/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Printerproblem
Fra : moltov
Vist : 460 gange
100 point
Dato : 04-06-03 14:42

Jeg har et rigtigt stort problem. Jeg har nogle printere som pludselig bare
ikke vil skrive ud. Hvis man så genstarter sin pc'er, ja så kommer det ud.
Men man kan altså ikke udskrive flere dokumenter for så stopper den igen.
(Ingen forbindelse til LPT porten) Hvorfor gør den det? Jeg har udskriftet
printerkablet. Men det hjalp heller ikke.

Det skal lige siges, at det er Win 98/95 (Altså begge systemer)

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 04-06-03 14:55

Start med at kontrollere om du har installeret de korrekte og opdateret drivere.
Prøv evt. at skriv navnet på printeren her.

Med venlig hilsen
JudAs.J.LAiR.P

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 04-06-03 15:00

Lexmark M410

Accepteret svar
Fra : BuZtR

Modtaget 110 point
Dato : 04-06-03 15:02

Windows95/98 har en del problemer med de nyere printere/andet hardware, download de nyeste drivere, check forbindelser til ALLE stik på printerne, hvis dette er en netværks printer check da også netværks opsætningen... hvis alt fungerer perfekt, prøv da evt at checke printerens funktionalitet på andre operativ systemer, som fks. Windows 2000, XP osv... hvis den heller ikke vil virke ordentligt der, send da printeren til reperation... hvis printeren er under et år gammel kan du med næsten 100% sikkerhed få repereret den gratis..

You'rs Sincerely
Buster Mejborn
Mejborn.Dk - Admin

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-06-03 15:11

Tjek også, at printeren ikke har sat sig selv til at holde pause.
Klik på printer-ikonet i kontrolpanelet, vælg ""printer" og
fjern fluebenet i "pause printing".

Godkendelse af svar
Fra : moltov

Dato : 16-06-03 16:39

Tak for svaret BuZtR.