/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hurtigere kandu TAK
Fra : mig-selv
Vist : 629 gange
10 point
Dato : 18-12-12 01:22

I den seneste tid har denne side været total umulig at være på.
At besvare et indlæg kan for mit vedkommende tage et ½ minut eller mere (gider det ikke) især om natten.
Få styr på siden eller mist reklame kunder, da det helt sikkert er reklamerne der gør problemet.

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 10 point
Dato : 18-12-12 06:40

Kan kun give dig ret i at den er sløv og også om natten

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 18-12-12 09:12

Citat
I den seneste tid har denne side været total umulig at være på.
At besvare et indlæg kan for mit vedkommende tage et ½ minut eller mere

har det ikke været sådan i mange mdr. måske endda år,.. ?

har selv haft samme problem,
efter skift til ssd disk er det blevet noget bedre,

sidder pt. med en forbindelse der dårligt nok kan trække 'bredbåndsmåleren'
dvs. 1500 - 3000 Kbit/s / 250 - 600 Kbit/s,... (de højeste tal, er i godt vejr, og medvind) ...

alligevel virker det slet ikke så tosset endda,.. måske pgra. ssd disken !

Kommentar
Fra : alka

Dato : 18-12-12 09:17

Her funker det perfekt - jeg har ikke oplevet problemer med tiderne

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 18-12-12 09:49

den hakker også i det her

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 18-12-12 11:28

- kører fint her! På en gammel Dimension 4600 der blev samlet hos DELL under julefrokosten i 2003...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-12-12 13:21

Du kan trøste dig med at det IKKE er DIN forbindelse der fejler....

Kandu havde samme hastighed da der blev brugt tlf.modem

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-12-12 15:17

Her går det meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeget godt. 0,250 / 0,075

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 18-12-12 19:23

forstår heller ikke problemet..

kandu.dk loader altid på under et sek. her, uanset hvad jeg laver herinde..

tror i skal tjekke op med jeres internet udbyder eller jeres gear...

Melander

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 18-12-12 23:34

Citat
forstår heller ikke problemet..

kandu.dk loader altid på under et sek. her, uanset hvad jeg laver herinde..

tror i skal tjekke op med jeres internet udbyder eller jeres gear...

Melander

prøv at skrive,.. langsom eller langsomt,.. i søgefeltet øverste H/hjørne EMNE : 'Kandu.dk'
klik ENTER eller SØG

der er op til flere der er uenig med dig,... = Enig med spørger,. !

på min Stofa 40 Mbit var der også jævnlige problemer,
det blev som tidligere nævnt bedre,... ved skift til ssd disk,... men aldrig tilfredsstillende,
næsten ALT andet perfekt,.. undtaget
store tunge sider som EB. og BT mm... kører altid en anelse langsommere,

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 19-12-12 21:16

jeg har absolut ingen problemer med kandu. det kører som alle andre sider jeg besøger.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-12-12 17:21

Så må det være forbindelsen til kandu serveren der er optaget af andet

der hentes måske en masse film og andet godt ned om natten, men langsom er kandu altså.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-12-12 10:10

Kan man hente film hos Kandu.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-12-12 10:42

Det eneste du kan HENTE hos Kandu er:

Cookies

Disse kan så føre til lidt af hvert - alt efter HVAD du trykker på

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-12-12 19:18

Citat
Kan man hente film hos Kandu.

Vidste du ikke det...

Citat
Cookies
Disse kan så føre til lidt af hvert - alt efter HVAD du trykker på

Der var svaret på ???? film ++++ andet på kandu der egentlig ikke burde være på denne ´taber´ side.

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 29-12-12 19:19

Tak for svaret rotw.
Siden du var den første i ´køen, få du points

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-12-12 11:16

Cookies - det er ikke så godt, med alle de Cookies, her til jul selv om de smager godt.