/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
unlock 3510i
Fra : dertil
Vist : 576 gange
370 point
Dato : 04-06-03 07:02

Jeg har en nokia 3510i
der er låst til debitel
jeg har det rigtige kable men kan ikke finde noget software der kan låse den op kan i hjælpe...

og hjælp mener jeg ikke nogen forslag om at jeg skal betale for det....

på forhånd tak DERTIL

Kommentar
Fra : tla

Dato : 04-06-03 08:13

Lige præcis Debitel er der ikke så meget at gøre ved andet end at vente til de 6 måneder er gået..
Så vidt jeg ved kan manikke selv klare den kode...

Men prøv lige www.gratisunlock.dk inden du giver helt op...

Kommentar
Fra : johs

Dato : 04-06-03 08:53

@tla Gratisunlock kan ikke debitel

@dertil du bliver nød til at betale, medmindre der er en som vil gøre det gratil for dig.

softwaren hos mobilkabler koster 995,-

Mwh. www.dkunlock.com

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-06-03 08:59

Hej dertil
Prøv med http://www.gratisunlock.dk før noget andet, jeg havde ingen problemer, men det var også en fra TDC.
Du kan også vælge at betale 100,- på Mobilunlock for at få din telefon åbnet, se http://www.mobilunlock.dk/catalog/product_info.php?cPath=21_23&products_id=125

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-06-03 09:01
Kommentar
Fra : annougen2000

Dato : 04-06-03 12:23

Der er mange unlocker som kan hjælpe dig med at unlocke din mobil selv med et Debitel, de kan 100% klare det hos.

chronograph.dk
Istedgade 43
info@chronograph.dk

Kommentar
Fra : johs

Dato : 04-06-03 12:40

@annougen

han VIL ikke betale....

Jeg har en nokia 3510i
der er låst til debitel
jeg har det rigtige kable men kan ikke finde noget software der kan låse den op kan i hjælpe...

og hjælp mener jeg ikke nogen forslag om at jeg skal BETALE for det....

mvh. www.dkunlock.com

på forhånd tak DERTIL

Kommentar
Fra : tla

Dato : 04-06-03 12:44

Som sagt, Debitel er der ikke meget at gøre ved andet end at vente de 6 måneder...

Jeg har i hvert fald endnu ikke hørt om nogen, som har været heldige at få den låst op!

Sorry!

Kommentar
Fra : NKSDK

Dato : 04-06-03 15:31

Hej alle

Til 'tla' kan jeg kun sige, at jeg efterhånden har låst adskillige 3510i'ere op, som var låst til Debitel - kein problem (...bare man har det rigtige grej - dvs. dongle og Tweak II alfa-version til en pris af 800 kr)

Mvh

NKSDK

Nokia Unlocking i Viborg

Kommentar
Fra : johs

Dato : 05-06-03 13:49

hjælp mener jeg ikke nogen forslag om at jeg skal betale for det....

på forhånd tak DERTIL

Kommentar
Fra : soll

Dato : 11-06-03 10:33

der er ikke noget gratis software der kan låse dct4 tlfer op så hvis du ikke vil af med de ca 100kr det koster at få den låst op har du bare debitel i 6 mdr.

hvis du skulle fortryde kan du finde en unlocker her tåt på hvor du bor så skal du ikke sende din fon frem og tilbage og måske miste den i posten.

http://www.dkunlock.dk/sog.asp

http://unlock-nokia.subnet.dk/index.html

Kommentar
Fra : johs

Dato : 15-06-03 12:01

Der KAN ikke få noget gratis software til Debitel... Endnu !!

Accepteret svar
Fra : 4u2

Modtaget 370 point
Dato : 15-06-03 12:01

Hej Dertil!

Kik på min side www.4u2n.dk find min mailadd. og skriv jeg kender en der kan unloock 3510I

mvh 4u2

Kommentar
Fra : joker

Dato : 15-06-03 12:02

Hej Dertil

Skriv IMEI koden, så skal jeg nok lave koden. Dette er dog ikke noget, som jeg normalt vil gøre!!

Kommentar
Fra : joker

Dato : 15-06-03 12:03

Hej Dertil

Skriv IMEI koden, så skal jeg nok lave koden. Dette er dog ikke noget, som jeg normalt vil gøre!!

www.BefriMinMobil.dk

Kommentar
Fra : dertil

Dato : 15-06-03 12:04

hej 4u2!

jeg takker for svaret, skriver en af de nærmste dage...

mvh dertil

Godkendelse af svar
Fra : dertil

Dato : 15-06-03 12:09

Tak for svaret 4u2.

Kommentar
Fra : dertil

Dato : 15-06-03 12:50

Telefonen blev låst op af www.BefriMinMobil.dk

takker