/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung S3
Fra : Doros
Vist : 809 gange
100 point
Dato : 16-12-12 16:48

Er der nogen af Jer som har købt Samsung S3 ?

Jeg overvejer at købe en Samsung S3, men er i tvivl om den måske bliver for stor hvad angår størrelsen - Skulle gerne leve op til navnet "smartphone".

Hvad er Jeres erfaring, og hvilken telefon havde du/I før Samsung S3 ?

Kommentar
Fra : mimimig

Dato : 16-12-12 17:00

Vi havde en nokia ikke smartphone og har købt en samsung s3 for et par måneder siden. Det er en rigtig lækker og brugbar fyr, men havde samsung s3mini været fremme dengang havde vi sikkert købt den. Du skal overveje hvad skærmstørrelse du har brug for, de er begge to lækre mobimer

Kommentar
Fra : grow

Dato : 16-12-12 18:30

Det er smag og behag. Skal selv have købt en ny og har valgt Samsung Galaxy S3 mini til 2222,- ved ELGiganten.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 17-12-12 04:38

Jeg vil starte med at sige jeg er den glade ejer af en sgs3, dog med visse forbehold

Til dagligt hvis jeg skal ud at handle, har jeg ikke telefonen med, det er den for stor til (jeg har telefonen i et omslag for beskyttelse ved transport, men gør også at den er dobbelt så tyk)

For at starte med det negative:
Den er mere besværlig at skrive sms´er fra.
Der er mange personlige informationer/adgange på telefonen i tilfælde af tab
Den fylder lige så meget, som en stor tegnebog (tlf med omslag)
Den bruger en del strøm i standby i forhold til alm. mobil
Følsom overfor vand/fugt og slag. Der kan en alm tlf klare lidt mere.

Har ikke mere negativt. Til gengæld står de gode ting i kø
Jeg kan let og hurtigt navigere rundt på en hjemmeside
Jeg kan bruge app til netbank, vejret, e-boks, musik(spotify, tuneIn mv)
dropbox, box, navigation, rejseplanen, Logmein, Evernote.
For at nævne dem jeg lige bruger mest. For ikke at glemme den også er ret god at spille på
Der er kalenderfunktion, E-mail, rimelig godt kamera som næsten er på mål med mellemklasse digital kamera.
Brugerflade og anvendelighed er det bedste jeg har oplevet på en telefon.

Dog vil jeg tilføje at når min sgs3 en dag ikke dur mere, vil jeg gå tilbage til en god gammeldags telefon,
som er let at have i lommen og ikke skal være nervøs for mht. slag, skrammer etc. For i sidste ende, mail , kalender mv kan
jo tilgås hjemmefra og evt. fra arbejde.

Men det er jo spørgsmål om stil, behov og mode efter min mening
Fortrudt købet af telefonen, det har jeg dog på ingen måde

Håber mine tanker / oplevelser kan bruges

Accepteret svar
Fra : Jimmy17

Modtaget 100 point
Dato : 17-12-12 04:45

Manglede lige at tilføje
Før den havde jeg en sonyE experia mini pro.
Den var jeg ikke specielt glad for, da den var meget klodset, med "lille" og dårlig skærm.
Før det har jeg altid bare haft alm. mobiler

(Jeg har været mobilbruger i omkring 14 år nu)
Første telefon var en Bosch 509E - Jep, med antenne

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 17-12-12 11:37

Jeg tænkte at jeg med det samme ville have den, men kunne ikke finde en god pris

Tænk over om du har diverse behov til at komme på nettet i tide og utide - det er vel den støreste forskel på en almindelig telefon og så en af de smarte - jeg valgte igen at købe en usmart mobil

internet har jeg som en anden tidliger jar skrevet i denne tråd jo på arbejde og hjemme - GPS sidder fast i bilen og en telefon er gerne løbet tør for strøm inden man når frem

Men kommer de ned i pris - kunne det måske godt være jeg fik lyst til at købe den igen, den ser jo lækker ud

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 17-12-12 11:58

Den koster pt 4000,- i Bilka - men måske den kan findes biliiger (det er uden abomang)

Godkendelse af svar
Fra : Doros

Dato : 25-12-12 08:52

Tak for svaret Jimmy17.