/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Opvaskemaskine Siemens
Fra : ppk
Vist : 504 gange
500 point
Dato : 19-11-12 21:01

Hej

Vi har en Siemens SN45M204SK opvaskemaskine, som vi er lidt i tvil om hvor gammel er ?

Men det vigtigste spørgsmål er nu, at den er fuldstændig mørklagt i betjeningspanelet på forsiden af lågen.

Kender nogen af jer KANDUèr til om det evt. kan betale sig at reparere den ??

På forhånd tak...

PPK

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-11-12 21:15

Er der spænding i stikket.

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 19-11-12 22:52

Teil

Ja, der er strøm på stikket i væggen og der er strøm ved tænd og sluk knappen. Det har en elektrikker ven konstanteret, men han har ikke så meget viden omkring opvaskemaskiner.

Så vi står lidt på bar bund, det så iøvrigt ud til at der var strøm på begge sider af tænd/sluk knappen som jeg så det.

PPK

Kommentar
Fra : Bassebo

Dato : 20-11-12 06:29

Du kan tage de nummer der er præget i kanten af lågen der er et e-nummer og et fd-nummer og model-nummer og så prøve at ringe til bosch/simenes og høre hvornår den er lavet.

Mvh Bassebo

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 500 point
Dato : 20-11-12 07:48

Citat
Teknisk rådgivning
Hvis du har spørgsmål af teknisk karakter, du ikke kan finde svar på her eller i din brugsanvisning, kan du kontakte vor tekniske hotline for forbrugere, enten pr. e-mail eller på telefon 44 89 89 85. Telefonisk åbningstid er man-fre kl 9-11 og kl 13-15.

http://www.siemens-home.dk/Default.aspx?SiteMapId=379582

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 08-12-12 17:22

Tak for svaret pifo.