/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Udvidet batteri til HTC Sensation
Fra : Nikolaus
Vist : 639 gange
50 point
Dato : 20-11-12 09:30

Jeg overvejer at købe et udvidet batteri, et såkaldt anker, til min mobil.

I den forbindelse har jeg kigget lidt på det her http://www.amazon.com/Anker-1900mAh-Battery-Sensation-MyTouch/dp/tech-data/B0053EZJMC/ref=de_a_smtd

Men spørgsmålene er:

- Er der nogen risiko for skader på mobilen ved at bruge et anker?
- Er det fysisk større så mit bagcover ikke kan lukkes?
- Er det pengene værd, (holder det virkelig længere), eller er det bare varm luft?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 35 point
Dato : 20-11-12 10:14

NEJ
TJA - kommer jo an på hvad det originale har af kapacitet - dertil kommer så holdbarheden (kvaliteten)

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 20-11-12 11:17

Tak for respons refi
Når du lyder så sikker i din sag, har du så selv erfaring med at bruge den slags batterier, måske endda lige præcis det her?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-11-12 11:25
Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-12 12:02

Det er jo logik at batterier med større kapacitet giver længere levetid på den enkelte opladning.

Til gengæld er batteriets levetid så måske dårligere - så om det hele går op i en større enhed kommer jo an på en prøve.

Og nej, jeg har ingen erfaring med lige netop DET batteri

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 20-11-12 15:05

Tak skal i ha begge. Jeg forsøger med et udvidet batteri og ser hvad der sker.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 20-11-12 19:25

Lad os vide hvad det bringer.!!

Godkendelse af svar
Fra : Nikolaus

Dato : 21-11-12 08:46

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 21-11-12 08:48

Jeg har besluttet mig for ikke at købe et udvidet batteri i denne omgang. Efter at have støvet markedet rundt og læst reviews, ser det ud til at holdbarheden er så som så og det er langt fra altid, at batterierne yder det de loves. Så jeg holder mig til et ganske almindeligt 1520 mAH batteri.