/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Chat program søges
Fra : bjarnebr
Vist : 440 gange
100 point
Dato : 29-11-12 20:41

Jeg søger nogle godt chat programmer for voksne?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-11-12 20:55

Uploades til en hjemmeside:
http://www.tufat.com/script2.htm
Kører direkte fra din pc:
http://www.wfshome.com/index.html

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 29-11-12 21:00

Jeg udtrykte mig åbenbart ikke præsist nok, det jeg søger er forslag til nogle gode chatprogrammer på nettet, som folk har prøvet og kan anbefale, da jeg vil prøve at chatte med andre.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-11-12 21:20

Sånt kan det gå.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-11-12 21:23

Jeg har brugt Skype en del, i forbindelse med styring af PC.
Vi snakkede og jeg fortalte hvad jeg ville lave ved computeren.
Jeg bruger et head set så der ikke kommer ekko.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 29-11-12 21:29

Jeg bruger selv Skype, men kun til venner og bekendte, men jeg vil gern i gang med at chatte med tilfældige mennesker (er en ung gut på 61 år)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-11-12 21:38

Så er der jo Facebook eller nærmere Tvitter ..................jeg bruger ingen af dem selv.

Jeg har for en del år siden brugt Hotmail til at snakke med folk i Amerika, men den tjeneste blev lukket ned igen.

En mulighed er jo forskellige fora, hvor du hopper ind og ud som det passer dig, og hvor baggrundsemnet er lagt - som en slags kandu i live udgave.

Jeg kan ikke lige huske hvor de er, for det er længe siden jeg brugte det.

Du kan jo også lave en Skype konto og lade den være åben for alle - så falder der måske nogen ind...........og du kan vist også skrive interesser.

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 30-11-12 09:41

Kigger lige med her

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 30-11-12 10:13

Der er også denne, med eller uden video.
http://www.google.com/talk/ .....................som jeg ikke har prøvet.

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 11-12-12 17:12

Tak for svaret Eyvind.