/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Medion digital kamera
Fra : henper
Vist : 467 gange
40 point
Dato : 05-06-03 11:22

Jeg Har købt et Medion digital Kamera men kan ikke overføre billederne efter at jeg har
opgraderet min computer fra win 98se til xp pro.
Når jeg installerer den medfølgende software skriver den hele tiden at den ikke kan finde digitalt kamera "version dansk 9725"
jeg har prøvet at downloade softwaren til 9700 "tysk version" men stadig med samme resultat.
Jeg kender andre der kører Xp der har kameraet hvor det virker med den medfølgende software. Hvorfor virker det ikke på min i xp.

Accepteret svar
Fra : Sveda

Modtaget 50 point
Dato : 05-06-03 11:39

Jeg havde det samme problem
Det er vigtigt at kammeraet er tændt og tilsluttet USB porten når du installerer softvaren.
følg følgende procedure.
Afinstaller softvaren ( driveren)
Gendan systemet til et punkt før du installerede softwaren første gang
luk pc,eren ned
start pc,eren med kameraet tændt og kameraets vælger indstillet på PC samt DC,en i CD drevet
PC,eren skulle nu selv finde ud af at der er nyt hardware installeret og starte installationen af driveren
Held og lykke det fungerede ialtfald for mig

Kommentar
Fra : als

Dato : 05-06-03 11:43

Det har Sveda nok ret i. Jeg havde også det problem, men nu kører det bare derudaf. Iøvrigt et ganske udmærket kamera. Kan lave flotte billeder, hvilket vel nok skyldes de 4.1 mil. pix.

Godkendelse af svar
Fra : henper

Dato : 05-06-03 12:04

Tak for svaret Sveda.
Jeg gjorde som du sagde undtagen at installere softwaren der var på cden men indlæste billederne i photoshop "importer 5995" så kom alle mine billeder.
Jeg var lige ved at blive rigtig godt træt af det kamera.
Mange TAK