/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Fejl i hotmail.com
Fra : Fattig
Vist : 403 gange
500 point
Dato : 05-12-12 20:38

Min windows live hotmail kan sende, men modtager med stor forsinkelse, der kan gå op til halve timer før mailen kommer efter at den er sendt.
Hvad er der galt?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-12-12 01:22

Har du prøvet at læse hotmails i browseren? http://mail.live.com
er der den samme forsinkelse der som i programmet Windows Live mail?

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 06-12-12 16:04

Ja, der er den samme forsinkelse.

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 08-12-12 12:49

o.v.n.
Jeg fik skrevet forkert.
Der er ingen forsinkelse i mail live.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-12-12 18:04

Slet din "konto" i Live Mail og opret den så igen, det hjælper nogle gange!

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 500 point
Dato : 09-12-12 11:51

Måske er programmet opsat til at hente mail hver halve eller hele time, er mail i indboksen med det samme hvis du klikker på Synkroniser?
Hvis ja så skal du indstille så der ikke er så lang tid mellem at programmet søger efter nye mails

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 09-12-12 13:58

o.v.n.
Forstår godt hvad du mener men,
Hvordan/hvor finder jeg synkroniser.

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 11-12-12 19:37

Tak for svaret o.v.n..
Jeg fik ikke løst problemet, men mit live mail virker perfekt.