/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Jeg har fået virus ind, via Samsung...on
Fra : axelbjarne
Vist : 545 gange
100 point
Dato : 14-11-12 12:39

Jeg har fået virus ind, via Samsung online, forslag til gratis virus scanner...

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : Charlottefrich

Dato : 14-11-12 12:52

Avast

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 14-11-12 12:53

Du holder den op mod vinden - så forsvinder det

Prøv nu lige at forklare HVAD det drejer sig om og på HVAD....

Jeg tvivler på du får virus leveret fra Samsung....

PS...

Hvad skulle en scanner hjælpe - den fjerner ikke noget

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 14-11-12 17:04

Du skriver at du har fået en virus, så bør du søge læge. det er noget helt andet hvis det er din PC, mobil/smart telefon eller tablet. Det ville være nemmere at gennem skue hvis du var lidt mere rundhåndet med oplysningerne.

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 15-11-12 07:24

Tak for svaret refi. Nej, det har jeg heller ikke...

mvh.

axelbjarne