/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Produktionsfejl - Closan Toilet Skyl
Fra : McBobo
Vist : 831 gange
100 point
Dato : 22-11-12 21:23

Hej Kandu... Produktionsfejl i Closan Skyl fra "Den stædig jyde"....

Jeg vil bare høre om der er folk her på kandu, som også føler sig snydt af produktet Closan Skyl -
Det skulle ellers være nr 1 på markedet..... (som de selv skriver på pakken)
http://supervare.dk/Default.aspx?ID=8&ProductID=8711700503228

Producent: Unilever Danmark http://www.unilever.dk/

I mandages købte jeg en Closan Skyl i Rema 1000 og glædet mig til duften af skoven træer efter endt toilet besøg. Men det skulle vise sig at være en kortvarige fornøjelse, fordi da jeg kom tilbage på toilettet var beholder tom. HVAD????? Hvad sker der!!!! - Alt rengøringsvæsken lå nede i toiletkummen efter kun et besøg på tønden. Jeg tænkte at der måtte være sket en fejl og tog tilbage i Rema 1000 og forklaret problemet. Jeg fik udleveret en ny Closan Skyl uden betaling...... Og ja.... I gættet rigtigt? Samme fejl skete igen, da jeg kom hjem. - Og som en opmærksom forbruger tjekket jeg lige en ekstra gang hvordan beholder til Closan Skyl opførte sig..... Jeg kunne se at rengøringsvæsken lige så langsomt dryppet ud af beholderen. Det skal siges at der sidder en udløsningsmekanismen som i teorien skulle åben og lukke men desværre var defekt... Udløsningsmekanismen virket ikke efter hensigten.

Så i dag har jeg for tredje gang været forbi Rema 1000 for at få ombytte Closan Skyl... - Men denne gang for at få refunderet pengene tilbage....

Jeg ved godt at vi taler om kun 20 kroner for køb af denne Closan Skyl, men 20.kr x mange husstand bliver til xxxxxxxxxxxxxxxxxx kr. - Så som en stædig jyde kontakte jeg Unilever Danmark, som står bag produktet for at oplyse fejlen i deres produkt.

"De beklager meget for min uheldige oplevelse, og kunne fortælle mig at der var tale om en produktionsfejl. Butikkerne burde dog ikke have flere på hylderne nu.
Hvis du vil have ulejlighed med at maile din postadresse, sender vi nogle alternative produkter som kompensation".

Jeg er ikke interesseret i kompensation af alternative produkter. Jeg er interesseret i at få en Closan Skyl der virker 100% uden fejl. Hvorfor tilbagekalder de ikke hele partiet, nu hvor de har konstateret en produktionsfejl i produktet.... Men de skriver godt nok i deres henvendelse at butikkerne burde ikke have flere på hylderne... Det er så ikke hele sandheden, fordi deres defekte produkt findes stadigvæk i Rema 1000.

Jeg har her til aften fået en mail hvorpå de skriver at......

"De kvalitetsansvarlige er ved at undersøge sagen, og der bliver sendt nogle produkter fra fabrikken direkte til os, der skulle være fra den nye produktion.
Vi kan desværre ikke sige hvad problemet er, udover at vi fik af vide, der var en fejlproduktion.

Vi vil meget gerne sende andre wc-blokke til dig eller wc-rens som kompensation, eller vi kan tilbyde at sende nogle, når der kommer en levering fra fabrikken til vores hovedkontor.
Dette kan dog tage lidt tid".

Så konklusionen pt. er at jeg ventet på at den nye produktion af Closan Skyl bliver færdig, så jeg kan få afprøvet om deres produkt overhovet virker.... Jeg er ikke interesseret i wc-blokke eller wc-rens som kompensation. Jeg er bare en stædig principfast jyde, som er pisse sur over hvorfor de stadigvæk sælger deres produkt, nu hvor de med deres egne ord siger at der er sket en produktionsfejl.

Ps...
Unilever Danmark, skal da lige havde ros for deres kundeservice og hurtige respons i forhold problemstillingen m.m.. Det kunne andre firmaer lære lidt af, men det er en helt anden snak..

McBobo

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 22-11-12 22:51

Det skralderværk blev prøvet én gang (med det samme resultat og så smed vi lortet ud) og prøver det aldrig mere uanset fejl produktion eller hvad...

Kommentar
Fra : transor

Dato : 23-11-12 13:34

Man skal bare skylle med rent vand. Alt andet er en forringelse. Det er da miljømæssigt gris at komme syntetisk dyft i toilettet.

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 23-11-12 15:39

her i huset bliver det blåsnask i, i laaaang tid - men det der med at det forbygger kalk som jeg købte dem for - da vi er flinke med toiletbørste mem ikke med toiletrens - er fis i en hornlygte (underligt udtryk iøvrigt)

Så jeg køber heller ikke flere

Men synes du er i din gode ret til at blive sur - det er snyderi og ja det er "bare" 20.- men jeg bliver sur hvis nogen snyder mig for 1,- Det er følsen af at blive snydt.

Vi lavet en ups i det firma jeg arbejder i og kom til at fakturer flere kunder (læs næsten alle vores kunder) på engang for et småbeløb de fleste var under 10.00 men der var også for de store kunder 100,00 men det gav da et par milioner i kassen - heldigvis kan vi sætte penge direkte tilbage på kundes konto. Det sjove var at mange af dem som bogfører synes det var mere besværligt og gav dem for meget arbejde for de små beløb da så skulle bogfører beløbet 2 gange, da vi hævet det på kontoen og da vi sætte dem ind igen - men tænkt hvis vi havde beholdt alle penge - så var ballden da først stor Så de var mere sure over at vi sætte beløbet tilbage end at vi havde "snydt" dem - grundet en fejl 40 i fakturinges systemmet

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 30-01-13 19:42

I dag har jeg så fået tilsendt en kompensation pakke bestående af...

1. stk Colasan toilet-rens,
2. stk Colasan Power Fresh
2. stk Closan Skyl

Men utrolig nok virker Closan Skyl stadigvæk ikke... Rengøringsvæsken drypper langsomt ud af beholderen... http://www.unilever.dk må tilbage på tegnebrætter og få lavet udløsningsmekanismen, så den åbner og lukker efter hensigten... Så hvis der skal gives stjerner for produkter springer jeg skalaen med -10....

McBobo

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 30-01-13 23:21

Citat
Men utrolig nok virker Closan Skyl stadigvæk ikke...

NOGET NYT UNDER SOLEN?