/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
3510i jad jar og andet upload
Fra : srhansen
Vist : 288 gange
100 point
Dato : 04-06-03 10:15

Hej igen

Jeg påtænker at købe et datakabel til min nye 3510i.

Hvordan uploader jeg ting og sager til telefonen med dette kabel. F.eks: Telefonbog, programmer, jad og jar filer, baggrunde og polyringetoner mm.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : LePsycho

Dato : 04-06-03 10:23

Hej Srhansen.

Når du køber dit datakabel plejer der at følge en software med, det gjorde der i hvertfald til min infrarøde box. Hvorfor køber du dig ikke en infrarød i stedet? Den kan du bruge til mange andre ting og den koster kun 300, desunden følger der en software med til den.

PS. Da du købte telefonen var der så ikke en cd med? Det var der til da jeg købte min Nokia 3650.

Mvh René Madsen

Accepteret svar
Fra : tla

Modtaget 100 point
Dato : 04-06-03 12:31

Hvis ikke du ønsker at investere i kabel/infrarød mv, så er min anbefaling, at du bruger denne side:
www.eaid.dk

Det er utrolig nemt og hurtigt, og det eneste du betaler er for den mængde data, du henter via wap.
Du kan oploade alt via denne side!

Jad og jar filer hører sammen. Bruger du ovenstående side, så vil du efter upload af den første fil få en melding at der mangler en fil. Når den er uploadet er du klar til at hente spillet/programmet ned via wap.

Håber det virker for dig...

PS! Her er lige et link til lidt sjov til 3510i...
http://people.zeelandnet.nl/famvaneijk/
Her er alt i polyfoniske toner, spil og baggrunde!

Godkendelse af svar
Fra : srhansen

Dato : 11-06-03 21:44

Tak for svaret tla
Også tak til dig LePsycho, der fulgte dog ikke software med til mit kabel og min telefon