/ Forside/ Karriere / Offentlige / Told og Skat / Spørgsmål
10  MissXX 893
PDF filer og skat
Fra : kj
Vist : 394 gange
100 point
Dato : 16-11-12 15:26

En ven har et problem med at åbne skats PDF filer. Han har Win7 og acrobat reader 11

Kommentar
Fra : transor

Dato : 16-11-12 15:36

Det er ikke nok. Man skal både have computer og skærm

spøj til side. Han kan starte med at opgradere sin reader.

filen fra skat kan også være defekt.

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 16-11-12 15:38

Du kan højreklikke på den grå baggrund når overførslen ser ud til at være gået i stå og vælge Gem link som... og så gemme et sted hvor du kan finde pdf filen igen og åbne den med Acrobat Reader.
mvh
Janus

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 16-11-12 17:35

Jeg kom sku til at grine da jeg læste hvad transor skrev med en computer.

Man kan ikke sige hvad der kan være i vejen. Acrobat raeder 8 kan også åbne filer fra skat.
Hvad sker der når han dobbeltklikker på den?

Som transor skriver kan filen være beskadiget på vejen fra skat til vedkommendes computer.

De kan måske ved en fejl være komme til at sikre den med et password.

vic200

Kommentar
Fra : kj

Dato : 18-11-12 10:28

Han har opgraderet Acobat

Annuller spørgsmålet
Fra : kj

Dato : 25-01-13 09:17

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Da jeg ikke var hurtig nok, fik han postmanden til at hjælpe sig.