/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Driver til SyncMaster 710s
Fra : nuppe1
Vist : 659 gange
100 point
Dato : 04-06-03 20:12

Driveren til min skærm er gået i "udu", og jeg har været mange steder
på nettet, men kan ikke finde noget. Min skærm er en:
Samsung SyncMaster 710s.
Jeg har åbnet min pc og læst på skærmkortet:
FPV GX2 4MB/AGP
B2 981170 06 2601.
Er der nogen som ved hvor jeg kan down-loade den?
Skærmen er købt i 1999, så den er jo ikke helt ung længere.

Med venlig hilsen
Anny

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-06-03 20:33

På denne side er der en driver til win 98 aug 2000 og win 95/98 nov 1999
http://www.monitor-drivers.com/companies/911.htm
Hvis du bruger Internet Explorer>rediger>søg på denne side>710s>find næste
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-06-03 20:45
Kommentar
Fra : nuppe1

Dato : 05-06-03 14:50

Hej Emesen
Tak for dit gode råd, det har jeg så gjort, men jeg kan ikke indlæse det,
den kommer og "siger" indsæt CD som blev leveret med pc'eren, når jeg så
sætter den i, kan den ikke læse stien.
Ved du hvad jeg gør forkert?
mvh
Anny

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-06-03 18:37

Har du en compaq.
Har du 2 cd-rom drev på mask.
Hvilket styresystem bruger du win '95 - '98 - ´98se - ME - 2000 - XP
Har duværet i egenskaber og se hvad der står ud for skærm.
Emesen.

Kommentar
Fra : nuppe1

Dato : 06-06-03 01:22

Hej Emesen
Hvad er en compaq? Jeg er ingen "ørn" til EDB. Ja, jeg har 2 CD-rom drev. Jeg bruger win 98.
I egenskaber står der ud for skærm:
Samsung SyncMaster 710(M)s (CHB7707*) på standard PCI-grafikkort (VGA).
mvh
Anny

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-06-03 11:53

En compaq computer, har specielle drivere liggende på harddisken.
Med 2 cd-rom drev kan det være comp. ved installation af din samsung ikke kan finde stien til '98 fordi den ligger på det andet cd-rom drev.
Det ser ud som om du først lige skal installere dit AGP kort.
Du kan også lige installere din '98 ovenpå den eksisterende, og dine filer/programmer forbliver intakte.
HVIS DET ER EN RECOVERY CD-ROM SLETTER DEN ALT DET DU HAR PÅ COMP.
Emesen.

Kommentar
Fra : nuppe1

Dato : 06-06-03 12:08

Hej Emesen
Jeg har lige i dette øjeblik opstartet min computer, efter den har været henne og få
et nyt skærmkort, som er en NVIDIA (VGA 150124) VGA GF4 MX440SE, 64MB DDR (128bit) W/TV, så nu kører den igen, det var dejligt.
Jeg ved ikke om man kan få en bedre driver til den på nettet.
Du skal have 1000 tak for din ulejlighed.
Du ved godt nok meget om computere, kommer jeg i vanskeligheder igen, vil jeg vende
tilbage til kandu.
mvh
Anny
PS hvordan ved man om man har en compaq computer?

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 100 point
Dato : 06-06-03 17:32

Normalt vil det stå på forsiden af computeren. Men ellers vil det stå på skærmen når du starter, med mindre der er lagt en ny harddisk i stedet for den gamle.
Det er godt at det virker nu, og du er altid velkommen til at spørge igen. Der vil altid være en der vil prøve at svare dig.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : nuppe1

Dato : 07-06-03 01:15

Tak for din gode vilje, du gjorde virkelig meget for at hjælpe.

God pinse.

mvh

Anny