstyret."

Ja, dit fjols - som en løbsk radiobil.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 29-12-12 19:29

Ja, dit fjols - som en løbsk radiobil - og med en blind chauffør!!

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 30-12-12 19:16

Så er Ballemanden nede igen, han har smækket lunten op imellem ballerne og søgt tilbage til garagen, det var et par nyrehug der gjorde udslaget. Selv 4 drøn med en kornskovl i hovedet, monteret på en middel stor gummiged, havde ingen virkning, men han er talt ud atter igen
Mvh
BW