/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
theme park world
Fra : jullie
Vist : 654 gange
20 point
Dato : 04-06-03 21:24

hvorfor kan jeg ikke komme ind i spillet på windows xp og hvor kan jeg finde patch hvis det er sådan en jeg mangler
mange knus janni

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 04-06-03 21:32

Hej jullie

Der skulle være en XP patch her:

ftp://sunsite.doc.ic.ac.uk/Mirrors/ftp.gamesdomain.co.uk/pub/patches/pc/3dcard-patches/s/tpw2_0eu.zip

følg instruktionerne for rigtig installering.

God fornøjelse

srhansen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 04-06-03 21:32

Jeg mente hej Janni

Kommentar
Fra : jullie

Dato : 04-06-03 22:05

hjælp det virker stadig ikke

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 30 point
Dato : 04-06-03 22:40

Ahem, vi prøver igen

Jeg har nu søgt overalt på internettet, føler jeg og er kommet frem til følgende.

Du skal lave en genvej til spillet på dit skrivebord.
Når det er gjort skal du klikke på genvejen med din <<højre>> musetast og vælge egenskaber eller proporties, hvis du har en engelsk udgave. Herinde skal du klikke på fanebladet kompatibilitet og sætte et mærke ud for "kør programmet i " windows 95 mode. Dette burde virke !!

Generelt bliver der skrevet at programmet kører meget skidt under windows XP og windows 2000, men prøv at se om ikke det virker

Med i det download du lavede tidligere skulle der også være nogle spændene udvidelser til spillet.

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : jullie

Dato : 06-07-03 21:36

Hej srhansen.
Mange tak for svaret det virker efter mange forsøg.

Hilsen janni

Kommentar
Fra : rippersxp

Dato : 20-08-03 21:46

hvis det skulle gå galt så prøv denne http://www.adamhearn.co.uk/games/themeparkworld/tpwwin2kfix.html

Kommentar
Fra : rippersxp

Dato : 21-08-03 19:20

jeg har lige købt Theme Park World men der er ikke noget der virker denne hjemmeside virker ikke.
ftp://sunsite.doc.ic.ac.uk/Mirrors/ftp.gamesdomain.co.uk/pub/patches/pc/3dcard-patches/s/tpw2_0eu.zip

Jeg har også xp og den hjemmeside jeg har skravet virker ikke held.

Er der ikke nogen der ved hvor man kan få tpw2_0eu.zip hende

Kommentar
Fra : sth77

Dato : 24-10-03 23:39

Er der noget jeg har misset.......? Hos mig kører det fint i XP (har aldrig kørt det på andre maskiner). Jeg har ikke været inde og ændre noget, men der kan vel ikke være forskel på spillene, eller........?

sth77