/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tilladelse til Adobe flach -player 10 kb
Fra : lham
Vist : 554 gange
100 point
Dato : 08-12-12 17:59

win xp sp 3 home edit

De sidste par uger er der jævnligt dukket en dialogbox op fra Adobe flach-player indstillinger hvor man skal give tillladelse til/afvise til at lagre 10 KB på computeren.

Jeg er ikke intererseret i at gemme noget ukendt på min pc
Det er langfra altid man kan komme videre ved at vælge "afvis"

Hvad går det altsammen ud på og hvordan kan jeg blive fri for den irriterende dialogbox og samtidig være sikker på der ikke lagres 10 kb hver gang jeg skal videre -og jeg ikke mister adgang til det jeg søger ?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 08-12-12 18:48

Det er et spørgsmål om, at den side du vil se bruger http://get.adobe.com/flashplayer/ for at kunne blive vist korrekt - det er en engangs installering...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 08-12-12 18:50

En god sikkerhed for at undgå al for meget snavs er:

https://chrome.google.com/webstore/detail/wot/bhmmomiinigofkjcapegjjndpbikblnp

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-12-12 22:07

Hvis det er en side med Flash film, så hedder det noget et tilføjelses program der skal installeres før du kan se filmen online, DEM PLEJER JEG AT KLIKKE NEJ TIL.
Enten er det fyldt med lus og lopper, eller også kan du efter install stadig ikke se en tyndskid af et klip, tror det har noget at gøre med Google, der IKKE understøtter IE 0 - 8
men vil have vandte brugere af MS over på Google Crome.

Men prøv en anden browser, så kan det være filmen/ et eller andet virker.

Du kan tjekke klippet (eller OM det bare er en tom skid) med JDownloader - søg selv.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-12-12 22:13

Kan lige nævne, at før jeg gik over til Win7 (xp pro) kunne jeg dårlig nok se diverse porno klip
uden at jeg skulle opgradere eller installere det samme som dig
Nu har jeg så IE8 32/64, og kan ikke se noget på nettet der har med DivX at gøre (vær venlig at installere plugin) hvilket jeg heller ikke gør, da jeg bare smider linket i JDownloader, og henter det ned på pc.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-12-12 22:13

Citat
over til Win7 (xp pro

over til Win7 havde jeg (xp pro

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-12-12 22:20

NB: når du åbenbart færdes på så usikre sider, vil jeg anbefale dette program.
Får du LUS eller andet ondskab, er det bare at genstarte til sidste gang det virkede, og det tager som regel MAX 10 sekunder og din pc er ren igen.
Og det har intet med MS gendannelse at gøre
Har brugt programmet i mere end 8 år og det har aldrig svigtet mig.
http://www.comodo.com/home/backup-online-storage/data-recovery.php

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-12-12 22:22

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-12-12 22:28

Bortset at gutten ikke lige ved hvad pokker der er op og ned i programmet
Nå men det er hans problem

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 09-12-12 09:52

synes nu dit link giver noget helt andet end det du skriver om.
sandsynligvis for at man skal hoppe på at prøve en hel masse andet.
Dette er jo som det plejer at være der er nok et lille link i en mørk krog jeg ikke får øje på.
så skriv lige lidt mere hilsen Steen.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 09-12-12 18:30

Den dialogbox jeg får op ber ikke om tilføjelsesprogrammer.-og forøvrigt ønsker jeg ikke at skifte browser/styresystem.

Har i dag geninstalleret Adobe flach player-det hjalp ikke-feks når jeg åbner mig-selv,s video nr 2 ( Comodo.....) så kommer dialogboxen frem.

I dialogboxen er to "runde skilte" en grønt med flueben i ( tillad at gemme 10 kb)og en rød indkørsel forbudt(afvis)

Intil nu synes jeg ikke jeg er blevet klogere, men det kan jo skyldes min manglende decifreringsevne.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-12-12 20:49

Måske du skulle skrive hvilken browser som dette problem med flash player

Kommentar
Fra : lham

Dato : 10-12-12 07:29

o.v.n

Kode
Måske du skulle skrive hvilken browser som dette problem med flash player

ups -ja det er en smutter. Browser er internet explorer 8, og jeg kan ikke komme højere grundet det er XP jeg kører

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 10-12-12 08:57
Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 12-12-12 07:44

Tak for svaret Klaudi.
en lang smørre på engelsk, men jeg er blevet klogere på fænomenet ( det er den enkelte sideudbyder der beder Adobe vise dialogboxen)-desværre oplyse ingen af dem jeg har truffet på noget om hvad de vil bruge de gemte data til -shit-nå jeg må overveje hvor meget jeg tør "pille" ved div indstillinger.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-12 09:17

velbekomme

Ja jeg kan godtnok ikke lige komme i tanke om at jeg har set den dialog med at der skal "gemmes" noget på pc