/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Pris for at opgrad. windows Vista Win 7
Fra : axelbjarne
Vist : 529 gange
100 point
Dato : 13-12-12 02:52

Pris for at opgradere Windows Vista 64-bit til Windows 7 64-bit.

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-12-12 08:22

0 kr.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 13-12-12 08:30

Hvorfor ikke gå hele vejen og tage win 8.... den er billigere som jeg ser det.

http://www.mm-vision.dk/produkter/visgruppe.asp?action=shop&menu=software&gruppe=progoperativ

Opgradering er der en masse om her:

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows/buy

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 13-12-12 08:38

Windows 8, ser mig noget moderne ud.....jeg elsker min mus...

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 13-12-12 08:40

Har det selv lidt på samme måde, men kan win 8 ikke begge dele ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-12-12 09:01

Her er en til 811,-

Microsoft Windows 7 Home Premium UPG Upgrade, 32/64bit, Retail, DK. Dansksproget opgradering fra Vista til Windows 7 Home Premium. Kræver ikke forudgående sletning af harddisken.
http://www.proshop.dk/Operativsystem/Microsoft-Windows-7-Home-Premium-UPG-2190542.html?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite

Den med win 8 holder jeg mig os fra lidt endnu, den er vist for bøvlet!!!

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 13-12-12 10:51

229 Kr. for en opgradering til Windows 8
Citat
Windows 8, ser mig noget moderne ud.....jeg elsker min mus...
også jeg, du har misforstået hvis du tror at det kun er berørings skærme som virker med Windows 8, godt nok åber Windows med et skrivebord fyldt med store firkantede ikoner som man kan aktivere med en mus på almindelig skærm eller en finger hvis det er berørings skærm.
Windows 8 kræver ikke så mange computer kræfter som de tidligere Windows Vista og Windows 7 og er mærkbar hurtigere

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 13-12-12 11:18

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-12-12 11:26

Selv tak, du får lige et link til online opgradering:
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows/buy?ocid=GA8_O_WOL_DIS_NewLook_FPP_Null
en af ikonerne på det første skrivebord hedder Skrivebord, klik på den og du kan næsten ikke se forskel om det er en Windows 7 eller 8