/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hvor kan jeg købe disse kopper
Fra : pifo
Vist : 10384 gange
100 point
Dato : 15-12-12 10:46

Jeg leder efter røde kopper i mærket Pip.

"Pip Studio Chinese rose teacup and saucer"

Et billede kan ses her:
http://www.daisypark.co.uk/products/new-pip-studio-chinese-rose-teacup-and-saucer

men det er som sagt de røde, jeg leder efter.

Er der nogen, der kan hjælpe mig til en hjemmeside, hvor jeg kan købe dem. helst en dansk, men ellers en udenlandsk, som sender til Danmark.

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 15-12-12 10:53
Kommentar
Fra : Carner

Dato : 15-12-12 10:56
Kommentar
Fra : pifo

Dato : 15-12-12 12:55

Nu har jeg kigget på de links, I har sendt mig, men desværre kan jeg ikke se de kopper, jeg efterlyser.

Det skal være den store "cappucino-kop" med hank og det skal være den, der hedder Chinese Rose - og farven skal være rød.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 15-12-12 13:02
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 15-12-12 13:42

uhm- den cappucino kop i Himmelfryd er på 280 ml. Leder du efter noget der er større end det ?

280 ml. er da ellers stor i min opfattelse.

eller er det et krus du efterlyser ?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 15-12-12 13:47

Måske er det fordi jeg ikke kan se forskel på de to

Her er den der hedder rose:
http://webshop.silo6.nl/product/42165/capp-cup-sauser-chinese-rose-red.html

er den anderledes end floral - svært at se når man ikke har dem ved siden af hinanden

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 15-12-12 14:02

Hvad med at maile eller telefonere til de der Daisypark-fyre i England?

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 15-12-12 15:51

Citat
er den anderledes end floral - svært at se når man ikke har dem ved siden af hinanden

Du har fundet den helt rigtige kop, smuller54.
Desværre synes jeg ikke, det ser ud til, at de sender til Danmark?
Eller er der noget, jeg har overset?

Forskellen på Chinese Rose og Floral er, at der er gule "sløjfer" på Floral. Det er der ikke på Chinese Rose.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 15-12-12 15:57

Jeg var i første omgang optaget af, at finde ud af forskellen, da jeg ikke kunne se det. Nu ved jeg der er en forskel.

Om jeg så kan finde et sted ved jeg ikke.

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 15-12-12 16:00

Om de sender til DK kan enkelt opklares med en mail eller et opkald!

Selv har jeg aldrig haft problemer med at få noget sendt fra England - bortset fra et enkelt firma, som ikke ville sende et sæt hobbyknive til modelbygning. Det var åbenbart for farligt at sende med post til "Kontinentet". Et konkurrerende firma havde ikke de anfægtelser og var tilmed 2.50 GBP billigere.

Prøv hos amazon.co.uk. De sælger og formidler meget andet end bøger

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 15-12-12 16:02

   Buy Gorgeous Shabby Chic China. Xmas Delivery & Gift Wrapping! www.amara.co.uk/Pip-Studio

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 15-12-12 16:17

Jeg har forsøgt Amara og Amazon, men ingen af dem har de kopper, jeg leder efter.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-12-12 17:05
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 15-12-12 17:17

Jo - Nordsted1 har fundet den- men først levering efter jul. Men det betyder måske ikke noget.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 15-12-12 17:45
Godkendelse af svar
Fra : pifo

Dato : 16-12-12 09:41

You did it again, Nordsted1!

Tak for svaret. Kopperne er nu bestilt.

Hvis ikke de kommer før jul, så må de bruges som fødselsdagsgave i januar stedet