/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Vi ta´r et til spørgsmål
Fra : jensviggo
Vist : 494 gange
23 point
Dato : 26-11-12 12:37

Jeg så superligafodbold på min laptop i går, og så sad jeg og tænkede på om man kan optage en fodboldkamp der sendes direkte på sin harddisk, og så senere se den, jeg ved ikke om det er hedde streame et program? Men jeg er meget interesseret

mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-11-12 12:51

Jeg bruger WM Capture til at hente diverse stream´s (Netflix) der normalt ikke kan hentes med dette program.
Men at optage stream med et capture program kræver en del kræfter på maskinen.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 26-11-12 17:52

Jeg kan med Foxreal optage de fleste streams. Men DRs direkte live programmer kan den ikke klare.

Kan "migselv " med WM capture ?

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 23 point
Dato : 26-11-12 18:47

WM Capture er et program der optager hvad du ser på skærmen, så ja, jeg kan optage hvad der passer, mig - selv, samt formatet er allerede klar til brug efter optagelsen, og skal ikke omkodes til? avi eller andet og kvaliteten er som streamen vises, men helst lidt kræfter på maskinen, ellers begynder det hele sikkert at hakke eller filmen står og opdaterer sig selv.
Hvis der søges på denne side, så kommer der mange gode link´s på programmet.
http://avaxhome.ws/

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 01-12-12 07:09

Tak for svaret mig-selv.