/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kandu.dk - Fucking idioter
Fra : kistner
Vist : 289 gange
50 point
Dato : 10-12-12 12:07

Mosebaek - måske er dette min udvej til at få min profil slettet? At oprette en profil. som skal bestå i al evighed er sgu da det mest åndssvage. Hvem står bag dette forehavende? En nørd med hang til kontrol over menneskeheden? Så børn og kærester, forældre med mere for evigt vil blive generet af mails med kommentarer til afdøde profiler? Ligesom på Facebook, hvor det er umuligt at få slettet afdødes profiler!

Nu kan I jo alle sammen nyde mit nye profilbillede - måske vækker det misundelse, måske væmmelse. Men det er så lige så fake som den mail adresse, jeg nu har måttet oprette for at jeg aldrig mere hører fra sådan nogle klaphatte, som synes man bare skal lade stå til. Gu' vil jeg ej. Og hvis Kandu.dk ikke sletter min profil, så skal jeg love for, at der kommer nye billeder på, som kan støde de pæne borgere, og måsek få dem til at tænke sig om to gange, før de melder sig til som medlemmer her!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-12 12:21

Vi og kandu er sådan set fløjtende ligeglade med dig, så du ryger lige så hurtigt ind i glemslen.

Nu har du oprettet en fake mail. adr, så hva er problemet?? Hold dig væk fra kandu, og du vil aldrig høre noget herfra.

Bortset fra det, så vil jeg lige opdatere dig - du kan godt få din profil slettet på FB

Kommentar
Fra : kistner

Dato : 10-12-12 12:32

Ja, jeg kan slette min egen profil, men efterkommere af afdøde kan ikke, hvis de ikke har koden. Så er du også opdateret.

Hvad fanden er problemet med at slette en profil herinde?

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 10-12-12 12:38

men efterkommere af afdøde kan ikke, hvis de ikke har koden. Så er du også opdateret.

Jo det kræver bare, at de kan bevise, at den pågældende er død (attest)

Så blev du også opdateret

Desuden burde du have læst reglerne på kandu før du meldte dig ind.

Kommentar
Fra : prio

Dato : 10-12-12 12:59

Citat
Hvad fanden er problemet med at slette en profil herinde?

Ja, det kan man jo undre sig over.
Men du overreagerer i den grad.
Hvordan mon du reagerer, når du oplever virkelige problemer i dit liv?

Kommentar
Fra : kistner

Dato : 10-12-12 13:07

Ha ha - hvor er I nemme at få med på den her! Jeg er sgu da endnu mere bedøvende ligeglad med alle dem der gider kommentere mine åndsvage opslag. Bland mu ikke cyber space problemer sammen med menneskelige problemer.

Kommentar
Fra : kistner

Dato : 10-12-12 13:14

He he - jeg tror jeg vil oprette 100.000 falske profiler herinde inden nytår.

Men nu slukker jeg for den varme hane. Sletter min mailadresse og så er det slut med jeres kommentarer. Heldigvis var min profil herinde også falsk - ligesom nogle af jer har pointeret at der nok kun er 10 personer herinde, som deler alle profilerne.

Annuller spørgsmålet
Fra : kistner

Dato : 10-12-12 14:11

Hvorfor? Fordi det er det mest latterlige forum, som tværer rundt i, hvordan man bare skal lade være med at komme herind. At man skal oprette falske mailadresser for at slippe for kontakt. Jo da, det har jeg gjort, og tro mig, jeg skal nok lade være med at komme tilbage. I andre hænger her jo også forevigt, indtil jeres børn og børnebørn og tipoldebørn vender sig i graven over at de ikke kan få slettet jeres profiler. Måske kommer der engang en lov, som gør det muligt, gad vide hvor mange der så overhovedet kan huske deres koder?