/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Windows 8 og flash player
Fra : Melander
Vist : 741 gange
300 point
Dato : 05-11-12 15:30

Hejsa

for satan da jeg er ved at blive skør..pyha rart at komme af med det..

nå men jeg har fået mig en vældig fin Windows 8 og det ser da også fint ud, men for fanden hvor er det belastende at jeg ikke kan afspille klip på eks. tv2´s hjemmeside og andet, da den bliver ved med at påstå jeg ikke har flash player installeret.

Jeg HAR hentet og installeret Adobe Flash Player, og det er den sidste nye og alt det der, men det fungere stadig ikke..
så hvad er det jeg har misset...og hvordan får jeg det til at virke igen?

mvh
Melander

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 05-11-12 15:37

det er ikke rart for dig,
derfor skal jeg ikke have win 8, det første halve år

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-11-12 15:40

Kender problemt, men ikke løsningen, min gamle Xp pro kom hele tiden med den meddelse
så det er åbenbart ikke kun mig, der har haft problemet.
Visse sider jeg kom ind på, var filmen der slet ikke - men stadig samme besked.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-11-12 15:41

Citat
derfor skal jeg ikke have win 8, det første halve år

Er også selv lige gået tilbage til Win7, i mangel af bedre.

Kommentar
Fra : JegCain

Dato : 05-11-12 16:23
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-11-12 16:53

Hvor er de klip eks. tv2 som ikke kan ses.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 05-11-12 16:57

heee, i ie 10 hvis du har problemer, som jeg altså ikke har, klik funktioner, kombatibel tilstand, og tilføj den website du har problemer med.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 05-11-12 17:25

Hvilken browser bruger du?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-11-12 20:12

Citat
Hvilken browser bruger du?

Mener kun Win8 har IE 10, som er en kopi af 9´eren,
men spørger kan selvfølgelig have installeret andre, den korte tid jeg prøvede win8 (1døgn)
kunne jeg se alt, hvad jeg ville se på nettet, også uden at hente opdateringer og flash.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 05-11-12 20:47

eyvind>>> eks..http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-59722977:telesvindel-jeg-troede-min-kærestes-farmor-ringede.html?forside men det er lige meget for det er alle, og jeg mener alle..

jeg bruger den version af IE der er i Windows 8

og jegcain>>> dit link hjalp ikke

Melander

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-11-12 20:53
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 05-11-12 21:00

Hvilken version af flash har du installeret?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-11-12 21:02

Citat
Prøv om du kan se den med
http://www.streamtransport.com/

Og hvis du gerne vil have det hentet ned på din pc, og det andet ikke virker, så prøv programmet JDownloader = den kan du selv Google på, den plejer at hive alt fra nettet ned, uden problemer >><< bortset fra det man skal betale for at se.
Men filerne skal som regelt omkodes til .avi, mpeg, medmindre du kun skal se dem på pc.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-11-12 21:03

Jeg er på den side nu - med en reklame i toppen der snakker når man peger.
Øh det er google crome jeg bruger

Jeg er ved at prøve i IE10 (i win8)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-11-12 21:04

Den skulle lige aktivere noget Java og så virker IE10 også

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-11-12 21:16

Melander >>
hklik nede til venstre og vælg kontrolpanel
vælg fjern et program......................nu kan du se din java

Min hedder Java7 opdate 9 ......................og jeg mener den var specielt til win 8

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 05-11-12 21:25

eyvind>>det hedder min også.. men jeg har ikke engang et billede af videoen, bare et tomt felt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-11-12 21:30

I browseren IE10 kom java for neden og bad om en aktivering, da jeg åbnede siden med tv2

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 05-11-12 21:59

Prøver lige og installere Windows 8 i morgen på en virtuel PC og teste flash og java i IE10, FF og Chrome.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-11-12 01:10

Ingen problemer med at afspille flash videoer på windows 8 , hverken på TV2 eller Youtube, jeg kan se videoer med både Internet Explorer 10 og Firefox 16.0.2. prøv om det ikke hjælper at installere nyeste Adobe Flash Player :
http://www.filehippo.com/download_flashplayer_ie/