/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
redekasse med kamera til computer
Fra : Superspinat
Vist : 704 gange
45 point
Dato : 21-11-12 07:05

Hej. jeg vil gerne give min mor et fuglehus med kamera i julegave. men min får vil kun have at det kan sættes til computeren. jeg har ikke forstand på diverse stik osv. Hvor kan jeg købe et der kan sættes til computeren ?

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 21-11-12 07:19

gå ind på facebook og spørg redekassen. Det er seriøst ment.
vh
pbp

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 21-11-12 08:33

Her kan du finde det du søger...

http://www.pricerunner.dk/sp/redekasse-med-kamera.html

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-11-12 15:27
Kommentar
Fra : marken84

Dato : 21-11-12 15:37

Her kan du stadig finde det du søger...

http://www.pricerunner.dk/sp/redekasse-med-kamera.html

Også som trådløst.

Accepteret svar
Fra : viskinge

Modtaget 22 point
Dato : 21-11-12 17:05

Bemærk lige:

De (det) nævnte redekasser er beregnet til at sætte på et TV (videosignal).
Du er nødt til at finde ud af om, computeren har videoindgang, ellers kan du ikke bruge det !!!.

Iøvrigt er det noget fis at det er "trådløst". Det er en sandhed med mange modifikationer.
Det er korrekt, at videosignalet kan overføres trådløst, men hvad hjælper det, når det stadigt skal tilsuttes strøm via kabel ???. Strømkablet kan undværes, hvis man sætter et 9 volts batteri i fuklekassen, men det skal skiftes ca hver time. (bøvlet og meget dyrt)

Så er det meget bedre at få et kabel hvor der både er strøm og videosignal i.

MVH

Kommentar
Fra : kammanoerup

Dato : 22-11-12 18:27

Sådan et fint et fik jeg for 2 år siden i julegave-med kavel,kamera og det hele )
Der er bare ingen der har haft tid til at sætte det op endnu. Måske er jeg heldig til næste år

Så tænk lige på om , der er nogen der kan sætte det op!

Godkendelse af svar
Fra : Superspinat

Dato : 10-12-12 15:32

Tak for svaret viskinge.