/ Forside/ Teknologi / Administrative / Concorde / Spørgsmål
10  terkildsen 110
XAL udskriver poster 2 gange
Fra : Josph
Vist : 895 gange
200 point
Dato : 07-11-12 18:47

Hej

Har fået det problem med udskrift af varelager at den skrive hele lageret en gang og lige i forlængelses af dette skriver den det en gang mere, kan ikke finde årsagen til dette

Opsætningen http://billedeupload.dk/images/v9OtC.jpg

Er ikke helt med på hvad sidste linje gør Ctrl 10 gør om det kan være der problem er ?

Accepteret svar
Fra : mariafrederiksen

Modtaget 100 point
Dato : 07-11-12 20:50

Aktionslisten? Rapporten må på en eller anden måde kaldes to gange - du er helt sikker på at du ikke har fået ændret i antallet af kopier?

Ellers ring til din forhandler - det tager max 10 minutter at finde fejlen, når man har adgang til din XAL.

Mvh Maria

Kommentar
Fra : Josph

Dato : 10-11-12 07:51

Har lagt en udskrift op med en optællingsliste på 2 varenummer

http://billedeupload.dk/images/hu2SM.png

Med de 2 varenummer løber den lager kartoteket igennem
Z_STÅLST_PRC
Z_STÅLST_PRC_UL ½
men starter en gang mere, men kan bare ikke gennemskue det ud fra
rapportgeneratoren

Kommentar
Fra : mariafrederiksen

Dato : 10-11-12 21:39

Lokation / Placering ?

Godkendelse af svar
Fra : Josph

Dato : 24-11-12 08:08

Tak for svaret mariafrederiksen.