/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
jeg mangler dele til min yamaha sting...
Fra : ma_ol
Vist : 784 gange
20 point
Dato : 05-06-03 00:38

jeg mangler en ny kickstarter aksel til min sting...jeg ville sQ blive glad hvis en vidste hvor man kunne få sådan en del...

Accepteret svar
Fra : AUTORAP

Modtaget 20 point
Dato : 05-06-03 11:22

ja sådan en del har jeg da til at ligge,er det den lille halvmåne med tænder der er brækket af,kan du jo blot få den svejset på igen,så er den lige så god som ny,men ellers bare kontakt mig,så skal jeg sende akslen til dig

Mhv.autorap.

Godkendelse af svar
Fra : ma_ol

Dato : 05-06-03 12:15

Tak for svaret AUTORAP. har du en mail eller noget som jeg kan kontakte dig på..den kan nemlig ik svejses på igen...

jeg ville blive glad hvis du kunne sende mig den kickstarter aksel...

mvh mads olesen

Kommentar
Fra : AUTORAP

Dato : 06-06-03 23:37

ja du kan sende en besked til autorap@paradis.tdcadsl.dk og jeg sender den hurtigt til dil når jeg har adressen.

Mvh.autorap.

Kommentar
Fra : Emil.

Dato : 13-06-03 16:17

ja du kan købe kickstarter aksel hos www.Thansen.dk til en billig pris
håber du kan bruge det jeg har skrevet ???

Mvh. Emil.