/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Kop og kande.
Fra : piaskov
Vist : 1718 gange
200 point
Dato : 16-11-12 19:32

Hej alle.
ser lige en reklame fra Kop og Kande.
De har en termogryde på tilbud nu.
Tænker et eller andet sted at den må være god til at lave mælke´mad i
Har en i familien der netop ønsker sig en god gryde til det formål.
Kender nogen af jer den og er den pengene værd ?

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 17-11-12 23:18

Da ingen har svaret dig endnu, besluttede jeg mig for at prøve at give dig et fornuftigt svar. Så jeg undersøgte Kop og Kandes julekatalog med i alt 114 gryder. Der er virkelig mange gode gryder imellem, og indimellem en hel del meget fine tilbud til rigtig gode priser, som du roligt kan købe, enten til eget brug eller til at glæde andre med. Men jeg kunne ikke lige se, hvilken "termogryde", du mener? Er det en trykkoger? Men mere generelt vil jeg sige, at det er et flot julekatalog fra Kop og Kande -- og gryder fra Eva Trio og fra Rådvad går man aldrig galt i byen med. Det kan være lidt mere tvivlsomt, måske, med gryder, der er opreklameret på grundlag af navnet på en bestemt mesterkok, for hvor kommer gryderne fra, hvem har fremstillet dem etc? Man ville jo aldrig vælge en Pierr Brosnan-bil, hvis man ikke måtte vide, om den kommer fra Skoda- elle rVolvofabrikkerne eller et helt tredie sted. Hvorfor alt dette slgsgas i stedet for reel besked om varerne! Men hvis du fortæller hvilken gryde, vil jeg straks konsultere min viv, som er yderst erfaren inden for alt, hvad der har med madlavning og gryder at gøre (samt mange andre områder også). .

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-11-12 13:37

Hejsa.
Det er de gryder der er i julekataloget.
På side 44.
Det er en helt ny serie der er lavet...ser lovende ud.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 200 point
Dato : 18-11-12 17:54

piaskov

Jeg kender ikke til de gryder. Har kun læst om hvad "de selv" skriver

http://www.skiftselv.dk/blog/544/Thermo-gryder-fra-Cucino-holder-maden-varm

Læg lige mærke til, at der under hver gryde er en specialdesignet bordskåner, som kun passer til de gryder. Bordskånerne kan købes separat.

http://www.davidsenshop.dk/pl/K%C3%B8kkenudstyr_Gryder_Pander_Cucino_2551.aspx

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 30-11-12 20:37

Tak for svaret ans.
Ja ans...har set de bordskånere...og også købt en.

Nu er jeg så spændt på om den gryde lever op til forventningerne....for den er købt.