/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
km/t (((dr. big)))
Fra : we
Vist : 581 gange
40 point
Dato : 04-06-03 18:09

hejsa

hvor hurtigt kører en dr. big hvis man fjerner skiverne og lukker blindrøret...

weeeeeeeeeeeeeee

Kommentar
Fra : jacob14

Dato : 04-06-03 18:41

omkrim 70-75

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 04-06-03 18:41

En af mine venner har lige gjort det, den kører 70-75 kmt... og har et _GODT_ optræk !

Kommentar
Fra : we

Dato : 04-06-03 20:04

jeg har købt en dr. big (brugt) (har ikke fået den endnu). da jeg prøvede den, var topfarten ca. 55. skiverne er fjernet og blindrøret er lukket. kan det være fordi at moteren er kold at den ikke køre hurtigere??????????

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 04-06-03 20:53

Ahhh, hvis du kun kørte 20 meter kan det være årsagen, ellers burde den kører mere !

Kommentar
Fra : we

Dato : 04-06-03 21:15

ok men da pilen i speedometeret pegede på 55km/t kom den ikk længere..

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 06-06-03 14:50

en PGO dr. big kører heller ikke 70-75 km/t hvis du fjerner begrænsningerne!!!!
den kører max. 65km/t, så kan det godt være at den viser 75km/t på speedometeret, mn så hurtigt kører den altså ikke!!!!!
jeg har prøvet adskellige afdroslede dr. big'er og har målt hastighederne på dem med GPS(60-65km/t)!!!!!!
jg har fundet ud af at hvis du vil kører hurtigt på en afdroslet scooter skal du købe en "Runner" den kører ca. 75-80km/t!!!!

med venlig hilsen aske

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 06-06-03 18:53

bambusneger -> den dr. big jeg snakker om render ca. 80kmt efter speedo, og er målt til ca. 70-75 kmt efter en bil...

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 07-06-03 15:39

tror jeg næppe på!!!!!
mn man skal i hvertifal være heldig så!!!!!

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 07-06-03 15:42

bambusneger -> Tja... Men det skal lige siges at han lige har totalt renoveret sin motor og skiftet alle lejer og pakninger osv... Det kan måske have lidt med det at gøre