/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Politikens nye ejer
Fra : svendgiversen
Vist : 582 gange
66 point
Dato : 04-12-12 13:37

Efter at RokokoPosten har overtaget Jyllands Posten, skriver de
at de har foræret Politikken som hadegave til Sørine Gotfredsen,
men hvem er hun? Og hvorfor mon hun skal overtage Politiken??

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 76 point
Dato : 04-12-12 14:30

Kode
RokokoPostens nyheder er fiktive. Enhver lighed med personer – levende, døde eller bare meget sløje – er sandsynligvis tilsigtet.

http://rokokoposten.dk/2012/12/04/rokokoposten-opkober-jyllands-posten/

Sørine er præst.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-12-12 14:31
Kommentar
Fra : lgs

Dato : 04-12-12 15:30

...og Sørine er en f.......markant og altid interessant debattør, om man er enig eller ej - undrer mig, at du tilsyneladende ikke kender hende - hun ses ofte på den sene Deadline.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-12-12 15:39

Ja jeg må færdes i ret snævre kredse her ovre vestpå,
men da jeg så hende, kender jeg hende godt nok af udseeende og debatter, ikke navn.
Måske fordi det mest er hovedstads aviser hun har haft indlæg i.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-12-12 15:43

Rokokoposten læser du

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-12-12 16:13

Ærligt, jeg kendte ikke RokokoPosten før de købte Jyllands Posten...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-12-12 16:30

Kode
Ærligt, jeg kendte ikke RokokoPosten før de købte Jyllands Posten...

De har ikke købt Jyllands Posten.

Læs nu, hvad der står

Jyllands-Posten og satiresitet RokokoPosten har indgået en samarbejdsaftale, der betyder, at Jyllands-Postens læsere fra tirsdag d. 4 december vil blive opdateret på RokokoPostens karakteristiske falske nyheder.

http://mediawatch.dk/artikel/nu-skal-der-vaere-falske-nyheder-paa-jp

RokokoPostens nyheder er fiktive. Enhver lighed med personer – levende, døde eller bare meget sløje – er sandsynligvis tilsigtet.

http://rokokoposten.dk/

Kommentar
Fra : lgs

Dato : 04-12-12 23:12

Lidt forbrugeroplysning m.h.t. Sørine Gotfredsen - http://www.dr.dk/DR2/deadline2230/seudsendelser.htm#/63672 04.12. 22:30 ca. 20 min. inde i udsendelsen - her kan du få en "smagsprøve" på Sørine.

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 05-12-12 10:07

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-12-12 10:13

Sørine Gotfredsen er bindegal, lige til den lukkede...