/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
valuta - ungarn
Fra : Klatterup
Vist : 672 gange
100 point
Dato : 04-12-12 14:48

Jeg skal til jul en tur til Ungarn / Budapest, og ved landets valuta er
Floriner (eller noget der ligner) men jeg kan ikke finde en kurs på
denne sikkert udmærkede valuta.

Jeg var i banken for at veksle til Ungarsk valuta - de anede ikke hvad den hed
og kunne heller ikke skaffe den - hvad siger i så.

Det skal lige siges der er Banknordik - nu overvejer jeg at flytte hele min rørlige
formue til en mere velorienteret bank - (de går nok ikke fallit af den grund)

PS: de har lukket kassen hele formiddagen til kl. 12.30 - hvad siger i så ?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 04-12-12 14:53

1 HUF = 0.0264 DKK.
Så 100 HUF er lig med 2.64 DKK

http://www.valutainfo.dk/valuta/HUF/

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-12-12 14:55

Kursen er ca 2.67

køber du dem herhjemme skal du nok give omkring 3 øre for hver?

Mon ikke du kan også bruge € dr fleste steder??

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-12-12 14:57
Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 04-12-12 15:30

Jo jeg fik også nogle euro, sådan bare for at have lidt som kan bruges.

Men jeg syntes det er surt at ens bank ikke kan hverken det ene eller andet.

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 05-12-12 15:26

Egentlig skulle Klaudi og svendgiversen dele de 150 point, men det kan jo ikke
lade sig gøre, så jeg slår lige plat og krone om hvem der vinder, håber i kan
godkende denne metode, ellers må i lave vrøvl.

Tak for oplysningerne.

Klaudi vandt. tak for hjælpen.

Godkendelse af svar
Fra : Klatterup

Dato : 05-12-12 15:28

Tak for svaret Klaudi.

det var fint.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-12-12 15:36

velbekomme