/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Foto på dvd.
Fra : Nul7
Vist : 474 gange
50 point
Dato : 11-12-12 16:55

Hej,

Jeg har brændt mine fotos (stilbilleder) over på en dvd skive, hvorfoIndsæt din tekst herr kan jeg ikke afspille dem via en Dvd Recorder.. Dvd recorderen kan elles godt på en alm. cd skive, samt de dias show jeg laver på dvd er.
Jeg har ellers prøvet på flere programmer.

vh. 07...

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 11-12-12 16:58

Vrøvl med teksten, - Hvorfor kan jeg ikke osv.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-12-12 17:11

En almindelig og billig dvd kan kun afspille JPEG/JPG, og så kan der måske også være noget med størrelsen på billederne, men kan ikke huske det.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-12-12 17:12

Tror jeg har misforstået

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 11-12-12 17:17

Det er fordi du ikke for lukket DCDen, det skal den være for at kunne læses på en DVD afspiller.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 11-12-12 18:12

har du prøvet microsoft movie maker eller windows live photo gallery de er rigtige gode begge to

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 11-12-12 20:42

Hvordan lukker man den på Pc. en?

Jeg kan ikke lukke den på tv.en, da den ikke vil lukke den op.
Jeg forsøger lige med Movie Marker, - live gallery.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-12-12 20:46

Prøv dette gratis program, bare træk dine filer over i det, og klik dig frem - indbygget brænder?
Mener du skal passe på med et par flue ben? men ellers et særdeles godt program
http://sourceforge.net/projects/avstodvd/

Understøtter den DVD skiver i de formater du bruger.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 13-12-12 17:35

Der er ikke nogle af jeres foreslag der virker efter hensigten, det hele munder ud i dias fremvisning.

Jeg kan godt se stilbilleder hvis jeg brænder dem på en cd. men pladsen er ikke så stor som dvd.

Jeg kan sagtens afspille alle former på min Dvd recorder.

Jeg synes jeg vil annullere dette spørgsmål, og sige tak for deltagelsen.

vh.

Annuller spørgsmålet
Fra : Nul7

Dato : 15-12-12 17:03

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål