/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows 8 - billeder vises ikke som bill
Fra : axelbjarne
Vist : 520 gange
100 point
Dato : 25-12-12 09:35

I Windows 8, vises billederne ikke som billeder i mapperne, men med et icon, og det er jeg ikke tilfreds med - hvad skal der lige gøres...har ikke kunnet finde svar i hjælp og support!

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 25-12-12 10:57

Har du prøvet at ændre visningen til "noget andet"?

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 25-12-12 11:06

Når jeg kommer i visning med Windows fremviser, så er billederne ok, men når jeg går i stifinder, og vil se hvilke billeder jeg har, kan jeg ikke se billedet normalt, så det er jo ikke til at sortere, uden du kan se hvad billedet indeholder...de nøgne damer, skal jo helst sorteres fra, når der er børn til stede...

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 25-12-12 11:28

I stifinder er der forskellige måder at viser filer (her billeder) på. Du skal bare vælge f.eks. Store ikoner.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 25-12-12 11:34

Læg alle dine billeder ind i mappen billeder,læg mærke til at der kommer en billedværktøjer frem og du kan klikke på et tomt sted i mappen og vælge vis -ekstra store ikoner,hvilket gør billeder store som bille1948 siger.
hilsen Xou

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 25-12-12 13:33

Der kommer ikke alm. billeder frem, men derimod store ikoner, og det kan jeg ikke bruge til noget som helst....

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 25-12-12 13:42

har aldrig prøvet win8, men i win7 skal du gå i mappens egenskaber og fortælle at denne mappe er til billeder og evt. sige det skal gælde for alle underliggende mapper.
hilsen steen

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 25-12-12 14:08

Uanset hvilken styre system du har brugt så billeder altid været vist som ikoner i billed mapperne.
Du skal åbne billederne med et program for at få vist dem som billeder.
Mappe indhold vises altid som ikoner du kan så vælge om ikonerne skal være store eller små men ikke at de skal vises som store billeder, det har du aldrig kunnet uden at åbne billed filer med et program

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 25-12-12 14:14

Jeg har fundet løsningen - jeg skal ind under alle apps, og så kører Photo galleri, så kan jeg se billederne som billeder...

mvh.
axelbjarne

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 25-12-12 14:14

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-12-12 14:21

Godt du fandt en løsning
Citat
jeg skal ind under alle apps, og så kører Photo galleri
du kan bruge et hvilken som helst billed program