/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
word perfect adressekartotek
Fra : fruSkrap
Vist : 661 gange
500 point
Dato : 14-12-12 16:00

Har installeret wp8- flere forsøg, men adressekartoteket virker ikke - nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 14-12-12 17:21

Er du sikker på at wp kan køre i win 8. Der er jo nogle generationer til forskel.

Kommentar
Fra : fruSkrap

Dato : 14-12-12 17:56

det er godt nok i xp (det glemte jeg at nævne) - og det har virket før, jeg har prøvet på 2 forskellige computere med samme resultat.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 500 point
Dato : 14-12-12 19:11

Du har installeret et MS program med adressekartotek.... (outlook el.lign.)

Derved "ødelægger" du pr. automatik WP´s adressekartotek - de kan ikke arbejde sammen på samme partition.... (og du kan ikke afinstallere MSs alene)

Så vil du absolut bruge 2 kartoteker skal WP installeres på en anden partition.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-12-12 19:33

Den tekniske forklaring finder du her:

http://support.microsoft.com/kb/200018

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-12-12 17:04
Godkendelse af svar
Fra : fruSkrap

Dato : 15-12-12 18:04

Tak for svaret refi.
Jeg har nu installeret programmet på d-drevet og det virker perfekt.
1000 tak for hjælpen.
venlig hilsen
fru Skrap