/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Oversættelse? engelsk til dansk (brugsan~
Fra : martinussen
Vist : 555 gange
100 point
Dato : 05-06-03 10:17

Goddag - igen

Jeg er ikke så god til engelsk. Så mit spørgsmål er; Hvad betyder denne tekst?:

Fitting instructions

Substitute the original carburettor with the fuel feed PINASCO and install the air filter after changing the original rubber coupling box (connect the carburettor with the part that was originally connected with the filter and vice versa) placed in the air filter box.
Connect the pipe that controls the vacuum-operated tap, the oil pipe and the gasoline pipe.
Verify the perfect operation of the controls.

We thank you for choosing over products.
The fuel feed Pinasco has been adjusted for tuning and it is equipped with all necessary parts for the fitting up.

mvh. Henrik

Accepteret svar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Modtaget 110 point
Dato : 05-06-03 11:04

Tilpasnings instruktioner.

Udskift den originale karburator med den brændstof givende PINASCO og isæt luft filteret efter du har skiftet den originale gummi koblings kasse (sammensæt kaburatoren med de dele som originalt sad sammen med filteret og vice versa) placeret i luftfilter-kassen. Forbind rørene som styrer den vakum-baserede tap, olie røret og benzin røret.
efterprøv den perfekte brug af styre enhederne.

Vi takker dig for at vælge vores produkter.
Den benzin givende Pinasco er blevet justeret til tuning og er i ledsagelse med alle de nødvendige dele for påsættelsen

mvh. Henrik. (lol, nå okay, ikke sidste linie.. ok ok. sorry..) hehe

Med venlig hilsen
JudAs.J.LAiR.P

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 05-06-03 11:07

Hey fejl i linie 11. Den er ikke blevet oversat ordentligt..!

Godkendelse af svar
Fra : martinussen

Dato : 05-06-03 11:08

Tak for svaret JudAs.J.LAiR.P.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 05-06-03 11:09

Erstat den originale kaburator med brændstof-føderen fra PINASCO og installer luftfilteret efter at have skiftet den originale gummi koblingsbox (tilslut karburatoren med den del, der oprindeligt var tilsluttet filteret og omvendt) der er placeret i luftfilterboxen. Tilslut det rør, der kontrollerer den tap der virker ved vacuum, olierøret og benzinrøret. Kontroller at det hele virker perfekt.

Det er måske ikke 100% korrekt, men det skulle gerne hjælpe dig. (Jeg ved ikke helt med den der vacuum-dimse-tap!!!)

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 05-06-03 11:11

Skingur.. Det var desværre lidt for sent.. Jeg havde givet Juda.... point.. Beklager..

Har du fået JVM til at fungere?

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 05-06-03 11:20

det gør ikke noget.. sjovt at de lige skulle komme oveni hinanden!!!
Har ikke haft tid til javaen endnu... vi bor på landet tæt på alle de sk.de luftledninger og er derfor nødt til slukke putterne når det tordner, og det gjorde det hele aftenen!!!

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 05-06-03 11:20

Tak for pointne Martinussen...

mvh JudAs.J.LAiR.P

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 05-06-03 11:23

det var så lidt..