/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
A´Kaput Pakke
Fra : betterwisser
Vist : 795 gange
200 point
Dato : 21-12-12 12:34

Hvad vil en kendt foredragsholder, hundedommer in spe, copiforfatter og ikke mindst underviser udi jagtens og biologiens svære kunst, mon give sine elever med i deres A´Kaput Pakke, når de glade og helt opdateret, i zig zag imellem gamle blå overgroede fodertønder, forlader denne sande mester´s fremlejede enemærker.
Ikke mindst vil de føle sig veludrustet til at møde DOF´s og SN´s forhandlingspartnere da det er creme de la´creme manden fra DJ´s kreds bestyrelse som har " klædt" dem fagligt på, til deres videre vej på jagtens stier og til diverse møder.
Hvad putter denne alias Jule Mandens Kaput, mon i deres A´Kaput Pakke af fagligt info???????
Mvh
BW

Accepteret svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Modtaget 200 point
Dato : 21-12-12 17:24

Forfatterens første spørgsmål til sine måbende elever:

Citat
Hvem ansætter og afskediger persionalet i Danmarks Jægerforbund...

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 21-12-12 17:34

Citat
Husk nu hvis I er så hældige, at det kun er bukke opmålt af Danmarks Jægerforbund, der kan komme på top 10.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 21-12-12 17:45

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 21-12-12 19:28

http://www.horsensjagt.dk/medlemsinfo Klik på linket - og scroll helt i bund. Nu ser I en "jagttegnslære", kursusleder, hundedommer, riffelinstruktør, godsejer...m/m

Han spurgte forøvrigt fotografen; Æ mine arme lige lange..?

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 21-12-12 20:15

Utroelig læsning fra " Rønnebær Holdet"

Alt ved det gamle, selv med den flok selvfede nepotisme fyre som på-beråber sig moral mm., kan ikke engang overholde almen færdselslov.
Kører rundt med en u-indregisteret trailer uden blink-bremse eller signallys på, og med et læs som højst sandsynligt overstiger dens max læsseevne. Mon ikke lille Roed burde ringe til store Roeden og hører hans politi mening omkring dette tilbagevendende stunt
Stadigvæk elendig våbenføring, med lukkede låse og lange orange Bajut sjaler og hunde som dalre rundt.
Tab og vind med samme sind, Rønnebær hold

Intet er lige langt på Ballesprederen, kun hans endeløse uvidenhed om alt og intet.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-12-12 21:10

Når jeg nu studerer billedet af en mandsling, smækket op af en port på en gammel lade, så får jeg denne association:

Giiiiiiiiv agt! Fyr!!

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-12-12 21:11

Der vil altid være ballade i Ballehylerens slimede fodspor.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-12-12 21:14

Hmmmmm! Er Ole Roed flyttet til Horsens???

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-12-12 21:51

M/ ny frue??

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 22-12-12 08:48

Billedet af bb1 ligner jo en anden særling, som de fleste voksne mennesker kender, nemlig: Tummelumsen - alias Emanuel Thomsen !!!!
For foden af sig ligger HaneMortensen, stendød - så monstro man får gården tilbage, nu hvor hans tid som godsejer snart er slut ???

ØV4

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 22-12-12 18:30

Balledoof har sgu' fået tændt landingslysende til JulemandenKandu her én af de sidste dage, så nu er alt ved det gamle, fortæller en god bekendt af mig - herligt !!

Vores allesammens Balledoof, ønskes hermed en rigtig glædelig jul, samt et godt nytår. Måske han vil fortælle os lidt om sine planer for det nye år, når han alligevel sender os andre en julehilsen - det vil jeg se frem til.

Fra dine allerbedste venner, som er med til at holde dig ung og rørig.

Multi-X'erne på kandu.

Godkendelse af svar
Fra : betterwisser

Dato : 23-12-12 10:10

Tak for svaret Kaptajn-Tommy.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 23-12-12 13:33

Kære alle

Rigtig gode billeder Robert Hæ har fået taget af "jagtselskabet", er det dem der er blevet kaldt tæskeholdet fra Horsens?

TRD

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 23-12-12 14:59

Nej Nej

Flæskeholdet , Flæskeholdet min gode mand

Se bare de stærkt plagede dæk på den hjemmeflikkede jagtvogn

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 23-12-12 16:18

Tak for point.
Du og din familie ønskes en glædelig jul.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 23-12-12 19:08

Rolig venner det er ikke cremen af danske jægere, bare en flok brokke røve

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 23-12-12 20:09

Det samme til dig og din familie, "Sørøver"

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 23-12-12 20:19

"Hvad sidder du og griner af" ? - Spurgte konen, da jeg for 3. gang klikkede ind på billedet af Ballegaard - hvor han står skuttende foran vildtparaden

"Af ham dér" - Sagde jeg, og pegede på Balledrengen.

"Hmmm....hvorfor ligger "ham dér" ikke på vildtparaden..? Er det normalt, jægere sømmer noget af vildtet fast på en port" ? - Spurgte konen snusfornuftigt.

"Man kan squ da ikke sømme et menneske fast til en port, kæl......kone"!

"Hvaaaaar..... af hvaaad, er det et menneske..? Guuuud.....EEEEJJJJ - jeg troede, det var en gammel abe"

Nu, jeg kigger på billedet - kvinden har squ da ret.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 23-12-12 20:20

Citat
Balledoof har sgu' fået tændt landingslysende til JulemandenKandu her én af de sidste dage, så nu er alt ved det gamle, fortæller en god bekendt af mig - herligt !!

Han har nok lige set " Nærkontakt Af 3. grad på VHS´ren, ude i garagen sammen med hunden, så det gælder om at være klar. Gad vide om en berømt formand har ejet Roeden Gods, sammen med Balle Bent, det går han og grynter om i inderkredsen

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 23-12-12 21:12

Da jeg så Balledrengen foran porten, kom jeg straks til at tænke på ordet "peleton", fordi han ligner en der trækker skulderen lidt op som en nervøs reaktion. Nogle trækker lidt på det ene ben, når kanonen går af, mens andre får nervøse trækninger i ansigtet. Ham her trækker den ene skulder op.
Mon ikke det skyldes, at han ved, at billedet kommer på nettet? Han ligner godt nok noget, der er løgn.

BW!!! Jeg havde ikke set den komme - altså den der med kartoffelkogeren. Den var fin. Jeg tænkte mere på stegt lever, idet jeg havde tiltænkt Zippoen til de lette kavallerister på Halmtorvet.

Mvh.
Tonganeseren