/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Google Chrome
Fra : amc
Vist : 558 gange
100 point
Dato : 06-11-12 11:09

Hej
Er der nogen der ved om man kan få Google Chrome til at starte i skrivbordtilstand være gang.
Er træt af den fylder hele skærmen.

Kommentar
Fra : amc

Dato : 06-11-12 11:12

Glemte lige at skrive det er i windows 8.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-11-12 11:25

Hvis du starter Google Crome fra en genvej eller en app fra forsiden, så højre klik på app'en og klik på Egenskaber, der kan du ud for linjen Kør, vælge hvilken tilstand browseren skal åbne i, min Firefox og Internet Explorer står til at åbne i Normal vindue, Google Crome har helt sikker også denne mulighed.
Det er værre med de apps som Windows selv har oprettet, dem kan du ikke indstille til at åbne i mindre vindue

Kommentar
Fra : amc

Dato : 06-11-12 11:53

Så er problemet bare at finde chrome på pc. Ligger ikke i Google mapper.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 06-11-12 11:56

Når du er på forsiden eller hvad nu den kaldes siden med alle apps, så højre klik på Google Crome og nederst i vinduet klikker du på Åben filplacering, så er genvejen til Google Crome markeret og du højre klikker og vælger Egenskaber

Godkendelse af svar
Fra : amc

Dato : 06-11-12 12:14

Tak for svaret o.v.n..

Måtte afinstaller det og hentet på ny men nu virker det også med mit Logitech tastatur G19 som genvejsknap