/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Logos billedbeskeder i ota format
Fra : HanSSoN
Vist : 438 gange
100 point
Dato : 04-06-03 02:17

Er der nogle der ved hvor man kan downloade disse ota filer, der bruges til nokia 3650 og 7650.
Ota formaten er logoer og billedbeskeder til mobilen.
Jeg har prQvet logomanager. Men den synes ikke om den format, den er der ikke, hmm.
Hvis ser er nogle der ved hvordan jeg kan skaffe disse filer sA skriv....

tak pA forhAnd.

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 100 point
Dato : 04-06-03 10:28

Hej HanSSon

Har du prøvet at kigge her hos nokia:

http://www.nokia.com/support/tutorials/7210/danish/gettingstarted/1_1_2_8.html

eller

http://www.nokia.dk/phones/technologies/gprsstartusing.php

Så vidt jeg kan læse mig til er ota (over the air) tjenester fra din udbyder der bliver sendt til dig via sms. Dette vil typisk være indstillinger af telefonen. Så snart du acepterer den sms udbyderen sender dig træder indstillingerne i kraft. Prøv at tage en snak med din udbyder for at finde ud af hvilke service de tilbyder dig

mvh srhansen

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 05-06-03 13:30

Det lyder meget rigtigt det der med "over the air" tak for hjælpen!!!
jeg har nemlig downloadet nogle logos i ota format over nettet. og de virker fint, når jeg overføre dem. Men de andre filer otb nol...osv. de komme ikke i de rigtige mapper i min mobil (3650) så kan jeg ikke sende dem til andre. anden som mms. det er for dyrt.

Godkendelse af svar
Fra : HanSSoN

Dato : 07-08-03 23:49

Tak for svaret srhansen.