/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows 8, billeder?
Fra : kta38
Vist : 677 gange
100 point
Dato : 18-11-12 10:44

Hej. Jeg bruger Win 8.
Mine billeder i biblioteket vises dobbelt (samme billede) ved siden af hinanden
når jeg kører diasshow på fuld skærm.
Hvordan kan jeg ændre så det kun er et billed der vises adgang?
På forhånd tak
Anders

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-11-12 11:27

Kan det være dit skærmkort der er sat til dobbelt skærm?.
Ellers kunne det tænkes at dine billeder var for små i forhold til opløsningen på din skærm
og derfor bruges der 2 billeder for at udfylde skærm billedet

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-11-12 12:24

øhh en vild tanke.
Kan der være noget med en indstilling til 3D. Hvis din skærm ikke kan vise 3D så kan det vises som dobbelt billede. Jeg henter film på nettet og er ind imellem kommet til at hente en i 3D og det kan mit fjernsyn altså ikke vise, så kører der faktisk 2 identiske film ved siden af hinanden.

Bare et tanke

Kommentar
Fra : xou

Dato : 18-11-12 12:59

hej kta38 !
måske er mappen sat til at vise dine billeder fra flere mapper. prøv at højre klikke på billeder (åbn denne computer genvej Windows tast+e)i højre klik menuen vælges egenskaber vælg gendan standardindstilliger - tryk anvend
håber det lykkes

Kommentar
Fra : kta38

Dato : 18-11-12 14:07

Hej xou
Jeg har prøvet at følge din anvisning, men det har ikke hjulpet

Kommentar
Fra : xou

Dato : 18-11-12 14:16

hej kta38 !
åbn et billedet
programmet billeder viser billedet
gå op i højre kent med musen og i paletten vælges enheder (mellem start og indstillinger)
sæt din pc skærm til at vises kun på denne pc skærm
eller
viser den billederne dobbelt i mappen billeder
hilsen xou

Kommentar
Fra : kta38

Dato : 18-11-12 16:29

Hej xou
Jeg har prøvet at følge din anvisning, men det har ikke hjulpet.
Der var fra begyndelsen valgt "kun pc-skærm" jeg har valgt den igen og prøvet at genstarte pc,er,
men det har ikke hjulpet noget.
Jeg har uploadet et link så du kan se hvad jeg se.. det er 2 halve billeder ved siden
af hinanden.
http://tinypic.com/r/t041ub/6
http://i46.tinypic.com/t041ub.jpg

Mvh Anders

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 100 point
Dato : 18-11-12 17:25

hej igen !
ja den er godt nok svær den her, men jeg har lige afinstalleret billeder og efterfølgende installere det igen.
prøv det - sådan gør du:
1 sæt et flueben på billeder dvs højreklik på det - vælg fjern nede på skærmen
2. åbn store - når du har åbnet store kan du åbne paletten ude til højre ved at føre musen op til højre skærm,vælg søg søg på billeder og installere det igen.
håber DET hjælper
hilsen xou

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-11-12 18:57

For mig at se så kan det ligne et eksempel på Find 5 fejl eller lignende så vidt jeg kan se så er det ikke samme billede i begge sider, men to næsten identiske billeder prøv at klikke på et af billederne og få vist billeder i stor størrelse eller brug rullen på musen når du ser de to billeder og rul sideværts gennem billed mappen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-11-12 18:58

Du kunne jo også vælge Windows Billedfremviser eller et andet program som standard til at åbne dine billeder hvis der virkelig er tale om dobbelt visning i app'en Billeder

Kommentar
Fra : kta38

Dato : 19-11-12 09:10

Hej xou
Jeg har prøvet at slette billeder det hjalp ikke og jeg har nu fjernet app´en, men kan nu ikke finden den igen på store... Har du et navn på app´en ?
Til ovn: jo, jeg kan godt bruge en anden fremviser og det fungere også fint... men det gode ved denne app var selve collagen, som jeg synes det var god til at bruge som billede fremviser.

Mvh Anders

Godkendelse af svar
Fra : kta38

Dato : 26-11-12 12:04

Tak for svaret xou.
Det virker stadig ikke rigtigt, men du har kommet med mange gode tip så derfor point.
Har du en hjemmeside, hvor du lave gode råd og ligende?
Tak for hjælpen..
Mvh Anders

Kommentar
Fra : xou

Dato : 26-11-12 15:31

hej kta38 !
nej jeg har ingen hjemmeside måske skulle jeg lave en. Men det er sjovt at prøve at løse opgaver her inde.
hilsen Xou

Kommentar
Fra : xou

Dato : 26-11-12 15:36

se mine tip her:
http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=44330
det er de sidste 7 tip den seneste giver de et godt program væk sidste dag idag eller morgen skynd dig... >> http://winxdvd.com/giveaway/ <<

Kommentar
Fra : kta38

Dato : 27-11-12 02:05

Hej xou.
Tak for tippet.
Jeg har lige hentet en version af winxdvd, der var ikke så lang tid tilbage af gratis udgaven.
Mvh Anders