/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Kan ikke åbne gennem links.
Fra : bassenborg
Vist : 360 gange
100 point
Dato : 04-06-03 22:42

Jeg har win98se og Internet expl. 6 installeret på min maskine.
For et par dage siden blev der det galt at, jeg ikke kan åbne sider via links.
Eksempelvis: Jeg åbner en E-Mail hvor der er et link, jeg klikker på linket, men der sker ikke andet end, at det nye vindue prøver at åbne, og så sker der ikke mere.
Et andet eksempel er: På EDB-Priser når man er inde på et produkt og prøver på at komme ind på forhandleren, ja så sker det samme, nemlig ingenting.
Windows logoet oppe i højre hjørne kører rundt, men der kommer ingen statusbar.
Hjææææææææææææææælp!!!

Accepteret svar
Fra : Rfou

Modtaget 100 point
Dato : 05-06-03 01:22

Jeg har for nylig haft samme problem, som jeg ikke fik løst før jeg fik XP lagt på maskinen. (Dermed er ikke sagt, at det er den eneste løsning) Men i en periode måtte jeg kopiere linket og sætte det ind i adresselinien foroven. Så kunne jeg komme ind og se det jeg ville. Men det var træls.
Jeg håber at nogen anden kan hjælpe Dig, så jeg kan kigge med.
M.v.h.

Kommentar
Fra : Rasmus87

Dato : 12-06-03 17:19

Prøv at tjekke om du har en popup spærer på.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-03 22:37

Prøv også at sætte IE tilbage til 'vælg standard instillinger' i indstillingen for sikkerhed.

Godkendelse af svar
Fra : bassenborg

Dato : 15-06-03 00:26

Tak for svaret Rfou. Jeg har installeret XP, og nu virker det. Jeg har længe gået og ventet med at installere XP, fordi jeg havde vænnet mig til 98'.
Men, man kan jo ikke stoppe fremskridtet. Hej Hej.