/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Media Player 200 POINT
Fra : qviim
Vist : 510 gange
200 point
Dato : 04-06-03 22:14

Jeg ved ikke hvad der er sket... men jeg ville høre musik i MP og så kommer der en boks frem hvor der står:

"Lydcodecen, som identificeres med formateringskoden 55, kræves, for at filen kan afspilles. Klik på Web Hjælp for at finde ud af, om denne codec kan hentes fra internettet."

Det kan ikke hentes fra nettet hvordan skal jeg så ændre det så jeg kan høre mine sange igen???

Der er 200 point på højkant

Kommentar
Fra : 4u2

Dato : 04-06-03 22:29

har selv set den

Kommentar
Fra : qviim

Dato : 04-06-03 22:32

Hvad mener du???

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 04-06-03 22:42

http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/intl/download/default.asp?DispLang=da

gå ind her og opgradere din media player, virkede hos mig, + den kan meget mere og er langt federe...

hilsen Melander

Kommentar
Fra : qviim

Dato : 04-06-03 22:46

Virker ikke!!! prøvede før jeg skrev dette indlæg...

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 04-06-03 22:49

er det mp3 filer

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 04-06-03 22:51

hvis det ikke absolut behøver at være din media player, er her et godt alternativ...

http://www.download.dk/index.asp?Kat=lyd&subkat=mp3&prog=261

Kommentar
Fra : qviim

Dato : 04-06-03 23:03

Jeg kan godt køre dem i winamp, men ikke i media player!?!?!?!?! Jeg hentede et program men jeg kunne ikke bruge og så slettede jeg det, det skulle bruges til fil codecs... og jeg tror det er det der har gjort det.... hvordan gør jeg det "godt" igen????? HJÆLP MIG

Kommentar
Fra : qviim

Dato : 04-06-03 23:04

FILM Codecs

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 04-06-03 23:06

fjern windows media player fuldstændigt, og installere så igen, det program der, har sikkert fjernet et codec som du ikke får igen ved at installere oveni, så slet den og prøv igen...

Kommentar
Fra : qviim

Dato : 04-06-03 23:12

har du msn melander????

Kommentar
Fra : qviim

Dato : 04-06-03 23:12

har du msn melander????

Kommentar
Fra : qviim

Dato : 04-06-03 23:12

har du msn melander????

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 04-06-03 23:13

nope....hvorfor

Kommentar
Fra : qviim

Dato : 04-06-03 23:18

så ville jeg sende dig det program så kunne du jo se om du kan få det til at virke.... hvordan ændrer man et codec???

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 04-06-03 23:21

så jeg kan miste mine codecs, i dont think so.....

Men prøv lige at gøre det jeg skrev, så du har en helt ny installation af media player...

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-06-03 08:40

Hej
Glem det Dawnload denne jukebox player,den kan du også skifte udsende på når du har lyst,inde fra selve playeren kan du tjekke de skins du vil have og du kan se dem i en lille browser før du dawnloader dem,så kan den også tilføje
album og sangtitel til din sammlinger og meget mere.

Quintessential Player

v 3.51
Freeware

Quintessential Player is a very impressive MP3 and CD player that has all the popular functions combined in a very attractive skin interface. The interface has different size modes, depending on the functions you are using. If you thought "Sonique" was a cool looking player, you should take a look at this one! Quintessential Player supports CDDB, playlists, artist information, plugins, visual effects, a full set of mixer controls and much more. Overall, one of the very best MP3 players you will find!
http://www.quinnware.com/news.html

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-06-03 08:49

Forresten så kan man også dawnloade forskællige codec's til flere andre formater,gratis.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-06-03 09:10

Den sidder i system tray og spiller alle mine MP3 filer i en stor blanding,den
skal bare henvises til din musik mappe og indstilles til at tage alle undermapper med, så roder den rundt i alle musik filerne og spiller dem tilfældigt hvis du har indstillet den til det,du kan også sætte dem til at spille i rækkefølge eller en enkelt mappe,du kan også bare dobbelt klikke på
et bestemt nummer i playlisten for at høre dette o.s.v der er mange muligheder.Der er mange skins som sagt og hver enkelt har sin måde at blive
plaseret på i skærm billedet,en lille trekant i et af hjørnerne eller som
en blyant i toppen af skærmen o.s.v ,den kan selfølig trækkes rundt på skærmen
som man har lyst til.Fed player.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-06-03 12:06

Jeg har lige dawnloadet denne plukin,nu køre der et lille banner på skærmen med info om navn og længde på det nummer som bliver spillet,når man så højre kliker på det så kan man styre medie playeren stop,pause,næste nummer o.s.v
kan slås fra og til,kan plaseres hvor man vil og kan indstilles på mange måder.Har mange muligheder.

Filename Interpreter 1.21

This is a library plugin that interprets filenames and ID3 tags of digital files, and sends the results to the Artist, Album and Track fields of QCD.

Author(s): Virtual Prince
Website: http://www.vprince.com/qcd/
Required QCD version: 3.22+
Download: Download Page

http://www.quinnware.com/plug_db1.html Skal bare indstalleres i plukin folderen, også ind i playeren under plukin>tryk find nye plukin,s.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 05-06-03 12:42

manse>>der er ikke mp3 han har probs med, det er hans film codecs

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-06-03 12:48

Nå så er der noget jeg har misforstået,der kan man bare se.

(Jeg ved ikke hvad der er sket... men jeg ville høre musik i MP og så kommer der en boks frem )
tak for oplysningen.

Manse9933

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 200 point
Dato : 05-06-03 13:05

codec koster penge til winMP,man kan ikke slette den men man kan dawnloade oven i,det har jeg prøvet.

http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/howto/articles/buildingplugins.aspx

http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/download/default.asp
Manse9933

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 05-06-03 13:06

når han ser film , er der ikke lyd på....

mig:er det mp3 filer

ham::FILM Codecs

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-06-03 13:10

Det var svært at inteprettere,hvad der var ment,men det er sevet ind på lystavlen

Kommentar
Fra : qviim

Dato : 05-06-03 15:34

Det er mp3 vi snakker om...

Kommentar
Fra : qviim

Dato : 05-06-03 15:35

jeg har fået det til at virke... hvordan ved jeg ikke men et eller andet har jeg jo åbenbart gjort...

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 05-06-03 16:18

qviim>>kanont, det var jo godt, så må vi håbe at det ikke volder flere problemer..

Godkendelse af svar
Fra : qviim

Dato : 08-06-03 11:55

Jeg ved ikke om det var dig der hjalp mig men jeg kan da ligesågodt komme af med de point....

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-06-03 12:16

Ja hvis du ikke ved det så er jeg også på herren's mark.

Men tak for det qviim.

Manse9933

Kommentar
Fra : swodniW

Dato : 14-08-03 03:06

Der kom jo intet svar på dette spørgsmål!
Men problemet kan løses ved at installere ”Windows Media Encoder 9 Series (til Windows XP og 2000)” som kan hentes på http://microsoft.com.

Direkte link: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/da/9series/encoder/default.asp