/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows Live Messenger
Fra : ans
Vist : 758 gange
50 point
Dato : 29-11-12 11:12

Jeg bruger Windows Live Messenger/Hotmail.

Når jeg har læst en email, så bliver jeg logget af Messenger.

Jeg kan kun logge på ved genstart af min PC.

Jeg har læst at messenger snart bliver skrottet, da Microsoft vil tvinge brugerne af msn til skype.

Hvad sker der?

Er det noget, jeg selv kan rette, indtil msn bliver skrottet, så SKÆR DET UD I PAP.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 29-11-12 11:22

Det er nok et flueben.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-12 11:31

Kode
Det er nok et flueben.

En oplysning, som jeg ikke kan bruge til noget som helst

Hvilket flueben tænkte du på ?????

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-11-12 11:55

Ser du nogle fejl når du tjekker din status:
https://status.live.com/
du burde måske oplyse hvor og hvordan du læser de mails som kobler dig af

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-12 16:24

Jeg har Windows Live Messenger liggende på mit "skrivebord". Der kan jeg se mine kontaktpersoner. Jeg får en popup, når der kommer en ny e-mail. Desuden kan jeg se, hvor mange ulæste e-mails jeg har. Når jeg klikker på " åbn e-mail-indbakken så kommer jeg ind på min hotmail-konto.

Det er så efter, jeg har været der, jeg bliver nødt til at genstarte min pc, for igen at kunne se det samme lille vindue (windows Live Messenger)

Jeg kan godt se "vinduet" men ikke kontaktpersonerne samt andre oplysninger der følger med.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 29-11-12 16:38
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-11-12 01:20

Du skal ind i Indstillinger og fjerne markering ved Log mig af når jeg logger på andre steder, det er i Messenger under Log på linjen at du skal ændre,

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-12-12 16:20

Når jeg står online på msn, så bliver jeg ikke logget af, når jeg har læst en email. Det er kun, når jeg er offline (det skete ikke tidligere)

Jeg har ikke ændret på noget som helst.

Men indtil videre lever jeg med det.

Annuller spørgsmålet
Fra : ans

Dato : 05-02-13 19:23

.