/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hvad er dette
Fra : kivi
Vist : 534 gange
100 point
Dato : 09-12-12 08:37

hvad er dette for et program "keyos.licensekeyserver . com " det har overtaget media player så jeg ikke kan hente de rigtige licencer, jeg har søgt efter det men det gemmer sig under et andet navn???

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 09-12-12 08:50

Der fremkommer dette http://www.buydrm.com/ når jeg klikker på keyos.licensekeyserver.com

Det ligner noget sikkerheds site...

hvad med at afinstallere og installere igen - evt. ved hjælp af http://www.revouninstaller.com/

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-12-12 09:12

Prøv at taste - msconfig - i søgefeltet og gå ind under faneblad Start. Der har du de programmer der starter op sammen med Windows. Hvis programmet er der, kan du fjerne fluebene ud for og genstarte pcen. Nu skulle det være inaktivt og du har måske fået en ide om hvad det gemmer sig under og kan fjerne det.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 09-12-12 09:43

tak for rådene men der ingen der virker ,der var bedre hvis der var en som kunne fortælle mig hvordan den kunne slettes

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-12-12 10:04

Prøv at afinstallere din mediaplayer, genstart og geninstaller den. (Mediaplayer kan IKKE fjernes helt, men kan rulles tilbage til en tidligere version, som så kan opgraderes igen.)

Hvordan?

Så må vi vide: Hvilken version 10, 11, 12 ? ..og hvilket operativsystem; XP, Vista, Win7 ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-12-12 00:20

Hvad med denne xtrax player har du fjernet den

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 10-12-12 07:45

ja det har men jeg tror at når jeg henter musik så følger den med

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 10-12-12 10:13

??? gendan dine internet indstillinger eller gendan systemet til tidligere.
Hvor har du hentet dine filer henne.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 10-12-12 10:29

Tak for svaret mig-selv.