/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
TæNdT?
Fra : Kaspi
Vist : 579 gange
50 point
Dato : 05-06-03 10:47

Well..
Jeg har en kæreste og vi hygger os sammen og har det sjovt! Vores sex-liv er fandme også noget at skrive under på men, jeg ku nu godt tænke mig lidt mere berøring fra hendes side? Jeg ved ik om i piger derude (som self. er forskellige) har et eller andet overfor berøring. Men jeg ska først sige det til hende, før hun enten rør ved min røv eller mit skridt!
Hun vil gerne oral.. men hånden? Den kniber lidt! Men jeg ville nu bare høre om, hvad man kunne gøre? Eller hvorfor hun ik rør så meget? (plz tag det seriøst)..

Mvh
Kasper..

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 50 point
Dato : 05-06-03 12:16

ok....Her skal du få et meget seriøst svar....

Det bedste sex som opstår mellem 2 mennesker er hvis begge parter ved hvad den anden vil have.... Det kan være svært, men prøv at tage skeen i den anden hånd, og tænk på at man snakker om det for at det skal blive bedre....ikke for at rage den anden ned...

Bid tænderne sammen

***Eric***

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 05-06-03 12:42

snak om det--> det er vel heller ikke noget ved for dig, hvis hun kun rører ved dig fordi du siger at hun skal... det vil da helt sikkert bliver mere behageligt den dag hun gør det fordi at HUN har lyst..

måske er hun genert og måske ikke "tør" at gå i gang. derfor kunne det være en god ide at snakke om det.! så hun kunne føle sig tryg og måske have lettere ved det.!

Solgaard

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-06-03 13:17

Ja som nævnt af både Uffe 29 og Solgaard, så er tale guld. Det at snakke sammen, vil og kan løse op for mangt og meget
Du kunne også invitere hende med hen foran skærmen og kigge denne side igennem http://w1.1974.telia.com/~u197800865/sex/5.html ikke fordi jeg tror I skal giftes... men der står faktisk meget godt på denne side.... så ku' du jo i samme forbindelse dreje samtalen ind på jeres sexliv, hvordan hun føler det er, og herefter hvordan du selv osv. osv. det ene ord skal såmænd nok tage det andet. Det er al'tid starten der er svær.
Lykke til med det
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-06-03 13:19

NB: Skulle mit link virke skræmmende
Forslag til videre læsning :
Ægteskab & familieliv, Hanne og Flemming Frøkjær-Jensen, Lohse Forlag
Sammen i kærlighed, Egil Østerbrød og Ole-Magnus Olafsrud, Dansk Luthersk Forlag
Følelser på vildspor, Lise Hagen, Dansk Luthersk Forlag

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 05-06-03 13:28

Ej mange mange tusind tak for svarene!! Det var da dejligt *S*..
Tjaeh? Nu er det bare lige.. at kæresten sagde, at hun aldrig før har åbnet sig sådan for andre end mig? Og det må jeg skrive under på! Hun er rimelig åben..
Hmm.. men jeg tror også jeg må snakke lidt med hende! Det har jeg gjort før! Og det er rart bagefter.. men det er nu lidt pinligt at snakke liiiige om.. ja
hilsen
Kasper..

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-06-03 14:23

Det kan være ufattelig svært, men det kan også åbne for en af livets største glæder

Godkendelse af svar
Fra : Kaspi

Dato : 06-06-03 11:18

Den her gang synes jeg sgu i har været mere end søde!! Mange tak gutter - Det var sgu boar dailigt
SeS..
Kasper..

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 06-06-03 18:08

Det håber vi da at det er