/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Frends2Frends (F2F) Privat Filsharing!
Fra : Douink
Vist : 579 gange
100 point
Dato : 11-12-12 21:00

Hej Kandu

Jeg har 2 venner som jeg ønsker at dele mine filer med.
Lige som man deler en mappe på LAN
Her skal det bare være over internettet og det skal kun være de venner jeg invitere.
Findes der et lille smart program som jeg kan dele en mappe med.
så mine venner kan hente fra denne mappe.
Jeg kender DirectConnect som er hub baceret og ikke så intrasant.
Så er der programmer som TeamViewer som giver vennerne adgang til alt på min pc. Heller ikke som på lan.
Findes der et lille smart privat program jeg kan dele mine spil og musik med?
Lidt på samme måde som de vælger at dele en og kun den mappe på LAN!

VH Douink

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-12-12 21:11

Denne er udmærket
HFS ~ Http File Server
http://www.rejetto.com/hfs/

eller lav en FTP server

Filezilla server
http://filezilla-project.org/download.php?type=server

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-12-12 21:18
Kommentar
Fra : Douink

Dato : 12-12-12 08:55

Der var et program en gang, der viste din vens computer/delrapport som f.eks. D: drev under Denne Computer! Den eller lidt ala det jeg er på jagt efter! Ellers nogle fine forslag! Men ikke lige det jeg søger!

Kommentar
Fra : Douink

Dato : 12-12-12 09:01

Kan godt være det var et FTP program!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-12-12 12:15

Den hfs som Klaudi snakker om, har jeg på en ældre bærbar computer.
Jeg kan have flere med hver sine adgange og password som så kan hente filer.
Hvis jeg giver lov kan de også lægge filer ind.
Du kan se hvad de lægger og fjerne dem når de er hentet.
Det er en direkte forbindelse mellem dem og din computer, som du bare skal åbne for i din router via DMZ
Du kan også se aktivitet på den lille server.

Ingen point til mig tak....................det er nemlig en henvisning jeg fik af Klaudi.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 12-12-12 15:00

Hamachi

LogMeIn Hamachi is a VPN service that easily sets up in 10 minutes, and enables secure remote access to your business network, anywhere there's an Internet connection.

It works with your existing firewall, and requires no additional configuration. Hamachi is the first networking application to deliver an unprecedented level of direct peer-to-peer connectivity. It is simple, secure, and cost-effective.

http://www.filehippo.com/download_hamachi/

Godkendelse af svar
Fra : Douink

Dato : 13-12-12 18:19

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-12-12 18:29

velbekomme