/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
win7 64bit driver til min kortlæser,?
Fra : cccf
Vist : 552 gange
50 point
Dato : 01-12-12 10:43

Jeg har en Medion pc med kortlæser og Firewire (IEE 1394)
Nu vil jeg indstallere win7 64 bit, men hvis jeg går ind på Medion ligger driveren der kun til 32bit.
Hvad gør jeg så.?
er jeg nød til at købe en ny kortlæser og Firewire stik.?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-12-12 19:18
Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 02-12-12 09:28

prøv driver finder eller andre i google

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 02-12-12 10:48

Man kan tit brug en driver fra en deres andre Kortlæser.
Men nu har du jo ikke skrevet hvilken Medion Maskine eller kortlæser du har

http://www1.medion.de/downloads/?op=search&lang=au&type=TEXT&Param=

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-12-12 11:18

Citat
ja - eller
http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/

Hvad hjælper det? Man kan ikke installere drivere i XP mode til host-maskinen.

Du kan prøve og installere 32-bit drivere, der er ikke den store forskel på 32-bit og 64-bit. For at en driver kan være 64-bit SKAL den, ud over at passe et til 64-bit system, være digitalt signeret. det behøver en 32-bit driver ikke og være, så det kan være 32-bit driveren er den samme på 64-bit driveren, bare ikke digitalt signeret.

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 02-12-12 13:10

Det er en MEDION MD 8800 Titanium.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-12-12 13:47

Hvis vi skal hjælpe med at finde drivere, så bliver du nød til og komme med MSN nummeret på computeren.

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 02-12-12 15:01

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 02-12-12 15:46

Det er en ældre sag og leveres kun med XP
Her er driveren til XP 32bit & 64bit
http://devid.info/download/2208/23
Men normalt er der ikke behov for en driver for Kort Læser, det meste af "driveren" er Billeder til de forskellige media typer, og så et lige Tray program til at hjælpe med at eject med.
Begge dele skulle ikke være nødvendige, for at kunne bruge kort Læseren alligevel.

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 02-12-12 16:04

Ok
Jeg regner med at få delene i morgen.
Så monterer jeg tirsdag..

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 02-12-12 17:04

delene ?, det er da en samlet maskine. Men du bygger den måske om ?

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 02-12-12 17:23

Jeg samler en ny og bruger harddisk .grafikkort. fra medion pc.

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 02-12-12 17:28

Det her har jeg købt:
ASRock Z77 pro3
Kingston Hyberx blu 2x8GB DDR3 1600MHZ.
Kabinet: Antec Three Hundred-ATX
Strømforsyning: Corsair Builder Series CX 600 v2 600W.
Intel Core I3 3,3 GHz processor. LGA1155

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 02-12-12 17:35

Det skulle jeg moske havde fortalt fra starten.
Men da jeg vil køre Win 7 64 bit med en masse ram er jeg nød til at samle en ny PC.
Men jeg ville gerne bruge den box med Firewire indgang og kortlæser som sidder på fronten af Medion PC, derfor mente jeg at jeg havde brug for en 64 bit driver til den

Accepteret svar
Fra : JegErHer

Modtaget 50 point
Dato : 09-12-12 10:49

Øh, du genbruger det langsomme Grafikkort og en "gammel" harddisk
Og med et nyt kabinet, ville jeg også investere i en USB3 kortlæser med USB3 stik.
Altså i dit tilfælde et total ny maskine.

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 11-12-12 08:30

Nu har jeg samlet den men kan ikke komme på nettet.
Der bliver skrevet at der ikke er noget kort.

Godkendelse af svar
Fra : cccf

Dato : 12-12-12 09:56

Tak for svaret JegErHer.

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 14-12-12 17:57

øh, håber du fik kortlæseren til at virke eller købte en ny hurtig USB3 indsats.
Netkort driveren til Windows 7 64 bit burde følge med det nye bundkort